Bliver jeg til grin?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2010

MM1987

Jeg har ikke lige læst alle svarene, så det kan være jeg kommer til at gentage...

Først meget kort - UD med "veninden" - blokér hende og glem hende...

Sådan nogen programmer kører lidt på at udstille jer "dårligt" så andre kan sidde og tænke, "ej hold da op de er ikke for kloge, MEN DET ER JEG"... Så ja du bliver måske lidt til grin - men det vil du jo aldrig opdage. Det er da fuldstændig lige gyldigt at folk ude i stuerne sidder og ryster på hovedet af dig. Du har valgt at medvirke i det program for det har været din mulighed for at få styr på din økonomi...

Hvis det gør at i har fået styr på økonomien og i nu kan få et bedre (økonomisk) liv med jeres kommende barn (Tillykke med det forresten) så er det jo det der tæller. Og så vidt jeg husker fra de programmer får i også en "gave" - og det er så det du får tilgengæld for at udstille dig på TV...

Nu kan du jo ikke vide hvor høj "prisen" bliver for at medvirke i det program - men jeg tror nu i er hurtigt glemt igen - og at i får mere ud af det end i har givet...

Men må da ærligt indrømme at jeg da helt sikkert skal se det, nu hvor en herinde fra er med...

Held og lykke med det hele...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2010

Bayze

Stumpen skriver:

Den forstår jeg så ikke lige.. Er de usympatiske??

De vil have at man skal VISE at man har forstået sagens alvor og er parat til at ofre sig. Så de finder der hvor det gør nas! De har været efter folks kæledyr før. Jeg synes i øvrigt det var det samme mht hende med ridningen - det var jo håndører det drejede sig om, men opgive det, det skulle hun bare.....

Anmeld

18. april 2010

Karo

Jeg syndes at det er super modigt af jer at stille op.

Vi kan alle tage nogle forkerte beslutninger, og det at stå ved den og erkende at man har et problem tager jeg virkelig hatte af for. Skidt pyt med hvad folk tænker, så længe det er til hjælp for jer og får jer ud af de problemer i er havnet i, så er det det vigtigeste.

Din "veninde" virker ikke til at være et særligt rat menneske, og jeg ville helt sikkert ikke gide bruge mine krafter på hende.

Anmeld

18. april 2010

Sabsy

Mia Maia skriver:

Jeg har ikke lige læst alle svarene, så det kan være jeg kommer til at gentage...

Først meget kort - UD med "veninden" - blokér hende og glem hende...

Sådan nogen programmer kører lidt på at udstille jer "dårligt" så andre kan sidde og tænke, "ej hold da op de er ikke for kloge, MEN DET ER JEG"... Så ja du bliver måske lidt til grin - men det vil du jo aldrig opdage. Det er da fuldstændig lige gyldigt at folk ude i stuerne sidder og ryster på hovedet af dig. Du har valgt at medvirke i det program for det har været din mulighed for at få styr på din økonomi...

Hvis det gør at i har fået styr på økonomien og i nu kan få et bedre (økonomisk) liv med jeres kommende barn (Tillykke med det forresten) så er det jo det der tæller. Og så vidt jeg husker fra de programmer får i også en "gave" - og det er så det du får tilgengæld for at udstille dig på TV...

Nu kan du jo ikke vide hvor høj "prisen" bliver for at medvirke i det program - men jeg tror nu i er hurtigt glemt igen - og at i får mere ud af det end i har givet...

Men må da ærligt indrømme at jeg da helt sikkert skal se det, nu hvor en herinde fra er med...

Held og lykke med det hele...

Mange tak..

Jeg har været utrolig ked af det på det seneste pga. det bliver sendt.. Men det er mere det med at der sikkert er nogen herinde fra der vil sidde og sige "hvordan kan man sætte et barn til verden i den situation?!" - Men som sagt vi har valgt at rette op på det inden så vores dejlige kommende søn ikke kommer til at mærke det..

Men som jeg har skrevet før, er i/du velkommen til efterfølgende at kontakte mig, så jeg kan forklare og evt. svare på spørgsmål.. Heller det end folk tror alt muligt..

Anmeld

18. april 2010

MM1987

SabrinaJuulOlsen skriver:

Mange tak..

Jeg har været utrolig ked af det på det seneste pga. det bliver sendt.. Men det er mere det med at der sikkert er nogen herinde fra der vil sidde og sige "hvordan kan man sætte et barn til verden i den situation?!" - Men som sagt vi har valgt at rette op på det inden så vores dejlige kommende søn ikke kommer til at mærke det..

Men som jeg har skrevet før, er i/du velkommen til efterfølgende at kontakte mig, så jeg kan forklare og evt. svare på spørgsmål.. Heller det end folk tror alt muligt..

Det er en af de svære ting her i livet, at lære ikke at tænke så meget over hvad andre tænker - det er noget jeg selv kæmper med...

Hvis der er noget jeg undre mig over skal jeg nok skrive...

Men alt i alt hvis det har hjulpet så skid hul i at det har kostet en tur på tv...

Anmeld

19. april 2010

Sabsy

Hej piger!

Min mand og jeg er med i luksusfælden (tv-program), og jeg er meget nervørs over at det skal vises.

Jeg har en "veninde" som jeg har brugt kontakten med da hun ikke kan have at andre er lykkelige, hun har taget flere kærester fra mig og nu har hun prøvet at ødelægge forholdet mellem min mor og min mand.. - Men det korte og det lange er at hun siger at folk griner af mig, griner over at jeg er med i dette tv-program - og ærligt så gør det mig super ked af det.. - Men gør hun det for at ramme mig, eller bliver jeg virkelig så meget til grin??

Håber i kan se det lidt fra min side..

Mange krammer fra Sabrina 35+6

Det bliver vist imorgen på tv3 og jeg vil super gerne, efter programmet svare på evt. spørgsmål hvis der er noget i undre jer over..

- Sabrina 36+0

Anmeld

19. april 2010

tb

jeg synes det er flot at i stiller op!! Det viser jo bare at i godt ved der har været et problem og at i gerne vil gøre noget ved det.. Ellers tilmelder man sig jo ikke sådan et program.. Så længe det har hjulpet jer er det jo det hele værd!! Og tænk så på alle de mennesker i måske hjælper ved at de kan sætte sig i jeres sted og i måske giver dem motivationen til at gøre noget ved deres egen økonomi

kh tina

Anmeld

19. april 2010

Sabsy

tb skriver:

jeg synes det er flot at i stiller op!! Det viser jo bare at i godt ved der har været et problem og at i gerne vil gøre noget ved det.. Ellers tilmelder man sig jo ikke sådan et program.. Så længe det har hjulpet jer er det jo det hele værd!! Og tænk så på alle de mennesker i måske hjælper ved at de kan sætte sig i jeres sted og i måske giver dem motivationen til at gøre noget ved deres egen økonomi

kh tina

Mange tak for de dejlige ord..

Anmeld

19. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det bliver vist imorgen på tv3 og jeg vil super gerne, efter programmet svare på evt. spørgsmål hvis der er noget i undre jer over..

- Sabrina 36+0

så lige reklamen

Jeg synes I er modige...

Knus Caroline, som glæder sig til at se det

Anmeld

19. april 2010

Dictes mor

Hej piger!

Min mand og jeg er med i luksusfælden (tv-program), og jeg er meget nervørs over at det skal vises.

Jeg har en "veninde" som jeg har brugt kontakten med da hun ikke kan have at andre er lykkelige, hun har taget flere kærester fra mig og nu har hun prøvet at ødelægge forholdet mellem min mor og min mand.. - Men det korte og det lange er at hun siger at folk griner af mig, griner over at jeg er med i dette tv-program - og ærligt så gør det mig super ked af det.. - Men gør hun det for at ramme mig, eller bliver jeg virkelig så meget til grin??

Håber i kan se det lidt fra min side..

Mange krammer fra Sabrina 35+6

Ved du hvad, tag at overhør, hvad hun siger og vær ligeglad, som du siger, så kan hun ikke unde dig at være glad og lykkelig, så hvorfor skulle du tage dig af, hvad hun siger. Overhør hende og læn dig godt tilbage i sofaen og se programmet med ro i sjælen, når det en gang kommer.

Jeg tror bestemt ikke du bliver til grin, nu ved jeg så heller ikke lige, hvad programmet handler om, men det er sådan set heller ikke sagen vedkommende, jeg synes, at din veninde lyder ret sær, og som sagt, så skal du ikke lytte til hende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.