Fordomme...fup eller fakta....?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2010

CSB

Eva skriver:

Kvinder der får lavet plastikpatter, læber osv er nogle overfladiske ikke særlig kloge typer....

Fakta

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2010

Honningblomst

CSB skriver:

Fakta

Tror du? tror du ikke bare dem der får det lavet så man kan se det er en bestemt ikke så heldig gruppe...mange voksne kvinder får det jo lavet og det er lidt et andet signal de sender..

Anmeld

24. april 2010

CSB

Eva skriver:

Tror du? tror du ikke bare dem der får det lavet så man kan se det er en bestemt ikke så heldig gruppe...mange voksne kvinder får det jo lavet og det er lidt et andet signal de sender..

Hihi - prøver bare at lave lidt spass. Tror der er stor forskel på bevægegrundene for at få rettet lidt op på sig selv.. Men der er helt sikkert nogle af disse barbiedukker der falder i samme kategori som de der skaldede pumpede muskelhundeejere. (Lidt fordomme herfra )

For mig falder det lidt i to grupper: dem der skal have noget lavet for at andre skal synes de er smukkere - og dem der primært gør det for deres egen skyld/eget selvværd.

Anmeld

24. april 2010

Honningblomst

CSB skriver:

Hihi - prøver bare at lave lidt spass. Tror der er stor forskel på bevægegrundene for at få rettet lidt op på sig selv.. Men der er helt sikkert nogle af disse barbiedukker der falder i samme kategori som de der skaldede pumpede muskelhundeejere. (Lidt fordomme herfra )

For mig falder det lidt i to grupper: dem der skal have noget lavet for at andre skal synes de er smukkere - og dem der primært gør det for deres egen skyld/eget selvværd.

Helt enig... og hvor er det bare synd at kirurgerne ikke siger nej...men ja...der er jo penge i plastik..

Anmeld

24. april 2010

1977

Profilbillede for 1977

Jeg sidder og ser danske hollywoodfruer - og der kommer godt nok nogle fordomme frem her i huset

Blondiner er dumme  - blondiner med penge er virkelig dumme

Kvinder fra LA kender ikke noget til den virkelige verden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.