God ide...
Jeg er 33 år og bor i Nordjylland. Jeg er gift på 11. år og vi har sammen Rasmus på 12 år, Nicolaj på 10½ og Mads på 6 år.
Min mand er udlært klejnsmed, men arbejder som teknisk tegner.
Jeg er ulært sosu-assistent i 09' og ser realistiske muligheder for at læse videre på akademiuddannelsen i sundhedspraksis. Min drøm er at blive visitator indenfor ældre/handicap området.
Vi bor i hus, som vi købte for 12½ år siden. Vi har bygget om 2 gange og har haft det til salg over 2 omgange - og over flere år. Folk kan evt se det på http://www.edc.dk/Sag/?Pid=94611382&res=49e38a3d-b6b8-47b8-ad0f-bc6aabe0ddf7&type=list
Vores drøm er at få noget større. Om det er i byen ell på landet er vi ikke SÅ fastslået på, men det skal være i vores skoledistrikt, være stort både ude og inde også skal der være muligheder. Men desværre har vi haft det til salg så længe, at vi er ved at miste troen på det...
Ellers har vi 2 hunde. En gul gammel tæve og en brun han. Begge labber. Min mand er hundetræner og træner selv hanhunden til konkurrence osv.
I min fritid læser jeg en del. Gerne Camilla Läckberg ell lign. (lige pt Havfruen) Også løbetræner jeg. Jeg er startet helt fra niveau 0 af. Havde ingen kondition og er gammel ryger... Men jeg bevæger mig langsomt op og jeg har det FANTASTISK med det. Har meldt mig til "I Form" kvindeløbet i Aalborg d. 1. maj og skal også løbe "Femina" kvindeløbet i Aalborg d. 9. juni. Det er jeg stolt af og det er personlige mål for mig.
Jeg er jo ene kvinde i vores hjemme-flok, så jeg nyder virkelig min egen kvindelige kvalitetstid, jeg har, når jeg har hverdagsfri. Jeg arbejder næsten fuldtid og hver 2. weekend. Så når jeg har fri, er jeg sammen med veninder, plejer min hud, fødder, negle, shopper, bager, bruger en hel da på at læse osv osv...
Håber det kunne give et lille indtryk af hvem jeg er...
VH Kloster