Bliver jeg til grin?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2010

Margorie

Bumbumbum.. Altså at blive udstillet på tv som et økonomisk fuck up ville nok gøre mig ret flov.. Og jeg må da også indrømme at jeg ryster på hovedet når jeg ser programmet at grand voksne mennesker der bare ingen realistisk sans har haft med hensyn til penge.. MEN- hvis det er jeres vej ud af økonomisk krise og i kan lærer at styre jeres økonomi på den måde- ja så tror jeg bare du skal være ligeglad og se fremad Og den 'veninde' er da godt nok en dum gås der forstår at vade rundt i tingene!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2010

Bayze

SabrinaJuulOlsen skriver:

Hej piger!

Min mand og jeg er med i luksusfælden (tv-program), og jeg er meget nervørs over at det skal vises.

Jeg har en "veninde" som jeg har brugt kontakten med da hun ikke kan have at andre er lykkelige, hun har taget flere kærester fra mig og nu har hun prøvet at ødelægge forholdet mellem min mor og min mand.. - Men det korte og det lange er at hun siger at folk griner af mig, griner over at jeg er med i dette tv-program - og ærligt så gør det mig super ked af det.. - Men gør hun det for at ramme mig, eller bliver jeg virkelig så meget til grin??

Håber i kan se det lidt fra min side..

Mange krammer fra Sabrina 35+6

Jeg synes det er modigt af jer at deltage - altså på den gode måde. For I vil jo blive ekstremt eksponeret og jeg ville lyve hvis jeg sagde at jeg ikke troede at der er nogen der kommer til at sidde derude i små sko og føle sig bedre og ovenpå på jeres bekostning.

Men det synes jeg VIRKELIG I skal springe op og falde ned på!!! For let´s face it - hvis I er med i programmet, så er det jo fordi I virkelig har brug for hjælp til at få jeres økonomi på ret køl. Og via programmet får I jo simpelthen den mest kompetente hjælp der er derude (gratis formoder jeg). Så I er i de bedste hænder og i de afsnit jeg har set er det jo rent faktisk lykkedes at finde fornuftige løsninger på selv de værste økonomiske situationer, og deltagerne er gået lettede derfra med en stor byrde løftet fra deres skuldre.

Så tillykke med at I skal være med og al held og lykke med projektet 

Kh Tina

P.S. Og så husk at folks hukommelse er uhyggelig kort, der går ikke længe før så er der ikke nogen der forbinder jer med det program alligevel, men den hjælp I modtager, den kommer jer til gode i LANG tid fremover

Anmeld

17. april 2010

Vial

Du bliver ikke til grin som sådan, men du skal nok iføre dig lidt elefanthud.

Folk har mange holdninger til folk med dårlig økonomi. Jeg selv er lidt rystet over, at det kan gå så galt. Meeen sådan har jeg det også med stærkt overvægtige mennesker. Det er svært at forstå, at man kan slippe kontrol så meget.

Som det har fremgået af programmet tidligere, så ligger der jo gerne nogle psykiske problemer bag. Den slags ville jeg nødig have udstillet i tv.

Selvfølgelig er der også dem, som bliver ruineret økonomisk pga dårlige investeringer - blandt andet mht huskøb, men de har vel ikke brug for at deltage i et sådan program.

Men fedt, hvis I har fået et spark i den rigtige retning.

Når I nu har fået styr på det, så synes jeg, at du skulle få ryddet alvorligt op i din venindekreds - OGSÅ hos dem, der lader din "veninde" låne deres profiler til at skrive til dig. Sikke da nogle sørgelige pigebørn.

Rigtig meget held og lykke med det hele og fedt, at der kom styr på det inden den lille kommer. Det er ikke sjovt at skulle sætte et barn i verden ude at have råd til det.

Anmeld

17. april 2010

slettet_7530

Nej jeg synes det er flot i har indset jeres problemer og taget fat om nældens rod.

Din såkaldte veninde må have det utroligt skidt med sig selv, tænk at ophøje eget ego på din bekostning.

Anmeld

17. april 2010

Diana...

Selvfølgelig bliver i ikke til grin, i gør det for at få styr på jeres live og det er det vigtigste og så kan det sgu være lige meget med hvordan man gør det. Held og lykke med det. håber det lykkes for jer. Må jeg spørge hvornår det er i med?

Anmeld

17. april 2010

Tina2

Jeg synes det er SUPERmodigt at I deltager... Ville aldrig kunne selv.... Men jeg tager faktisk hatten af for de mennesker der stiller op i det program, de har trods alt taget konsekvensen af deres økonomiske situation og det er fx at bede om hjælp fra sådan et program...

Man KUNNE jo også bare lade stå til, og det har I så ikke gjort, hvilket jeg synes er rigtig flot:-)

De programmer jeg har set, der har de medvirkende fået en god hjælp synes jeg, og at din veninde skriver den slags på FB- altså jeg havde sgu slettet hende eller blokeret hende, så hun ikke kan se/skrive på din væg!!!! Dumme kost!!! Det kan hun da overhovedet ikke tillade sig!

Jeg håber I får styr på det hele, synes det er rigtig flot I beder om hjælp og hvor dejligt med arvepengene der kan hjælpe jer på vej.....

Jeg har en regel som jeg har lært hjemmefra af mine forældre: Lån ALDRIG ALDRIG ALDRIG penge i de der dyre banker, det er den mest forfærdelige rente de kræver, så dem skal man holde sig langt væk fra...... Siger banken nej til lån, jamen så er det fordi man ikke SKAL låne nogle, for så ser ens økonomi pt for dårlig ud..... Synes det er en rigtig god regel  Og så skal man passe på med lån til forbrug..... Det er dyrt i længden og det er som regel mange penge man skal undvære hver måned.....

Rigtig meget held og lykke med det! Og også med jeres lille kommende søn

Anmeld

17. april 2010

Sabsy

Diana... skriver:

Selvfølgelig bliver i ikke til grin, i gør det for at få styr på jeres live og det er det vigtigste og så kan det sgu være lige meget med hvordan man gør det. Held og lykke med det. håber det lykkes for jer. Må jeg spørge hvornår det er i med?

Det kommer på tirsdag

Anmeld

17. april 2010

Diana...

Det kommer på tirsdag

Jamen det vil jeg så se. Og så kan jeg fortælle dig bagefter at du IKKE bliver til grin men KUN har gjort hvad der er bedst for. 

Anmeld

17. april 2010

Sabsy

Diana... skriver:

Jamen det vil jeg så se. Og så kan jeg fortælle dig bagefter at du IKKE bliver til grin men KUN har gjort hvad der er bedst for. 

og hvis du har spørgsmål til noget.. - er jeg på og vil meget gerne svare på evt. spørgsmål

Anmeld

17. april 2010

Diana...

og hvis du har spørgsmål til noget.. - er jeg på og vil meget gerne svare på evt. spørgsmål

Ok så spørge jeg bare løs ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.