Fordomme...fup eller fakta....?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.274 visninger
64 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. april 2010

Honningblomst

Skal vi ikke skyde nogle fordomme ned..vi har dem nok alle, men holder de?

Jeg kan jo starte med en af mine...hmm...prøver på ikke at have dem...men jeg har jo som de fleste andre.....mænd der er skaldede og har en kamphund er nok ikke de højestuddannede...fup eller fakta, hvad siger I og hvilke har I?

Og god tone, ikke.... også selvom man kan være anonym..

Knus Eva...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2010

oo

orv den fordom har jeg også lidt især efter at have boet i Morbærhaven i Albertslund!

hmm...en fordom jeg har fået i løbet af de sidste tre år er, at fynboere ikk har nogen humor

Anmeld

22. april 2010

LouiseNielsen

Mænd fuld af tattooveringer har altså også et hjerte, og er ik kun ude efter sex.....

Udlændinge er mennesker som os andre, og ja danskere laver også ballade (Vi høre bare ik så ofte om det)

Unge/gamle mødre er ligeså gode mødre som middelaldrende mødre....

Anmeld

22. april 2010

Anonym

unge mødre(under 20 år)er dårlige mødre..

Anmeld

22. april 2010

LouiseNielsen

Tjuhl skriver:

orv den fordom har jeg også lidt især efter at have boet i Morbærhaven i Albertslund!

hmm...en fordom jeg har fået i løbet af de sidste tre år er, at fynboere ikk har nogen humor

hehe min kæreste er fynbo, og han kan nu faktisk godt være sjov.... Så den fordom kan jeg mægle til jorden!

Anmeld

22. april 2010

TbCp

Tjuhl skriver:

Nej nej nej Trine!!!! det var ikke pænt sagt

Anmeld

22. april 2010

LouiseNielsen

LouiseLarsen skriver:

Mænd fuld af tattooveringer har altså også et hjerte, og er ik kun ude efter sex.....

Udlændinge er mennesker som os andre, og ja danskere laver også ballade (Vi høre bare ik så ofte om det)

Er bare fordeomme generalt..... Ikke mine personlige fordomme!

Anmeld

22. april 2010

oo

LouiseLarsen skriver:

Anmeld

22. april 2010

oo

TbCp skriver:

Nej nej nej Trine!!!! det var ikke pænt sagt

nej jeg overvejede også lige at skrive at dig og Michella er de to ud af 3 fynboere jeg kender der HAR humor (bodega-Tina tsk tsk ), men nøøøøj hvor har jeg tit været ironisk inde på uni og så har folk stået og gloet på mig som om jeg var idiot.....måske er det bare min humor der stinker

Anmeld

22. april 2010

TbCp

Tjuhl skriver:

nej jeg overvejede også lige at skrive at dig og Michella er de to ud af 3 fynboere jeg kender der HAR humor (bodega-Tina tsk tsk ), men nøøøøj hvor har jeg tit været ironisk inde på uni og så har folk stået og gloet på mig som om jeg var idiot.....måske er det bare min humor der stinker

Hmmm ja tænk lige lidt over den hva

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.