Hvem er du? (fortæl lidt om dig selv)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2010

MyBaby

lisbeth2910 skriver:

Jamen, jeg hedder Lisbeth er 33 år og bor i et moderniseret 70'er parcelhus på falster sammen med min dejlige mand Carsten som er 30 år, og vores datter Amalie fra Juli 07. Vi venter os endnu en pige til maj. (Skal have PKS d. 25/5.) Familien består også af basset hunden Nemo.

Vi har været igennem en meget lang og hård kamp for at få børn. 6 år har vi kæmpet (været i behandling), og har mistet en del gange. Men heldigvis er det jo det hele værd når man sidder med ønske barnet i armene

Lige pt. er jeg på barsel, men ellers er jeg uddannet pædagog og arbejder som støttepædagog i en special 0 klasse for børn der af forskellige årsager ikke kan gå i en alm. klasse. Da børnene er meget uadreagerende  har jeg været på barsel sidden starten af min graviditet, så jeg er ved at være meget utålmodig.

Jeg er ofte herinde på baby.dk men det er ikke så tit jeg får skrevet - desværre!!! Og så er jeg også bidt af en gal kage  

Ellers er jeg en pige med begge ben plantet solidt på jorden.

Knus Lisbeth

Sikken en fantastisk smuk datter, du har! Og tillykke med lillesøster - hvor må det være fantastisk efter sådan lange kampe at kunne holde sine ønskebørn i armene! Hvor er det dejligt for jer, at det trods alt er lykkedes!

Nina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2010

LISBETH:-)

MyBaby skriver:

Sikken en fantastisk smuk datter, du har! Og tillykke med lillesøster - hvor må det være fantastisk efter sådan lange kampe at kunne holde sine ønskebørn i armene! Hvor er det dejligt for jer, at det trods alt er lykkedes!

Nina

Tusind tak for de pæne ord!!!

DET ER FANTASTISK, og vi er bare så glade for at vi har fået verdens dejligste datter - og snart en mere. (Hele vores historie står inde på min profil)