Bliver jeg til grin?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2010

Sabsy

Diana... skriver:

Jeg sider klar i aften kl 20  

Knus til dig.

Og jeg sidder klar til at svare på evt. spørgsmål

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2010

Lady Marion <3

SabrinaJuulOlsen skriver:

Det får det til at lyde som om, at hvis vi ikke havde ringet efter dem, så havde vi skudt os selv om 14 dage.. Det er så overdrevet..

Hele optagelserne er så overdrevende - min mand får en "skideballe" i udseendelsen, men det jeg er sur over er at selv den "skideballe" bliver læst op fra et manus. de skrev 14 dage før de kom.. Jeg er så indebrøndt på tv3 - ved godt jeg selv har valgt at stille op (eller min svigermor meldte os) men havde bestemt ikke forventet at bliver udlagt så grimt..

Ej for satan da   Lidt show skal der åbenbart være ,,,,,,  Lidt for meget efter min smag ,,,, Helt ærligt

Anmeld

20. april 2010

Sabsy

Muffi . skriver:

Ej for satan da   Lidt show skal der åbenbart være ,,,,,,  Lidt for meget efter min smag ,,,, Helt ærligt

Men jeg tager det som det kommer, men vil hellere have folk spørg herinde når de har set det, end at sidde og tænker "Hold da kæft et par!".. Fordi det er slet ikke som det bliver vist..

- Jan og Mette er ikke super selv ang. økonomi..

Jan er gået konkurs med eget firma, og det var ikke dem der sad med vores papir, det var 4 andre fra tv3's kontor.. :s Men det kan i jo desværre ikke se

Anmeld

20. april 2010

Lady Marion <3

Men jeg tager det som det kommer, men vil hellere have folk spørg herinde når de har set det, end at sidde og tænker "Hold da kæft et par!".. Fordi det er slet ikke som det bliver vist..

- Jan og Mette er ikke super selv ang. økonomi..

Jan er gået konkurs med eget firma, og det var ikke dem der sad med vores papir, det var 4 andre fra tv3's kontor.. :s Men det kan i jo desværre ikke se

Ha ha ha mener du det ???

De er ellers søde nok ikke ? De virker sådan ,,

Anmeld

20. april 2010

Sabsy

Muffi . skriver:

Ha ha ha mener du det ???

De er ellers søde nok ikke ? De virker sådan ,,

Jeg lover dig at det er 100% rigtigt..

Men jo de er virkelig søde, men det ændre dog ikke mit syn på tv3..

Anmeld

20. april 2010

Lady Marion <3

Jeg lover dig at det er 100% rigtigt..

Men jo de er virkelig søde, men det ændre dog ikke mit syn på tv3..

Nej det jo det ,,  Glæder mig til at se jer ,,,   Og det bliver bestemt ikke med dømmende øjne ..

Anmeld

20. april 2010

Sabsy

Muffi . skriver:

Nej det jo det ,,  Glæder mig til at se jer ,,,   Og det bliver bestemt ikke med dømmende øjne ..

tak..

Anmeld

20. april 2010

Sabsy

Hej piger!

Min mand og jeg er med i luksusfælden (tv-program), og jeg er meget nervørs over at det skal vises.

Jeg har en "veninde" som jeg har brugt kontakten med da hun ikke kan have at andre er lykkelige, hun har taget flere kærester fra mig og nu har hun prøvet at ødelægge forholdet mellem min mor og min mand.. - Men det korte og det lange er at hun siger at folk griner af mig, griner over at jeg er med i dette tv-program - og ærligt så gør det mig super ked af det.. - Men gør hun det for at ramme mig, eller bliver jeg virkelig så meget til grin??

Håber i kan se det lidt fra min side..

Mange krammer fra Sabrina 35+6

jeg er på kl. 21:00 til at svare på de evt spørgsmål i har

tak for støtten

Anmeld

20. april 2010

Mormilla

Hej piger!

Min mand og jeg er med i luksusfælden (tv-program), og jeg er meget nervørs over at det skal vises.

Jeg har en "veninde" som jeg har brugt kontakten med da hun ikke kan have at andre er lykkelige, hun har taget flere kærester fra mig og nu har hun prøvet at ødelægge forholdet mellem min mor og min mand.. - Men det korte og det lange er at hun siger at folk griner af mig, griner over at jeg er med i dette tv-program - og ærligt så gør det mig super ked af det.. - Men gør hun det for at ramme mig, eller bliver jeg virkelig så meget til grin??

Jeg synes at det er flot at du har meldt dig til!!! Hellere be om hjælp end at ende med at bo i en papkasse fordi man ikke vil be om hjælp!!!   

Anmeld

20. april 2010

Sabsy

Hej piger!

Så er det blevet vist!

- Jeg vil sige mange tak for den opbakning og støtte jeg har modtaget herinde fra.. - Det værdsætter jeg virkelig..

Mange kæmpe kram Sabrina 36+2

(Som snart er blevet så klog på økonomi at hun kan bliver bankdirektør )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.