Jeg har ikke lige læst alle svarene, så det kan være jeg kommer til at gentage...
Først meget kort - UD med "veninden" - blokér hende og glem hende...
Sådan nogen programmer kører lidt på at udstille jer "dårligt" så andre kan sidde og tænke, "ej hold da op de er ikke for kloge, MEN DET ER JEG"... Så ja du bliver måske lidt til grin - men det vil du jo aldrig opdage. Det er da fuldstændig lige gyldigt at folk ude i stuerne sidder og ryster på hovedet af dig. Du har valgt at medvirke i det program for det har været din mulighed for at få styr på din økonomi...
Hvis det gør at i har fået styr på økonomien og i nu kan få et bedre (økonomisk) liv med jeres kommende barn (Tillykke med det forresten) så er det jo det der tæller. Og så vidt jeg husker fra de programmer får i også en "gave" - og det er så det du får tilgengæld for at udstille dig på TV...
Nu kan du jo ikke vide hvor høj "prisen" bliver for at medvirke i det program - men jeg tror nu i er hurtigt glemt igen - og at i får mere ud af det end i har givet...
Men må da ærligt indrømme at jeg da helt sikkert skal se det, nu hvor en herinde fra er med...
Held og lykke med det hele...
Anmeld