Senia skriver:
Sikke en tråd at sidde og læse!
Helt fantastisk..
Et kæmpe stort tillykke herfra, hvor er det bare vidunderligt for jer
Kan godt forstå i bare har lyst til at råbe det ud til hele verden - sådan havde jeg det også - opdagede det da jeg var 3+6
Vildt en test kan være så tydelig så tidligt...
Jeg glæder mig meget til at følge din graviditet og se skønne mavebilleder og scanningsbillder 
Senia 14+5 - der fortalte det til tætteste familie i 6.uge

1000 tak! 
Ja det har også bare været en meget meget følelses beriget og skøn weekend! tråden afspejler det rigtig godt 
Idag er jeg også 3+6
og ja synes også at det er helt vildt at de teste kan registrere en graviditet så tidligt. var jo faktisk kun 3+2 da den første utydelige streg kom frem! og så er stregen bare blevet kraftigere og kraftigere for hver dag
Også stort tillykke med din lille spire i maven!
Jeg tror heller ikke vi kan holde det hemmeligt meget længere end uge 7... vi har snakket om at hvis klinikken går med til at give os en scanning i uge 7 og hvis vi ser hjerteblik der så kan vi godt fortælle det til den nærmeste familie.
De ved jo desuden også at vi skulle starte i ny behandling omkring den 1 maj, så de vil jo helt sikkert spørge indtil det. det blir for svært at gå og lyve om at vi skal starte i ny behandling når vi godt ved at jeg jo allerede er gravid. Men venner, kollegaer, klassen osv fortæller vi det nok først til når NF er overstået.
HVIS vi kan vente så længe... 

Knus Vinni.
Anmeld