Bliver jeg til grin?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2010

Stumpen

Umiddelbart vil jeg sige nej at I ikke bliver til grin.. Med umiddelbart mener jeg i forhold til hvordan I tager deres råd til jer.. Jeg synes f.eks det var til grin at hende, der for et par gange siden ikke ville opgive sin ridning og at hele familien måtte bøde for det, så der ikke blev råd til sommerferie (ved så godt at de lånte et sommerhus gratis) Men hun var til grin i mine øjne i det at jeg ikke synes hun virkede som om hun overhovedet ville have dem der og hvorfor så tilmelde sig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2010

Sabsy

Stumpen skriver:

Umiddelbart vil jeg sige nej at I ikke bliver til grin.. Med umiddelbart mener jeg i forhold til hvordan I tager deres råd til jer.. Jeg synes f.eks det var til grin at hende, der for et par gange siden ikke ville opgive sin ridning og at hele familien måtte bøde for det, så der ikke blev råd til sommerferie (ved så godt at de lånte et sommerhus gratis) Men hun var til grin i mine øjne i det at jeg ikke synes hun virkede som om hun overhovedet ville have dem der og hvorfor så tilmelde sig..

Det eneste vi ikke ville opgaive, var vores dejlige hund Emma...

- Og det er sjovt at den eneste grund til at de ville "tage" hende var fordi de vidste at vi holdte af hende, og det indrømmede de også efterfølgende.. Havde vi været lige glade havde de også..

Anmeld

17. april 2010

Stumpen

SabrinaJuulOlsen skriver:

Det eneste vi ikke ville opgaive, var vores dejlige hund Emma...

- Og det er sjovt at den eneste grund til at de ville "tage" hende var fordi de vidste at vi holdte af hende, og det indrømmede de også efterfølgende.. Havde vi været lige glade havde de også..

Den forstår jeg så ikke lige.. Er de usympatiske??

Anmeld

17. april 2010

Sabsy

Den forstår jeg så ikke lige.. Er de usympatiske??

Det var jo et sted at ramme os.. - vores elskede hund emma..

- men de ville jo gøre det for at frembringe føeleser på åbens skærm.. ellers ville de intet bruge det til..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. april 2010

Stumpen

SabrinaJuulOlsen skriver:

Det var jo et sted at ramme os.. - vores elskede hund emma..

- men de ville jo gøre det for at frembringe føeleser på åbens skærm.. ellers ville de intet bruge det til..

Mærkelig måde at gøre det på.. Men det er jo ikke første gang de har bedt folk om at komme af med deres dyr..

Anmeld

17. april 2010

Sabsy

Stumpen skriver:

Mærkelig måde at gøre det på.. Men det er jo ikke første gang de har bedt folk om at komme af med deres dyr..

Det der var mest irriterende var at når kameraret ikke kørte, så hyggede de sig med Emma... :s

Anmeld

17. april 2010

Lady Marion <3

Spændende , hvornår kommer i på ????   Har det været lærerigt

Anmeld

18. april 2010

Sofiedk

Du bliver bestemt på ingen måde til grin, det er SÅ stort gået af jer at i sætter jeres egne behov og "ry" hvis man kan kalde det det til åben skue for at give jeres kommende barn en god opvækst.

Med hensyn til din veninde er der bare SÅ meget jalousi og barnlighed glemt i de beskeder. Det er så nemt at sige glem hende og kom videre, men det sårer ligemeget hvad når man læser den slags. Jeg ville se på hende som en stakkel der på ingen måde hviler i hendes egen lykke og derfor har behov for at nedgøre andre mennesker. Hun lyder ærlig talt for en rigtig so ... Sorry for det direkte ord

Glæder mig til at se det og er sikker på i ikke bliver til grin.

Anmeld

18. april 2010

Mette+Mathias

Jeg må indrømme, at når jeg sidder og ser programmerne, så bliver jeg - ofte - dybt chokeret over hvordan folk har forvaltet deres penge - 50 par cowboybukser - nye lån næsten hver måned for at finansiere fladskærm osv - men som regel - når programmet slutter - så er jeg imponeret over, hvordan de er i stand til at ændre sig - og så på så kort tid!!

Mht. din veninde - som de andre skriver; bloker hende på facebook, og hvis der er andre veninder som lader hende låne deres profil, så blokerer du også bare dem, for så er de BESTEMT ikke veninder, men blot bekendte!!!

Dejligt at i har fået rettet op på det nu, og hvis det er dét der skulle til, jamen så var i jo bare heldige at i kom med!!

Anmeld

18. april 2010

Leonora

Hej :-)

Hvad fanden bilder hun sig ind og skrive sådan om dig...Hvis jeg var dig ville jeg give hende besked på at holde sin mund....

Jeg synes på ingen måde det er pinligt at deltage i det program. Vi har alle vores problemer og så længe man kan rette op på det selv eller få hjælp til det så er det jo super flot....Jeg synes ikke du skal tænke mere på det....Det siger meget mere im hende end om dig...BASTA...

Venlig hilsen

Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.