ville i beholde barnet hvis....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2010

N&J

Jeg havde i den situation beholdt barnet, men mener heller ikke at børn nødvendigvis kommer på de mest belejlige tidspunkter, så to stk. jamen bring it, det skal man sku nok klare.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2010

NinaNymannMadsen

- skriver:

JA...

Blev planlagt gravid da vores datter var 7 mdr og der er 16 mdr i mellem dem...

Sådan så det ud dengang Og så senere sådan her

ja det ser jo ud til de bare kan sammen begge to jo

Anmeld

25. april 2010

oo

i min helt egen situation så JA det ville jeg. men der er jo mange ting der spiller ind i den beslutning og der er jo mange forskelle fra dig til mig, så min beslutning vil jo ikke nødvendigvis være din

Anmeld

25. april 2010

NinaNymannMadsen

N&J skriver:

Jeg havde i den situation beholdt barnet, men mener heller ikke at børn nødvendigvis kommer på de mest belejlige tidspunkter, så to stk. jamen bring it, det skal man sku nok klare.. 

jo det kunne man vel hvis man vil og jeg vil jo gerne give det en chance...

elsker min datter ubeskriveligt meget. og tror bestemt hun ville få gavn af at ha en søster eller bror der ligger tæt på hende.

Anmeld

25. april 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det kommer selvfølgelig helt an på så meget, men ja. Der er 17 mdr. mellem Luka og Lina, og de er bare så glade for hinanden. Det er selvfølgelig hårdt arbejde, men jeg har ikke fortrudt på et eneste tidspunkt

Kh. Katja

Anmeld

25. april 2010

Lone Jakobsen

N&J skriver:

100% enig....har nemlig været der havde så bare lige en datter oveni

Anmeld

25. april 2010

Faith

Astasmor skriver:

i havde en datter/søn på 10 mdr nu.

jeg står nemlig og er ikke sikker på om jeg er gravid eller om jeg ikke er. min mens er 14 dagen forsinket. har taget en test men den var negativ, men det kan jo være fordi jeg ikke danner nok HCG endnu jo hvem ved.

men altså jeg vil gerne høre hvad andre ville gøre.

som jeg har regnet lidt frem til vil min datter være hvertfald halvanden når andet barn bliver født hvis vel og mærket jeg er gravid jo...

Helt sikkert ja! Men det kommer jo an på så utrolig mange ting. Tror ikke andre kan råde dig til hvad du skal gøre. Tror du er nødt til at mærke efter og gøre op med dig selv hvad der er det bedste for dig.

Held og lykke.

Anmeld

25. april 2010

NinaNymannMadsen

siger mange tak til jer alle sammen...

mener det ville være rart at vide hvad andre ville gøre hvis de er i samme situation eller sådan noget jo..

personligt ville jeg nok beholde barn nr 2 men min kæreste er i tvivl har han givet udtryk for, han mener både at det skal fjernes og at vi nok skal finde en løsning hvis det er...

Anmeld

25. april 2010

quity

Okay, ja der er jo nogle ting der der spiller ind. Men, (det er ik for at virke som en bitch) måske i så skulle ha tænkt på prævention.

Jeg er selv alene mor til 2 indtil videre og ville gerne der ikke havde været så lang tid i mellem.  Så går du med en bekymring om om at blive alene med dem og om du kan klare det, så er mit svar selvfølgelig kan du det. Det er ikke hårdere end man selv gør det til. Det kan godt være man ik lige når at få ryddet legetøjet op hver dag, men har hygget med ungerne i stedet. Det kan også være at aftensmaden kommer til at bestå rugbrøds madder en aften fordi man ik lige gider lave andet. Og hvad så...

Håber du kan se min pointe.

Når du nu skriver at du gerne selv vil beholde det hvis det er, så kan jeg ik forstå du kan have nogen tvivl, for så tror jeg (uden at kende dig) at du altid vil komme til at fortryde hvis du får det fjernet.

Knus herfra

Anmeld

25. april 2010

N&J

nutche skriver:

100% enig....har nemlig været der havde så bare lige en datter oveni

Jamen Nutche, du er også mit store forbillede, skulle jeg står i en de situation en anden gang, troede jo en kort overgang jeg var blevet gravid igen med Nikitas far, og ja det var nogle lange mdr. til tros f0or negative teste.. tror også jeg kom frem til dengang at selvfølgelig kan man det.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.