Hvem er du? (fortæl lidt om dig selv)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2010

Ginger

Hej med jer

Jeg hedder Inger og er helt ny herinde (jeg plejede at være inde på navlestreng).

Jeg er 26 år og bor i Brabrand sammen med mi nkæreste Torben, vores dejlige søn David på 13 måneder, og fire grå jaco-papegøjer Irmi, Paulie, Karla og Olivia.

Jeg læser psykologi på næsten sidste semester, og bruger ellers min fritid og lange semesterferier på så mange udflugter og rejser som muligt!  Jeg elsker at tage David og Torben med ud i naturen, eller at tænde op for grillen på vores altan og nyde sommeraftnerne.

Torben er tysker og kommer fra Flensborg hvor jeg også har gået i skole.  Vi taler både dansk og tysk herhjemme, så vi er rigtig spændt på hvordan David kommer til at takle sprogsalaten!

Jeg har tit spørgsmål, bekymringer og ideer som jeg glæder mig til at dele med andre, og jeg håber at møde mange søde mennesker her!

venligst Inger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2010

Josesmor

Ginger skriver:

Hej med jer

Jeg hedder Inger og er helt ny herinde (jeg plejede at være inde på navlestreng).

Jeg er 26 år og bor i Brabrand sammen med mi nkæreste Torben, vores dejlige søn David på 13 måneder, og fire grå jaco-papegøjer Irmi, Paulie, Karla og Olivia.

Jeg læser psykologi på næsten sidste semester, og bruger ellers min fritid og lange semesterferier på så mange udflugter og rejser som muligt!  Jeg elsker at tage David og Torben med ud i naturen, eller at tænde op for grillen på vores altan og nyde sommeraftnerne.

Torben er tysker og kommer fra Flensborg hvor jeg også har gået i skole.  Vi taler både dansk og tysk herhjemme, så vi er rigtig spændt på hvordan David kommer til at takle sprogsalaten!

Jeg har tit spørgsmål, bekymringer og ideer som jeg glæder mig til at dele med andre, og jeg håber at møde mange søde mennesker her!

venligst Inger

Velkommen til baby.dk Altid dejligt med nye ansigter..Håber du bliver glad for siden.

Anmeld

8. juni 2010

Josesmor

Jeg hedder Sara, er 23 år og kommer fra sønderjylland. Jeg arbejder som SOSA, og drømmer om at læse videre, men er endnu uklart hvad det skulle være. Jeg bor sammen med min kæreste Claus. Vi har kendt hinanden i 7½ år og købte i oktober 08 hus sammen.

Vi venter vores første lille drømme baby til Oktober i år ( en pige), og vi glæder os begge helt vildt   Det er en drøm der er gået i opfyldelse og vi kan slet ikke vente til hun kommer ud !!

I min fritid bruger jeg tid på vores 2 hunde og huset. Jeg maler også hvis der er overskud, og så er jeg også hoppet på kage vognen

Det var lige lidt om mig...

Anmeld

8. juni 2010

Corn

Jeg mangler da i denne tråd...

Jeg hedder Majken, er 29 år og venter barn nr. 3, en dreng.

Jeg har i forvejen Andreas på 5 år, Anton på 3 år og er gift med deres far, som jeg har kendt i snart 10 år.

Vi bor på Djursland tæt ved havet i vores meget gamle hus.

Anmeld

8. juni 2010

lollandpigen

Ja men jeg hedder Dorthe og er 29 år gammel. Jeg bor I Rødby på Lolland sammen med min kæreste Søren på 33 år, mine 2 krudtugler Laura på 2  1/2 år og Nicklas på snart 8 som jeg har fra et tidligere forhold bor også hos mig. Deres far bor på nordsjælland så de ser ham kun hveranden weekend fra fredag eftermiddag til søndag eftermiddag, så de er hos os størst delen af tiden.

Søren og jeg venter vores første fælles barn ( mit 3 barn og Søren første ) Med termin den 28 juli. Vi er rigtigt spændte begge 2 og ved ikke om det er en lille dreng eller pige der moser rundt derinde.

Vi bor på en nedlagt landejendom og har en masse dyr, høns, kaniner, fugle, katte, 1 hund så der er masse at bruge fritiden på. Søren dyrker agility med vores labrador så vi alle 4 deltager i stævner rundt omkring på Lolland og Falster.

Ellers bruger jeg tiden på venner, familie, løber og går ture, heste har jeg også altid brugt meget tid på men har desværre måtte jeg skære meget ned efter jeg fik børn men vil gerne igang igen. om vinteren spiller jeg håndbold på det lokale 3 div hold.....

Jeg er uddannet Klinikassitent og social og sundhedshjælper men går nu på barsel og er desværre arbejdsløs. Jeg vil gerne tilbage til jobbet som klinikassitent efter endt barsel.

Håber det var lidt I kunne bruge til at find eud af hvad jeg er for en.....

Anmeld

8. juni 2010

tb

Jamen, jeg hedder Tina og bliver 32 til aug.. Jeg bor sammen med Allan på 32 i vores hus som vi har haft i 3 år nu.. Jeg venter mit andet barn (Allan's første) den 20 juni.. Det er en lille pige  Jeg har en datter på snart 9 fra et tidligere forhold.. Hun er hos os det meste af tiden..

Jeg har gået sygemeldt siden oktober pga graviditeten, da vi fik hjælp (IVF) og jeg pletblødte lidt i starten.. Da jeg arbejder på fabrik til daglig, mente lægen jeg skulle sygemeldes.. Så jeg glæder mig enormt meget til at få lille pigen ud!!  tiden har været lang herhjemme..

Men som sagt arbejder jeg på fabrik, Sæby Fiskeindustri, hvor vi laver makrel konserves.. Jeg kunne utroligt godt tænke mig at læse til diætist/kostvejleder, men nu må jeg se om det nogensinde sker.. Kæresten er selvstændig som håndværker, han arbejder med afslibning og efterbehandling af trægulve.. Jeg laver så alt regnskab m.m. Det er nu os meget spændende  (har en HHX fra 1999)

Vi har så os lige 3 stks hunde  og 3 ude kaniner..

Det var vist lidt om os..

kh Tina

Anmeld

8. juni 2010

Omerovic

Hej

Jeg hedder Christina, og kommer fra Vestjylland. Jeg er 21 år og skal giftes på fredag med min dejlige forlovede. Vi venter vores første barn til Oktober, så jeg er i 19+5, som er skønt.. I morgen skal vi ind og scannes, og forhåbenlig får vi afvide om det er pige eller dreng vi får

Jeg er udd. Social og sundhedshjælper, men arbejder på en skole for udviklets hæmmet unge (sætter værdi i hverdagen), dog er jeg blevet sygmeldt med bækkenløsning

Når jeg skal tilbage på arbejdes markede igen, regner jeg med at gå igang med en ny udd. eller arbejde med noget af det samme som inden jeg blev sygmeldt

Det var i korte træk lidt om mig

Anmeld

8. juni 2010

Nanna1985

Hejsa

Jeg hedder Nanna.. Er 25 år.. Er gift med Morten, som Jeg har dannet par med i 8 ½ år Sammen har vi to skønne fantastiske piger Fia & Mercedes  Fia er 3 ½ år og Mercedes er 9 mdr

Vi har osse en dejlig hund, ved navn Kenzo  Han er familiens lille dreng på 2 år i næste måned  

Vi bor i et fiiint hus i Svendborg på Fyn.. Morten arbejder til daglig som lagermand og jeg skal starte på hjælper-uddannelse D. 16 August.

Det var lidt om mig og min familie  

Anmeld

8. juni 2010

2721

Hej

Jeg vil d også lige skrive lidt om mig selv

Mit navn er Kristine jeg er 24 år og bor i Søborg med min kæreste som er 27 år. Vi venter vores første barn, en dreng med termin 26 juni Og glæder os forfærdeligt meget.

Jeg er førtidspensionist så jeg går hjemme. Men håber når der kommer mere ro på og jeg får tid til det, at kunne starte på et skåne job, gerne noget med dyr. Elsker dyr, har selv pt. 4 katte, var desværre nød til at gå af med en de dyr da jeg blev gravid.

Éllers bruger jeg meget tid på at læse, være sammen med mine venner, pleje kæresten da han altid har meget travlt og sjældent får taget sig ordentligt af sig selv. Vi er pt. ved at slå 2 lejligheder sammen s¨vi bor i en del byggerod.

Men det var lidt om mig. I må endelig skrive hvis i vil vide noget 

Anmeld

13. juni 2010

Silvermist1

Hov, vil da gerne være med i denne tråd

Jeg hedder Mira, er 29 år og bor i Århus sammen med min dejlige mand på 32 år og vores to dejlige piger, Isabella på 3 år og Victoria på 8 måneder  

Oprindelig kommer vi fra Island, men har boet i Danmark i mange år nu. Min mand er islænding, selv er jeg ½ dansker og ½ islænding og adopteret fra Korea. Vi er blev gift i 2006 på vores 7 års dag. Til sommer har vi været sammen i 11 år og fejrer 4 års bryllupsdag samme dag

Vi var så heldige at blive gravide meget hurtigt efter at vi startede project baby. Jeg testede nemlig positivt d. 1. oktober 2006. Isabella blev født i juni 2007 på terminen. Hun blev storesøster i september 2009 til Victoria, som også blev født på terminen. De er mødestabile mine dejlige smukke piger

Jeg er på barsel nu, men har lige fået en uddannelsesstilling som SOSU-hjælper med start d. 1. september 2010. Det glæder jeg mig utrolig meget til. Min mand arbejder som apoteksmedhjælper hos Århus Sygehus.

Isabella går i dagpleje hos verdens sødeste dagplejemor og starter i børnehave til sommer. Victoria overtager storesøsters plads i dagplejen.

Hyggelig tråd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.