Bliver jeg til grin?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2010

Maise

SabrinaJuulOlsen skriver:

Så er det blevet vist!

- Jeg vil sige mange tak for den opbakning og støtte jeg har modtaget herinde fra.. - Det værdsætter jeg virkelig..

Mange kæmpe kram Sabrina 36+2

(Som snart er blevet så klog på økonomi at hun kan bliver bankdirektør )

hmm så det ikke, øv glemte det. Men jeg tænkte hvad forslår de at i bruger på mad/husholdning om måneden til to voksne ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2010

Leonora

Hej

Jeg har først set programmet til aften og jeg vil bare sige at jeg synes det er super sejt at i stod ved jeres problem og fik rettet så flot op på det....Du har intet at være flov over...slet ik...og så synes jeg du skal sige til din mand at han virkede som en super sød fyr og jeg er sikker på at han bliver en FANTASTISK far.

Venlig hilsen

Louise

Anmeld

26. april 2010

Sabsy

Leonora skriver:

Hej

Jeg har først set programmet til aften og jeg vil bare sige at jeg synes det er super sejt at i stod ved jeres problem og fik rettet så flot op på det....Du har intet at være flov over...slet ik...og så synes jeg du skal sige til din mand at han virkede som en super sød fyr og jeg er sikker på at han bliver en FANTASTISK far.

Venlig hilsen

Louise

Hej Louise!

Hvor er det pænt af dig

Det er rart der er nolge der kan se det "gode" i det..

Det vil jeg sige videre til ham, der har været nogle der desværre ikke har ment det samme.. Men jeg er også 110% sikker på han bliver god

fra Sabrina som nu går ind i uge 38.. (Jubiiiiiiiiiiiiiiiiii)

Anmeld

26. april 2010

BinaMor

hehehh.. jeg havde glemt alt om denne tråd indtil idag.. men igår tænkte jeg: de er da et smukt par

heheh..

Anmeld

26. april 2010

Sabsy

gabriellasmor skriver:

hehehh.. jeg havde glemt alt om denne tråd indtil idag.. men igår tænkte jeg: de er da et smukt par

heheh..

Iiih mange tak...

Hvor er du sød - Sikke en smuk datter du har..

Kæmpe

Anmeld

26. april 2010

Leonora

SabrinaJuulOlsen skriver:

Hej Louise!

Hvor er det pænt af dig

Det er rart der er nolge der kan se det "gode" i det..

Det vil jeg sige videre til ham, der har været nogle der desværre ikke har ment det samme.. Men jeg er også 110% sikker på han bliver god

fra Sabrina som nu går ind i uge 38.. (Jubiiiiiiiiiiiiiiiiii)

folk har sku så travlt med at være negative på andres vegne....det skal du ikke lytte efter...

Noget andet er at jeg kan se at du studererer, noget med sundhed...Hvad læser du til? Jeg er selv sygeplejerske

Spændende at du nu er uge 38...held og lykke med resten af graviditeten.

fra Louise

Anmeld

26. april 2010

Shibby

Jeg syntes det er flot at i tager imod hjælpen. Det er proffesionelle mennesker der tog hånd om jeres situation,at en du kender så syntes noget andet er selvfølgelig betydningsfuldt for dig,men..(og der kommer jo altid et men (; Men i gjorde det for jeres bedste så vær ligeglad med andres meninger. Man vil altid få splittede meninger om sine valg fra folk udefra efter man har været en del af et program ^^

Anmeld

26. april 2010

Sabsy

Leonora skriver:

folk har sku så travlt med at være negative på andres vegne....det skal du ikke lytte efter...

Noget andet er at jeg kan se at du studererer, noget med sundhed...Hvad læser du til? Jeg er selv sygeplejerske

Spændende at du nu er uge 38...held og lykke med resten af graviditeten.

fra Louise

Jeg er blevet uddannet SOSU SSH, med henblik på en videre uddannelse efter endt barsel.. Så det glæder jeg mig til

Det er et super lækkert fag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.