Hvem er du? (fortæl lidt om dig selv)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2010

Lady Marion <3

Findusinde skriver:

Hehe, jeg var ikke klar over at du var en af de "gamle" bruger herinde.. Jeg troede at du var en ny en.. Det var først da jeg læste om dig, og så dit billede på tæt hold det gik op for mig at det var dig..

Når   På den måde  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2010

Chalala85

Jeg hedder Charlotte, er 24 år og bor sammen med min kæreste Tim på snart 29 og min søn Mikkel snart 3 åt i Søborg.

Jeg er en af de nye på baby.dk har kun været her siden Jan 2010

Jeg arbejder med pensioner så har i spørgsmål til det emne, spørg endelig hehe.

Mikkel er fra et tidligere forhold.

Pt er vi lige gået igang med projekt baby, så nå må vi se om 2010 bliver året

Påske hilsner herfra

Anmeld

3. april 2010

Kloster

God ide...

Jeg er 33 år og bor i Nordjylland. Jeg er gift på 11. år og vi har sammen Rasmus på 12 år, Nicolaj på 10½ og Mads på 6 år.

Min mand er udlært klejnsmed, men arbejder som teknisk tegner.

Jeg er ulært sosu-assistent i 09' og ser realistiske muligheder for at læse videre på akademiuddannelsen i sundhedspraksis. Min drøm er at blive visitator indenfor ældre/handicap området.

Vi bor i hus, som vi købte for 12½ år siden. Vi har bygget om 2 gange og har haft det til salg over 2 omgange - og over flere år. Folk kan evt se det på http://www.edc.dk/Sag/?Pid=94611382&res=49e38a3d-b6b8-47b8-ad0f-bc6aabe0ddf7&type=list

Vores drøm er at få noget større. Om det er i byen ell på landet er vi ikke SÅ fastslået på, men det skal være i vores skoledistrikt, være stort både ude og inde også skal der være muligheder. Men desværre har vi haft det til salg så længe, at vi er ved at miste troen på det...

Ellers har vi 2 hunde. En gul gammel tæve og en brun han. Begge labber. Min mand er hundetræner og træner selv hanhunden til konkurrence osv.

I min fritid læser jeg en del. Gerne Camilla Läckberg ell lign. (lige pt Havfruen) Også løbetræner jeg. Jeg er startet helt fra niveau 0 af. Havde ingen kondition og er gammel ryger... Men jeg bevæger mig langsomt op og jeg har det FANTASTISK med det. Har meldt mig til "I Form" kvindeløbet i Aalborg d. 1. maj og skal også løbe "Femina" kvindeløbet i Aalborg d. 9. juni. Det er jeg stolt af og det er personlige mål for mig.

Jeg er jo ene kvinde i vores hjemme-flok, så jeg nyder virkelig min egen kvindelige kvalitetstid, jeg har, når jeg har hverdagsfri. Jeg arbejder næsten fuldtid og hver 2. weekend. Så når jeg har fri, er jeg sammen med veninder, plejer min hud, fødder, negle, shopper, bager, bruger en hel da på at læse osv osv...

Håber det kunne give et lille indtryk af hvem jeg er...

VH Kloster

Anmeld

4. april 2010

FruEllingsen

Sikke en god tråd... jeg vil også være med

Jeg hedder Søs og er 22 år gammel, og bor i hus sammen med min dejlige kæreste som også er 22.

Vi købte huset i vildbjerg sidste forår, og er faldet rigtig godt til her

Vi venter sammen vores første barn, en lille dreng som har været længe under vejs. men efter lidt hjælp er det endelig lykkedes, og har termin med det lille vidunder den 10 juni

Jeg er Pt sygemeldt pga. bækkenløsning men ellers er jeg kontorelev ved herning kommune.

Kæresten arbejder som salgsleder af en super spar, og i hans fritid er han forbold dommer

Er en kreativ pige som har gang i en masse små projekter.

Kunne godt tænke mig at lære nogle flere her omkring som enten er gravide eller har børn, dem er der nemlig ikke så mange af i min omgangskreds.

God søndag til jer alle

Anmeld

4. april 2010

3xM

Hedder Maria er 27 år og bor i odense, flytter snart lidt ud på landet.

er enlig mor til Marcus på 5 år og den kommende baby dreng med termin 12 sept.

jeg skal efter barsel igang med en ha jur.

oprindlig kommer jeg fra sønderjylland-sønderborg.

Anmeld

6. april 2010

betski

Jeg er 32 år og er alene med min datter på 6 år. Jeg arbejder som helpdesk koordinator - vi servicerer ialt 8000 brugere. Jobbet er ganske nyt og jeg er meget glad for det. Jeg er næsten lige flyttet tilbage til Jylland efter at ha boet på Sjælland en del år. Jeg er meget glad for at være hjemme igen - godt med noget netværk

Jeg holder meget af at læse. Er pt. i gang med "havfruen" af Camilla Läckberg. Har ventet på denne bog meget længe, så dejligt endelig at sidde med den Jeg træner i motionscenter 2-3 gange om uge, dels for at pleje min dårlig ryg og piskesmæld men også for at holde den nogenlunde slanke linie. Jeg elsker at komme i biffen og gør det gerne med andre men også for mig selv. Er med alderen blevet bedre til at være impulsiv, så hvis min datter ikke er hjemme og lysten til en bif tur er der, smutter jeg gerne alene afsted. Ellers bliver der set film i massevis herhjemme. Har rigtig mange dvd film, og prøver seriøst at lade være med at købe flere - men puha det er skisme svært

Jeg har været her på baby.dk siden siden startede op. Det kommer sådan lidt i perioder om jeg er aktiv herinde. Især da jeg boede på Sjælland hvad jeg stor gavn at siden, da jeg følte mig temmelig ensom. .

Ja det var lidt om mig. Er der spørgsmål skal I endelig ikke holde jer tilbage

Anmeld

11. april 2010

*BABY2010*

Hej allesammen...)

Jeg vil da også gerne præsenterer mig selv/ os.

Vi er et par på hhv. 24 år (mig) og 26 år (kæresten), som har været sammen igennem de sidste 4 år. Vi bor sammen i en lejlighed i Jylland, hvor vi sammen har en dejlig hund på 2 år. Jeg er netop igang med at færdiggøre min bachelor-uddannelse, som afsluttes i juni 2010, og kæresten er håndværker på 6. år.  

Vi venter vores første barn, hvilket glæder os enormt meget. - Vi kender endnu ikke terminsdagen, da min cyklus er uregelmæssig, hvorfor vi også skal til en tidlig scanning, for at få fastlagt forventet termin. - Vi ved dog, at forventet termin kommer til at ligge et sted mellem d. 28/11-10 & 12/4-10. Dvs., at vi nu befinder os et sted mellem 5+0 og 7+0...... - Det bliver meget spændende at komme til TS. )

Vi glæder os til at følges med jer alle herinde...

De kærligste hilsner <3 

"OS" )

Anmeld

11. april 2010

LivasMor

Jeg må vist hellere være med her

Jeg er ikke en af de gamle men heller ikke helt kid

Jeg er 27 lige om hjørnet, bor i centrum af Holbæk og har boet her i ca. 4 år nu - jeg kommer oprindeligt fra Roskilde-egnen hvor jeg er født og opvokset.
Jeg deler mit liv med Bjørn min kæreste gennem 4 år og Liva vores fælles datter på 2½. Derudover huser vi en fransk buller, Loui og en Norsk skovkat Samson.

Bjørn er sygemeldt og jeg selv er uddannet kommunal og kontor med speciale i job og social, men arbejder som pædagog-medhjælper på fuld tid og ELSKER det.

Vores fritid går med masser af ture ud af huset, både på gå-ben og cykel - derudover familie, venner og hygge.

Jeg er en meget kreativ pige og i min "alenetid", maler og tegner jeg meget.

Anmeld

11. april 2010

Faith

Diana... skriver:

Hej Pige

Jeg synes vi skal skrive lidt om os selv og hvem vi er. Jeg synes vi flere gange har oplevet at folk er kede af at de ikke bliver set eller ikke får et dagens kram osv osv og tit og ofte er det en anonym der vælger at lave de tråde men så ved vi jo ikke hvem i er og kan derfor ikke ændre på det. 

Når jeg sider og kikker på de her 5 sider på forsiden er det jo næsten de samme der skriver indlæg og besvære indlæg og så det jo klart at vi ikke ser andre end dem der er tydelige. Man bliver jo nød til at skrive for at blive tydelig. 

Så hvad med om ALLE præsentere sig og fortæller lidt om sig selv så vi alle kan se hvem vi er, de ny det gamle osv.

Jeg er selv en af de "gamle" og kende før hen rigtig mange her inde. men der er kommet så mange nye til (hvad er jo er skønt) men nu kender jeg næsten ikke nogen af jer da der jo er så mange. 

Så fortæl lidt om jer selv og gør jeg tydelige 

Hejsa piger

Jeg hedder Mia og er 28 år gammel. Jeg bor i Aulum mellem Herning og Holstebro sammen med min dejlige mand Jesper og vores 2 hunde Smilla og Luna (deraf brugernavnet), og vores 2 katte.

Jeg er 22+2 med enæggede tvillingedrenge efter næsten 2 år i fertilitetsbehandling. Så man kan vidst roligt sige at det er ønskebørn vi venter.

Jeg arbejder som sygeplejerske på en kræftafdeling men er sygemeldt pt.pga. plukveer.

Det var lidt om mig.

Anmeld

13. april 2010

Tina2

Jamen, jeg vil da også lige skrive lidt om mig selv :-)

Jeg bor lidt nord for Aalborg i et dejligt hus vi er ved at renovere....

Jeg bor sammen med min mand Thomas, som jeg har været sammen med i 10 år og gift med i snart 4 år :-)

Vi har Filuca på 6 år og Milas på snart 3 år og så en lille bebs på vej i september:-)

Vi har også to katte- Julius og Mille.....

Jeg er oprindelig fra Thisted, men flyttede med en veninde til Aalborg i 2000 og har så holdt mig heroppe siden og jeg elsker at bo her:-)

Min mand og jeg har rengørings- og vinduespudserfirma og der arbejder vi begge.... Vi er 5 ialt i firmaet:-) Jeg har arbejdet 14 år i ældreplejen, er uddannet sosu, men sagde det op i dec. 2008 for at arbejde i vores eget. Har det jo som jeg vil ha' det, kan tage fri når jeg vil, arbejder ikke ret mange time og har masser af tid til vores unger, som er noget jeg værdsætter utrolig højt:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.