Asken fra Island

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2010

Liljesilas

I Aalborg er der overskyget, havde ikke tænkt over det kunne være derfor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2010

Muffinmus

Ikke noget at se, det er simpelthen for fint og for langt oppe:-)

MEN, arbejde med flyoverovågning og har lige været på nattevagt...gæt enaggn hvor spændende det IKKE var

Forstår til gengæld ikke NAVIAR, de udskyder hele tiden tidspunktet, mens man på internettet hele tiden har kunne se de UMULIGT kunne flyve idag overhovedet. Så lidt plat det giver folk falske forhåbninger hele tiden ved at sige måske måske....

Anmeld

17. april 2010

Gellan

Tjuhl skriver:

haha ja, det er da ikke det værste sted at være strandet nu har de fået at vide der er infomøde klokken 12, så de regner med at være der nogle dage endnu

Jeg ville så ikke have noget imod at være strandet på Rhodos

Anmeld

17. april 2010

Gellan

sofie85 skriver:

Er det ikke farligt hvis man er gravid og indånder det der aske?

Her har vi ikke fået noget at vide, om gravide også skal passe på eller ikke... Ved bare det, at når den vulkanske aske kommer i forbindelse med vandholdige væsker, så dannes der svovlsyre... Men hvor stærk den er og hvor meget den påvirker lunger o.a. ved jeg ikke :/

Anmeld

17. april 2010

Gellan

Kirle skriver:

Selvom de siger at asken ikke falder ned så har vi efter en tur til netto altså både fået gratis ansigstpeeling og helt hvidlig klapvogn herinde på frb så noget er der altså på vej ned. Holder i hvertfald min søn indenfor i dag

Ja, man kan nemlig ikke se den, før den samler sig på et eller andet

Vi fik info om asken torsdag eftermiddag, og på torsdag omkring middag havde flere børn i en (her) nærliggende børnehave siddet udenfor og nydt det gode vejr mens de spiste madpakke, men "der er sand i min mælk" lød der fra flere Pædagogerne kunne ikke forstå, hvordna der kunne været kommet snad i børnenes mælk...

Anmeld

17. april 2010

Tina2

Jeg satser STÆRKT på luftrummet over Europa MEGET SNART bliver åbnet igen!!!!!

Min mand og jeg skal på kæreste-forlænget-weekend i Rom fra torsdag til søndag, så den skide askesky SKAL være væk der!

Så X lige for det

Anmeld

17. april 2010

Diana...

Tina2 skriver:

Jeg satser STÆRKT på luftrummet over Europa MEGET SNART bliver åbnet igen!!!!!

Min mand og jeg skal på kæreste-forlænget-weekend i Rom fra torsdag til søndag, så den skide askesky SKAL være væk der!

Så X lige for det

Ej det håber jeg virkelig for jer. 

Min DP skulle havde siddet i flyet til USA over til hendes mand med hendes børn de har ikke set ham i 3 måneder skulle over til ham idag og vær der 4 uger. de sidder så stadig her hjemme og han kommer først hjem til juli så de 4 uger var lidt vigtige for dem. 

Jeg krydser for jer begge at i kommer afsted. 

Anmeld

17. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hvis den vulkan ikke snart slapper lidt af eller sender sine røgsignaler i en anden retning, bliver jeg den første kvinde, der bogstaveligt talt eksploderer. Om et par uger skulle jeg gerne afsted på den årlige kæreste-miniferie med min mand og således befinde mig på et cruiseskib et sted i Middelhavet. 

Så jeg er ved at få virkelig dårlige nerver og kan bestemt ikke se det smukke i levendegørelsen af begrebet "vi er bare små mennesker, der i bund og grund er underlagt naturens luner"!

Anmeld

17. april 2010

Loa

Håber håber virkelig også den sky snart forsvinder væk fra DK af, vi skal (forhåbentlig) til USA på fredag, så håååååååååber det kan lade sig gøre

Bliver mega øv hvis vi skal aflyse pga. den sky...... (selvfølgelig sikkerhed frem for alt, men håber bare skyen forsvinder og det bliver sikkert at flyve....)

Anmeld

17. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Loa skriver:

Håber håber virkelig også den sky snart forsvinder væk fra DK af, vi skal (forhåbentlig) til USA på fredag, så håååååååååber det kan lade sig gøre

Bliver mega øv hvis vi skal aflyse pga. den sky...... (selvfølgelig sikkerhed frem for alt, men håber bare skyen forsvinder og det bliver sikkert at flyve....)

Ih nu er vi tre til at heppe, så må det da lykkes!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.