ømh har lige brug for nogle friske øjne her....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2010

VNB

businesstigger skriver:

Kæmpe stort tillykke - hvor er det dog et dejligt påskeæg at få

Kan godt forstå at du bare har lyst til at fortælle det til hele verden.  Det er jo også en kæmpe ting der er sket og vil ske.

ja det er simpelthen verdens bedste påskeæg at få!   

Når den engang kommer ud skal den sørme også have et KÆMPE påskeæg hvert år som tak fordi den ville laves som en påskeoverraskelse!  hihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2010

VNB

Senia skriver:

Sikke en tråd at sidde og læse! Helt fantastisk..

Et kæmpe stort tillykke herfra, hvor er det bare vidunderligt for jer

Kan godt forstå i bare har lyst til at råbe det ud til hele verden - sådan havde jeg det også - opdagede det da jeg var 3+6 Vildt en test kan være så tydelig så tidligt...

Jeg glæder mig meget til at følge din graviditet og se skønne mavebilleder og scanningsbillder

Senia 14+5 - der fortalte det til tætteste familie i 6.uge

1000 tak!

Ja det har også bare været en meget meget følelses beriget og skøn weekend! tråden afspejler det rigtig godt

Idag er jeg også 3+6  og ja synes også at det er helt vildt at de teste kan registrere en graviditet så tidligt. var jo faktisk kun 3+2 da den første utydelige streg kom frem! og så er stregen bare blevet kraftigere og kraftigere for hver dag  

Også stort tillykke med din lille spire i maven!  

Jeg tror heller ikke vi kan holde det hemmeligt meget længere end uge 7... vi har snakket om at hvis klinikken går med til at give os en scanning i uge 7 og hvis vi ser hjerteblik der så kan vi godt fortælle det til den nærmeste familie.

De ved jo desuden også at vi skulle starte i ny behandling omkring den 1 maj, så de vil jo helt sikkert spørge indtil det. det blir for svært at gå og lyve om at vi skal starte i ny behandling når vi godt ved at jeg jo allerede er gravid. Men venner, kollegaer, klassen osv fortæller vi det nok først til når NF er overstået.  HVIS vi kan vente så længe...

Knus Vinni.

Anmeld

5. april 2010

oo

husk nu du skal regne uger fra sidste menstruations første dag...3 uger henne lyder af meget lidt ?

Anmeld

5. april 2010

patella

Tjuhl skriver:

husk nu du skal regne uger fra sidste menstruations første dag...3 uger henne lyder af meget lidt ?

Men er det ikke også derfor hun omtaler det som meget tidligt?? 

I slutningen af uge 2 skal mensen komme, og når den udebliver, f.eks. 4 dage, hedder den vel allerede 2+4. Når den er udeblevet en uge, er det 3+0 og når man hedder 3+6 er man jo næsten i 4. uge!?

Eller er det mig der er galt på den? Synes altid det har være så indviklet med de ugeberegninger, og hvilken er jeg egentlig i når den hedder f.eks. 5+ et eller andet - er man så i 5. uge, eller 6. uge?? (jo så er man vidst i 6 uge mener jeg )

Anmeld

5. april 2010

oo

jeg har ikke lige læst de sidste par sider, så jeg ved ikke om Vinni har regnet rigtigt, men min cyklus ville være sådan at i uge 2 får jeg ægløsning og i uge 4 kan jeg teste. i uge 3 ville mit æg kun lige være igang med at sætte sig fast. 1+0 er den dag hvor din mens starter og så lyder 2+0 umiddelbart som MEGET hurtigt at få sin mens igen (der går vel - for langt de fleste - mere end en uge imellem to menstruationer)

jeg forstår det sådan at du regner dagene fra din ægløsning, og det er altså forkert

Anmeld

5. april 2010

VNB

Tjuhl skriver:

ømh...  jeg er lidt forvirret nu... 

min sidste mens første dag var den 10 marts. (men den var lidt forsinket af crinone) normalt kommer den ca. den 6-8 i hver måned.

efter denne beregner her på baby.dk vil min termin blive den 15 dec. så jeg har regnet ud af jeg må være i 4 uge -altså 3+6 idag.... og 4+0 imorgen...

Er det helt forkert?  

knus Vinni.

Anmeld

5. april 2010

VNB

VNB skriver:

ømh...  jeg er lidt forvirret nu... 

min sidste mens første dag var den 10 marts. (men den var lidt forsinket af crinone) normalt kommer den ca. den 6-8 i hver måned.

efter denne beregner her på baby.dk vil min termin blive den 15 dec. så jeg har regnet ud af jeg må være i 4 uge -altså 3+6 idag.... og 4+0 imorgen...

Er det helt forkert?  

knus Vinni.

har lige brugt "udregneren" igen.

termins dag anslås til den 14 dec.

sidste mens første dag = 10 marts 2010

Antal dage i cyklus = 29

lutheralfasen = 16

= 3+6

puha det er godt nok lidt forvirrende synes jeg....

Det er jo netop også meget tidligt at jeg har kunne teste positiv...

Anmeld

5. april 2010

BK

patella skriver:

Men er det ikke også derfor hun omtaler det som meget tidligt?? 

I slutningen af uge 2 skal mensen komme, og når den udebliver, f.eks. 4 dage, hedder den vel allerede 2+4. Når den er udeblevet en uge, er det 3+0 og når man hedder 3+6 er man jo næsten i 4. uge!?

Eller er det mig der er galt på den? Synes altid det har være så indviklet med de ugeberegninger, og hvilken er jeg egentlig i når den hedder f.eks. 5+ et eller andet - er man så i 5. uge, eller 6. uge?? (jo så er man vidst i 6 uge mener jeg )

Nej der er du forkert på den... Du har din ægløsning når du er 2+ ca... og din forventet mens ca 4+.

Man siger gerne at sidste menses 1. dag er 0+0 og så tæller man op der fra...

Anmeld

6. april 2010

lotte32

STORT tillykke med de to streger

Anmeld

6. april 2010

VNB

lotte31 skriver:

STORT tillykke med de to streger

mange tak

og  for at i snart får 2 streger også!

Knus Vinni.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.