Fordomme...fup eller fakta....?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2010

oo

Gellan skriver:

Fordommen er nok lidt mere for alverdens dagligdags ting og sager Men måske har jeg fordommen fordi vi færinge har det lidt svært med planlægning - generelt. vi har (desværre) svært ved at holde os til skemaer, og er kendte for at komme for sent til adskillige arrengementer (staves)

hehe, det er faktisk en fordom Søren har overfor færinge - at I kommer for sent med vilje. så sent som muligt, som han plejer at sige han har læst fysik med et par færinge og var en gang inviteret til fest klokken 20, hvor han var den eneste der sad der indtil klokken 24 hvor alle de andre dukkede op

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Jeg har en 'fordom' om, at sjællændere altid er totalt stressede, taler hurtigt, og i det hele taget har ild i røven....

Anmeld

23. april 2010

Gellan

Tjuhl skriver:

hehe, det er faktisk en fordom Søren har overfor færinge - at I kommer for sent med vilje. så sent som muligt, som han plejer at sige han har læst fysik med et par færinge og var en gang inviteret til fest klokken 20, hvor han var den eneste der sad der indtil klokken 24 hvor alle de andre dukkede op

Naaah, synes ikke det er heeelt med vilje Vi har det bare meget svært med skemaer og planlægning

Hehe, du kan aldrig forvente af få en færing til at troppe op til en fest inden kl. 24. Og hvis vi skal til en lidt stor fest kl. 20, hvor der bliver serveret drikkevarer, så skal mange først "opvarme" hjemme med 3-4 andre der også skal til festen.Så gerne møder folk ikke ødru op til en fest.

Hvis man skal få gæsterne til at møde op på det rigtige tidspunkt, så skal man sige, at festen begynder ca. kl 18, og at da bliver der serveret god varm mad (og der skal helst være lidt at vælge imellem), men at man faktisk mener kl. 19, men det skal gæsterne bare ikke vide Vi er lidt specielle, hihi

Synes at man skal kende os for at forstå os overhovedet, for ellers får man for mange fordomme

Anmeld

23. april 2010

Gellan

Mathildesmor skriver:

Jeg har en 'fordom' om, at sjællændere altid er totalt stressede, taler hurtigt, og i det hele taget har ild i røven....

Den fordom har jeg faktisk også Nok mest for "storbyfolket" hehe

Anmeld

23. april 2010

mullesmith2

LouiseLarsen skriver:

Er bare fordeomme generalt..... Ikke mine personlige fordomme!

skal fordomme ik være noget der ik er så sødt? det du skrev er da meget pænt sagt, det kan man da ik kalde fordomme så kan man? 

Anmeld

23. april 2010

mullesmith2

Dansker i England skriver:

JA, vi jyder har en fantastisk humor

Enig

Anmeld

23. april 2010

JustAnotherName

Jyderne tager generelt lidt lettere på tingene, og har ikke "så travlt" (stress og jag) som kjøwenhaunerne 

Anmeld

23. april 2010

Gellan

JustAnotherName skriver:

Jyderne tager generelt lidt lettere på tingene, og har ikke "så travlt" (stress og jag) som kjøwenhaunerne 

Synes at jyderne ligner færingerne på mange punkter... Hmm, måske derfor at så mange færinger bor i jylland :p

Anmeld

24. april 2010

RikkeR

Kvinderne der er ansat på kommunerne rundt omkring er sure og tvære og vil hellere holde pause end at betjene deres "kunder" (borgerne)

Anmeld

24. april 2010

4xGreve

Tjuhl skriver:

orv den fordom har jeg også lidt især efter at have boet i Morbærhaven i Albertslund!

hmm...en fordom jeg har fået i løbet af de sidste tre år er, at fynboere ikk har nogen humor

fup - big time.. hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.