ømh har lige brug for nogle friske øjne her....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2010

VNB

Mia Maia skriver:

Hvor er det vildt, den er god nok... 1000 mange gange tillykke, hvor det altså vildt... Endnu engang TILLYKKE!!!
Knus

1000 tak søde  og ja det er HELT VILDT!

Tog også lige en test af de alm. (strimmel) her til aften igen, og den viste også meget mere tydeligere end igår  så JAAAAAA den er sgu god nok! Men jeg skal godt nok stadig lige fatte det helt... tror jeg først rigtigt at jeg gør når vi kommer til den trygheds scanning i uge 7.

Ønsker dig ALT held og lykke på onsdag!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2010

VNB

mullesmith2 skriver:

Stort tillykke, min test var også ligesom din testede også 5dage for tidligt... er kun i uge 5 nu så jeg får også en julebaby, termin 4. dec

Også STORT tillykke til dig så!  

vi får de lækreste jule-bebser  og ja jeg synes også at det er helt vildt at man kan teste positivt SÅ tidligt i graviditeten! mit er også ca. 5 dage før tid.

jeg er kun i uge 4... (3+4)  så efter hvad jeg kan beregne mig til vil termin falde ca. omkring den 15 dec.

Super dejligt at vi er flere som kan følges ad med kun få ugers mellemrum herinde lige nu

knus Vinni.

Anmeld

3. april 2010

VNB

vil lige endnu engang sige TAK til alle dem som ønsker tillykke  Nyder hver eneste af dem!

Anmeld

4. april 2010

Bayze

Fantastisk tråd - en hel følelsesmæssig rutsjetur:-) Stort stort tillykke herfra også:-)

kh Tina

Anmeld

4. april 2010

Misa

Stort tillykke  

Anmeld

5. april 2010

VNB

Takker endnu engang for alle tillykkerne 

Min morgen kvalme er nu ikke til at tage fejl af mere, og fandt ogå ud af igår til påskefrokost at sild tricker den ret så meget  Men selvom det måske lyder underligt er kvalmen mere end velkommen! synes faktisk bare at det er skønt at mærke at der sker en forandring i min krop

Imorgen ringer vi til klinikken og hører om vi må få den trygheds scanning og ca 3 uger. Ih det er bare så spændende og vi har MEGET svært ved at det er ALT for tidligt at fortælle det til nogen endnu... man har bare lyst til at skrige det ud over hele byen!

dog er det også verdens dejligste hemmelighed at bære rundt på

Fortsat god 2.påskedag til jer allesammen!

Knus Vinni.

Ps: Tog lige et billede af testen som jeg har taget her til morgen, og synes det er ret sjovt at sammenligne den med den første fra i fredags

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Stort tillykke 

Anmeld

5. april 2010

VNB

Karoline skriver:

Stort tillykke 

Mange mange tak

Anmeld

5. april 2010

businesstigger

VNB skriver:

Takker endnu engang for alle tillykkerne 

Min morgen kvalme er nu ikke til at tage fejl af mere, og fandt ogå ud af igår til påskefrokost at sild tricker den ret så meget  Men selvom det måske lyder underligt er kvalmen mere end velkommen! synes faktisk bare at det er skønt at mærke at der sker en forandring i min krop

Imorgen ringer vi til klinikken og hører om vi må få den trygheds scanning og ca 3 uger. Ih det er bare så spændende og vi har MEGET svært ved at det er ALT for tidligt at fortælle det til nogen endnu... man har bare lyst til at skrige det ud over hele byen!

dog er det også verdens dejligste hemmelighed at bære rundt på

Fortsat god 2.påskedag til jer allesammen!

Knus Vinni.

Ps: Tog lige et billede af testen som jeg har taget her til morgen, og synes det er ret sjovt at sammenligne den med den første fra i fredags

Kæmpe stort tillykke - hvor er det dog et dejligt påskeæg at få

Kan godt forstå at du bare har lyst til at fortælle det til hele verden.  Det er jo også en kæmpe ting der er sket og vil ske.

Anmeld

5. april 2010

Trolde_mor

Sikke en tråd at sidde og læse! Helt fantastisk..

Et kæmpe stort tillykke herfra, hvor er det bare vidunderligt for jer

Kan godt forstå i bare har lyst til at råbe det ud til hele verden - sådan havde jeg det også - opdagede det da jeg var 3+6 Vildt en test kan være så tydelig så tidligt...

Jeg glæder mig meget til at følge din graviditet og se skønne mavebilleder og scanningsbillder

Senia 14+5 - der fortalte det til tætteste familie i 6.uge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.