ville i beholde barnet hvis....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.657 visninger
66 svar
0 synes godt om
25. april 2010

NinaNymannMadsen

i havde en datter/søn på 10 mdr nu.

jeg står nemlig og er ikke sikker på om jeg er gravid eller om jeg ikke er. min mens er 14 dagen forsinket. har taget en test men den var negativ, men det kan jo være fordi jeg ikke danner nok HCG endnu jo hvem ved.

men altså jeg vil gerne høre hvad andre ville gøre.

som jeg har regnet lidt frem til vil min datter være hvertfald halvanden når andet barn bliver født hvis vel og mærket jeg er gravid jo...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2010

Pige2009

Astasmor skriver:

jeg står nemlig og er ikke sikker på om jeg er gravid eller om jeg ikke er. min mens er 14 dagen forsinket. har taget en test men den var negativ, men det kan jo være fordi jeg ikke danner nok HCG endnu jo hvem ved.

som jeg har regnet lidt frem til vil min datter være hvertfald halvanden når andet barn bliver født hvis vel og mærket jeg er gravid jo...

JA JA JA & JA

Anmeld

25. april 2010

Svei

Astasmor skriver:

Det kommer da an på tusind ting....og de tusind ting er dem du skla veje for eller imod.

Anmeld

25. april 2010

NinaNymannMadsen

tak begge to...

det er godt at høre andres mening...

da selv mener jeg vil beholde barnet og min kæreste mener ´jeg ikk skal

Anmeld

25. april 2010

Ina33

Er det ikke dig der har haft lidt problemer med parforholdet? I givet fald ville jeg nok tænke lidt ekstra over.  Alenemor med to så små børn, tror jeg bestemt ikke er nemt. (Hvis det altså skulle gå så galt. Mener bare din kæreste ikke rigtig kunne rumme jeres barn?) Hmm ja den er altid svær, der er jo både for og imod...

Anmeld

25. april 2010

Low

Ja det ville jeg helt sikkert

Anmeld

25. april 2010

quity

Ja jeg vil også beholde barnet hvis det var. Kan slet ik forestille mig nogensinde at skulle/kunne fravælge et barn.

Hvorfor har du overhovedet i tankerne om evt at fravælge?

Anmeld

25. april 2010

NinaNymannMadsen

Loppe skriver:

Er det ikke dig der har haft lidt problemer med parforholdet? I givet fald ville jeg nok tænke lidt ekstra over.  Alenemor med to så små børn, tror jeg bestemt ikke er nemt. (Hvis det altså skulle gå så galt. Mener bare din kæreste ikke rigtig kunne rumme jeres barn?) Hmm ja den er altid svær, der er jo både for og imod...

jo nemlig... det er mig der før har skrevet om problemer...

og det er nemtop også det jeg kikker lidt på men på dne anden side har jeg det også bare rigtig svært ved at tænke på abort da jeg ikke ville kunne få mig selv til at slå noget liv ihjel.

det er bare rigtig svært at overskue det hele...

Anmeld

25. april 2010

1977

Profilbillede for 1977

Som  udgangspunkt JA!!! Men det kommer vel også an på hvilken situation du selv befinder dig i.

Anmeld

25. april 2010

NinaNymannMadsen

quity skriver:

Ja jeg vil også beholde barnet hvis det var. Kan slet ik forestille mig nogensinde at skulle/kunne fravælge et barn.

Hvorfor har du overhovedet i tankerne om evt at fravælge?

mig og min kæreste har nogen problemer i forholedet. han hjælper ikke ret meget til med hende vi har nu. og det er jo hårdt også. hun er godt nok 10 mdr og kan da nogen ting selv men det er begrænset jo.

og vi skæntes meget. og så tænker man da hvad nu hvis jeg blev alene med to små børn hvordan ville det så gå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.