Bliver jeg til grin?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2010

Sabsy

Muffi . skriver:

Hold op og tag det roligt   Mine børn og jeg har været med i magasinet penge fra Dr .. De var herhjemme og filme en hel dag om mine unger , deres lommepenge og hva de brugte pengene på ...   Mine unger bruger mange penge og det kom også frem i programmet ..  Det var lærerigt for os og andre der så det .. Vi har kun fået en masse posetive kommentarer ,,  Flot i også vælger at gøre det   Glæder mig til at se det ...

Det hele har også været rigtig lærigt for os, ingen tvivl om det - der er gået sport i ikke at bruge pengene..

Håber da også at jeg ved at deltage måske hjælper et andet par i deres situation.. Men nu må vi se

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2010

Loa

SabrinaJuulOlsen skriver:

Så er det i aften kl. 20:00 på tv3, til de interresseret..

Puha, kunne godt nok grave mig ned, men det er jo en anden side af sagen

Så faktisk godt reklamen for i aften og syntes det lignede lidt udfra dit profil billede.... Så skulle til at spørge om det var i aften, men nu svarede du jo selv på det....

Jeg vil da se det af ren nysgerrighed

Men syntes sgu det kræver meget af jer at melde jer til det, netop med tanke på alt den negative respons man altid kan risikere ved at være i tv....

Jeg har før tænkt tanken at det må stå rigtig skidt til, siden man vælger at melde sig til programmet, men dertil skal det så også sige, at jeg syntes det er utrolig flot at de mange par der så ændrer deres adfærd på så kort tid..... Tit skal der bare nogle andre øjne på.....

Så thumbs up for jer at i tager hånd om problemerne i stedet for at ignorere dem og det måske kunne ende meget meget værre......

Anmeld

20. april 2010

Sabsy

Loa skriver:

Så faktisk godt reklamen for i aften og syntes det lignede lidt udfra dit profil billede.... Så skulle til at spørge om det var i aften, men nu svarede du jo selv på det....

Jeg vil da se det af ren nysgerrighed

Men syntes sgu det kræver meget af jer at melde jer til det, netop med tanke på alt den negative respons man altid kan risikere ved at være i tv....

Jeg har før tænkt tanken at det må stå rigtig skidt til, siden man vælger at melde sig til programmet, men dertil skal det så også sige, at jeg syntes det er utrolig flot at de mange par der så ændrer deres adfærd på så kort tid..... Tit skal der bare nogle andre øjne på.....

Så thumbs up for jer at i tager hånd om problemerne i stedet for at ignorere dem og det måske kunne ende meget meget værre......

Iiih det varmer helt..

Det hjælper lidt på det, når folk ikke ser så surt på det - men vælger at åbne deres øjne og se at det var vores sidste udvej..

Anmeld

20. april 2010

LHB

Hej piger!

Min mand og jeg er med i luksusfælden (tv-program), og jeg er meget nervørs over at det skal vises.

Jeg har en "veninde" som jeg har brugt kontakten med da hun ikke kan have at andre er lykkelige, hun har taget flere kærester fra mig og nu har hun prøvet at ødelægge forholdet mellem min mor og min mand.. - Men det korte og det lange er at hun siger at folk griner af mig, griner over at jeg er med i dette tv-program - og ærligt så gør det mig super ked af det.. - Men gør hun det for at ramme mig, eller bliver jeg virkelig så meget til grin??

Håber i kan se det lidt fra min side..

Mange krammer fra Sabrina 35+6

Jeg synes det er godt at tage initiativ til at gøre noget for at få sin økonomi på rette kurs. Ville nok ikke selv vælge at stille op i tv med det, men synes det er dejligt at I er nogen der vil for vores andres underholdnings skyld - ment på den pæne måde!
Vi har ikke selv rod i økonomien, men har pga det program som vi fast ser fået tænkt over nogle ting og er blevet mere bevidste, så synes det er et alle tiders program
Synes ikke du skal være bange for at blive til grin - kun hvis du i programmet slet ikke lytter efter deres råd, men det går jeg ikke ud fra er tilfældet
Er det jer der er med i aften?
held og lykke med det og håber at I har fået godt styr på det hele - især nu med en lille på vej

Anmeld

20. april 2010

Diana...

Jeg sider klar i aften kl 20 ;) 

Knus til dig.

Anmeld

20. april 2010

Sabsy

LeneHH skriver:

Jeg synes det er godt at tage initiativ til at gøre noget for at få sin økonomi på rette kurs. Ville nok ikke selv vælge at stille op i tv med det, men synes det er dejligt at I er nogen der vil for vores andres underholdnings skyld - ment på den pæne måde!
Vi har ikke selv rod i økonomien, men har pga det program som vi fast ser fået tænkt over nogle ting og er blevet mere bevidste, så synes det er et alle tiders program
Synes ikke du skal være bange for at blive til grin - kun hvis du i programmet slet ikke lytter efter deres råd, men det går jeg ikke ud fra er tilfældet
Er det jer der er med i aften?
held og lykke med det og håber at I har fået godt styr på det hele - især nu med en lille på vej

Hej!

Ja det er min mand og jeg der er "moviestar" i aften.. :s

- Vi har også selv siddet hver tirsdag og set det, men nu er vi sku selv med.. Men det har lært os så meget..

Anmeld

20. april 2010

Lady Marion <3

Det hele har også været rigtig lærigt for os, ingen tvivl om det - der er gået sport i ikke at bruge pengene..

Håber da også at jeg ved at deltage måske hjælper et andet par i deres situation.. Men nu må vi se

Herhjemme har vi lært en del af luksus fælden   Gad godt have dem ud til et tjek af min økonomi , tror bare ikke vi er spændende nok

Anmeld

20. april 2010

Sabsy

Muffi . skriver:

Herhjemme har vi lært en del af luksus fælden   Gad godt have dem ud til et tjek af min økonomi , tror bare ikke vi er spændende nok

Det troede vi heller ikke vi var, men de har fået det til at lyde som om at hvis vi ikke havde tilmeldt os, havde de lukket produktionen.. :s - Jamen de er for vilde på Metronome..

Anmeld

20. april 2010

Lady Marion <3

Det troede vi heller ikke vi var, men de har fået det til at lyde som om at hvis vi ikke havde tilmeldt os, havde de lukket produktionen.. :s - Jamen de er for vilde på Metronome..

Får de ikke det hele til at virke lidt værre en det er ??

Altså jeg tænker på jeres økonomi  ??

Anmeld

20. april 2010

Sabsy

Muffi . skriver:

Får de ikke det hele til at virke lidt værre en det er ??

Altså jeg tænker på jeres økonomi  ??

Det får det til at lyde som om, at hvis vi ikke havde ringet efter dem, så havde vi skudt os selv om 14 dage.. Det er så overdrevet..

Hele optagelserne er så overdrevende - min mand får en "skideballe" i udseendelsen, men det jeg er sur over er at selv den "skideballe" bliver læst op fra et manus. de skrev 14 dage før de kom.. Jeg er så indebrøndt på tv3 - ved godt jeg selv har valgt at stille op (eller min svigermor meldte os) men havde bestemt ikke forventet at bliver udlagt så grimt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.