Bliver jeg til grin?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2010

Sabsy

Mikkelmusen skriver:

Altså var jeg dig, så ville jeg bare lade hende være, og ikke reagere på det. Hun lyder til at være lidt barnlig, så det er nok den måde hun kommunikerer på pt... Slet hende, bloker hende, og glem alt om hvad hun tænker om dig.

Jeg synes det er flot at i deltager i programmet og forhåbenlig får noget hjælp (har dog aldrig set programmet selv), og så længe du har det godt med din beslutning om at deltage, så må det være det som tæller.

Held og lykke

Det var også sådan jeg tænkte..

- Vil da sige det er voksent at erkende at man har et problem..

Og mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2010

Mettemus

SabrinaJuulOlsen skriver:

Hej piger!

Min mand og jeg er med i luksusfælden (tv-program), og jeg er meget nervørs over at det skal vises.

Jeg har en "veninde" som jeg har brugt kontakten med da hun ikke kan have at andre er lykkelige, hun har taget flere kærester fra mig og nu har hun prøvet at ødelægge forholdet mellem min mor og min mand.. - Men det korte og det lange er at hun siger at folk griner af mig, griner over at jeg er med i dette tv-program - og ærligt så gør det mig super ked af det.. - Men gør hun det for at ramme mig, eller bliver jeg virkelig så meget til grin??

Håber i kan se det lidt fra min side..

Mange krammer fra Sabrina 35+6

Synes din veninde lyder som et menneske med nogle problemer hun skulle få noget hjælp til!

Til grin synes jeg ikke du blir. Hvis i bor i et lille alle-kender-alle-samfund, vil mange da helt sikkert tænke over at "hov, det var vist dem fra Luksusfælden!??", men synes ikke programmets vinkel er lagt så det er meningen at man skal blive til grin.

I stedet synes jeg du skal være glad for at i har reddet jeres økonomi inden det har taget så meget overhånd at det ikke er nogen vej ud. Det er vel også derfor i har meldt jer til programmet i første omgang?

og go' weekend!

Anmeld

17. april 2010

Mettemus

MorpåSjælland skriver:

Først og fremmest synes jeg altså at det er supermodigt at du er med. Første skridt er da at erkende at man ingen forstand har på sin økonomi. Hvorfor skulle folk så grine?

Præcis!

Anmeld

17. april 2010

Sabsy

Mettemus skriver:

Synes din veninde lyder som et menneske med nogle problemer hun skulle få noget hjælp til!

Til grin synes jeg ikke du blir. Hvis i bor i et lille alle-kender-alle-samfund, vil mange da helt sikkert tænke over at "hov, det var vist dem fra Luksusfælden!??", men synes ikke programmets vinkel er lagt så det er meningen at man skal blive til grin.

I stedet synes jeg du skal være glad for at i har reddet jeres økonomi inden det har taget så meget overhånd at det ikke er nogen vej ud. Det er vel også derfor i har meldt jer til programmet i første omgang?

og go' weekend!

Min svigermor tilmeldte os, da vi pt bor på min mands gamle vær. da vi satte os for dyrt i et andet hus..

- Men grunden til at jeg har valgt at deltage er pga. min lille prins der kommer om en mdrs. tid..

DET SKAL IKKE GÅ UDO VER HAM! - Men vi blev gravide og jeg kan ikke få mig selv til at abortere, så vi beholdte ham (hvilket jeg er så inderlig lykkelig over) og måtte så arbejde os op igen da vi skulle være forældre og det har vi gjort..

Der er gået sport i, ikke at bruge penge

Anmeld

17. april 2010

Low

Du bliver sgu ikke til grin. Hvis der er nogle der er til grin er det din "veninde".

Meningen med det program er at hjælpe folk ville jeg mene. 

Anmeld

17. april 2010

Mettemus

Min svigermor tilmeldte os, da vi pt bor på min mands gamle vær. da vi satte os for dyrt i et andet hus..

- Men grunden til at jeg har valgt at deltage er pga. min lille prins der kommer om en mdrs. tid..

DET SKAL IKKE GÅ UDO VER HAM! - Men vi blev gravide og jeg kan ikke få mig selv til at abortere, så vi beholdte ham (hvilket jeg er så inderlig lykkelig over) og måtte så arbejde os op igen da vi skulle være forældre og det har vi gjort..

Der er gået sport i, ikke at bruge penge

og ! Det er godt gået! Se på ufaldet af det i stedet for din "venindes" bemærkninger - vær lykkelig over at i har skabt et godt grundlag til at opfostre jeres lille guldklump (som er lige på trapperne eller?).  I har jo også rigtig mange år til at rette op på det.

Anmeld

17. april 2010

Sabsy

Mettemus skriver:

og ! Det er godt gået! Se på ufaldet af det i stedet for din "venindes" bemærkninger - vær lykkelig over at i har skabt et godt grundlag til at opfostre jeres lille guldklump (som er lige på trapperne eller?).  I har jo også rigtig mange år til at rette op på det.

Han er sat til at melde sin ankomst til om præcis en mdr. idag

Mange tak

Anmeld

17. april 2010

Low

Det var også det jeg tænkte men når man får sådanne beskeder på sin Facebook så bliver man lidt trist;

"fuuuuck tænk og gøre sig selv så meget til grin også på tv ALLE griner af dig sabrina din fucking klovn"

"pænt for en på 19 . flooooot du sku ''skynde'' dig og blive voksen . du er viiiildt stor nu , du i tv og alt muligt :O"

Det gør mig bare lidt trist, om det så er hende der er umoden ved at skrive sådan ved jeg ikke.. ?

Hun lyder til at være meget umoden .

Jeg synes at du skal anmelde de beskeder fra hende som er ubehalige. Der står anmeld lige over beskeden. 

Anmeld

17. april 2010

Sabsy

Low skriver:

Hun lyder til at være meget umoden .

Jeg synes at du skal anmelde de beskeder fra hende som er ubehalige. Der står anmeld lige over beskeden. 

Det er også sket, men hun skriver fra vores fælles veninder når jeg gør det.. :s har føelesen af at jeg ikke kan slippe af med hende..

Anmeld

17. april 2010

Mettemus

Han er sat til at melde sin ankomst til om præcis en mdr. idag

Mange tak

Dejligt! Held og lykke og alt muligt andet godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.