Ja men jeg hedder Dorthe og er 29 år gammel. Jeg bor I Rødby på Lolland sammen med min kæreste Søren på 33 år, mine 2 krudtugler Laura på 2 1/2 år og Nicklas på snart 8 som jeg har fra et tidligere forhold bor også hos mig. Deres far bor på nordsjælland så de ser ham kun hveranden weekend fra fredag eftermiddag til søndag eftermiddag, så de er hos os størst delen af tiden.
Søren og jeg venter vores første fælles barn ( mit 3 barn og Søren første ) Med termin den 28 juli. Vi er rigtigt spændte begge 2 og ved ikke om det er en lille dreng eller pige der moser rundt derinde.
Vi bor på en nedlagt landejendom og har en masse dyr, høns, kaniner, fugle, katte, 1 hund så der er masse at bruge fritiden på. Søren dyrker agility med vores labrador så vi alle 4 deltager i stævner rundt omkring på Lolland og Falster.
Ellers bruger jeg tiden på venner, familie, løber og går ture, heste har jeg også altid brugt meget tid på men har desværre måtte jeg skære meget ned efter jeg fik børn men vil gerne igang igen. om vinteren spiller jeg håndbold på det lokale 3 div hold.....
Jeg er uddannet Klinikassitent og social og sundhedshjælper men går nu på barsel og er desværre arbejdsløs. Jeg vil gerne tilbage til jobbet som klinikassitent efter endt barsel.
Håber det var lidt I kunne bruge til at find eud af hvad jeg er for en.....
Anmeld