Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MariaJ skriver: Den sidste sætning er nok lige i øjet angående rigtig mange fordomme i det hele taget
Den sidste sætning er nok lige i øjet angående rigtig mange fordomme i det hele taget
Ja, det er vel det der er grnden til en fordom= mangel på kendskab og viden
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg er vist rocker så *LOL*
Synlige tatoveringer og en såkaldt muskelhund *LMAO*
Soap skriver: Jeg er vist rocker så *LOL* Synlige tatoveringer og en såkaldt muskelhund *LMAO*
Nej, du er bare ikke så klog...
Eva skriver: Nej, du er bare ikke så klog...
Nej ved det godt, bestod også kun med 10 taller
Jeg har ikke engang en lille diller, jeg har slet ikk nogen
*LOL*
Soap skriver: Nej ved det godt, bestod også kun med 10 taller Jeg har ikke engang en lille diller, jeg har slet ikk nogen *LOL*
Nu er der jo mange former for intelligenser.....
Eva skriver: Nu er der jo mange former for intelligenser.....
Okey Eva du vinder jeg er bar dum
Soap skriver: Okey Eva du vinder jeg er bar dum
Jeg aner jo ikke noget om dig...men jeg har klart mine fordomme i forhold til førnævnte hunde og en taovering giver lige lidt ekstra oveni..
Men fordomme er jo som skrevet før ikke andet end domme over noget man ikke rigtig ved noget om...
Eva skriver: Jeg aner jo ikke noget om dig...men jeg har klart mine fordomme i forhold til førnævnte hunde og en taovering giver lige lidt ekstra oveni.. Men fordomme er jo som skrevet før ikke andet end domme over noget man ikke rigtig ved noget om...
Præcis , og jeg er faktisk ligeglad forstået på den måde at du har de foredomme siger mere om dig end om mig og derfor skriver som jeg gør
Det er jo det samme som at sige alle blondiner er dumme og naive hvilket jo heller ikke er tilfældet til trods for der er nogle ret så uheldige eksemplare i blandt
MariaJ skriver: Den tror jeg nu måske der er lidt hold i. Ikke for alle selvfølgelig, men dansk livsstil oser nok ikke ligefrem af spontanitet. Jeg har så selv lidt den samme fordom mod nordmænd, hvor der altså også er noget om snakken. Selv jeg som dansker oplever dem som uspontane
Den tror jeg nu måske der er lidt hold i. Ikke for alle selvfølgelig, men dansk livsstil oser nok ikke ligefrem af spontanitet.
Jeg har så selv lidt den samme fordom mod nordmænd, hvor der altså også er noget om snakken. Selv jeg som dansker oplever dem som uspontane
Så jeg er ikke helt på sidespor :p
Kender faktisk meget lidt til nordmænd... Andet end at jeg ikke kan li' særlig meget af deres traditionelle mad .P
Haha, ja, syntes også selv at den sætning var lidt universal
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128