Rikke Houmøller Thaarup skriver:
Til alle jer piger der droemmer om at vaere strandet paa Rhodos eller lign. saa kan jeg hilse og sige at det ikke er skide spaendende....
Vi skulle have vaeret hjemme igaar fra Mallorca og lige pt. aner vi ikke hvordan eller hvornaar vi kommer hjem. Det er noget rigtig skidt.
Vi sidder hernede og ungerne sidder hjemme i DK. Noej, hvor jeg savner dem.
De er ikke med, da vi er paa traeningslejr, baade manden og jeg.
Vi rejser med Spies og er blevet rykket fra Cala Mayor (Palma) til Alcudia. Og hvor er her bare gabende kedeligt. Toejet er sluppet op og vejet er ikke helt til badeferie.
Vi har konfirmation d. 1. maj... Manden har et arrangement loerdag som er ret vigtigt. Og jeg skal til Bornholm med min den store, da vi skal se hans efterskole. Det hele begynder at blive lidt presset.
Nu da jeg ikke selv har min egen lille familje eller lignende, og heller ikke noget vigtigt job, så synes jeg ikke, at jeg ville blive vred over at være strandet i syden. Men jeg forstår gost din frustration - eller alles frustration. Det må være pisseirriterende, at man ikke kan komme afsted der hvor man skal, specielt hvis man har børn der venter hjemme, eller hvis man skal ud at besøge sin mand/kone, som man ikke har set i flere måneder.
Desværre kommer man bare ikke nogen vegne med at skælde ud over denne askesky, de har jo vindens vilje. det er bedst at bruge sine krefter et andet sted. Og jeg tror, jeg ved hvad jeg snakker om. Min far arbejdede i DK i 5 måneder, hvor han kunne komme hjem i weekenderne engang imellem, men der var flere weekender, hvor han slet ikke kunne komme hjem pga tågen. Flytrafikken kan godt være aflyst i flere dage pga tåge :/ Og jeg har også prøvet at være ude at rejse uden noget andet tøj end det jeg havde på mig (kufferten blev væk i kastrup og sidenhen i Nice (!) ) og jeg var i Afrika. En uge i det samme tøj i 35-40 graders varme med meget høj luftfugtighed - OG der var ingen tøjbutik i nærheden... Det eneste jeg kunne købe var et lapskirt og en bikini :p
Anmeld