Hvem er du? (fortæl lidt om dig selv)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2010

MyBaby

lisbeth2910 skriver:

Jamen, jeg hedder Lisbeth er 33 år og bor i et moderniseret 70'er parcelhus på falster sammen med min dejlige mand Carsten som er 30 år, og vores datter Amalie fra Juli 07. Vi venter os endnu en pige til maj. (Skal have PKS d. 25/5.) Familien består også af basset hunden Nemo.

Vi har været igennem en meget lang og hård kamp for at få børn. 6 år har vi kæmpet (været i behandling), og har mistet en del gange. Men heldigvis er det jo det hele værd når man sidder med ønske barnet i armene

Lige pt. er jeg på barsel, men ellers er jeg uddannet pædagog og arbejder som støttepædagog i en special 0 klasse for børn der af forskellige årsager ikke kan gå i en alm. klasse. Da børnene er meget uadreagerende  har jeg været på barsel sidden starten af min graviditet, så jeg er ved at være meget utålmodig.

Jeg er ofte herinde på baby.dk men det er ikke så tit jeg får skrevet - desværre!!! Og så er jeg også bidt af en gal kage  

Ellers er jeg en pige med begge ben plantet solidt på jorden.

Knus Lisbeth

Sikken en fantastisk smuk datter, du har! Og tillykke med lillesøster - hvor må det være fantastisk efter sådan lange kampe at kunne holde sine ønskebørn i armene! Hvor er det dejligt for jer, at det trods alt er lykkedes!

Nina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2010

LISBETH:-)

MyBaby skriver:

Sikken en fantastisk smuk datter, du har! Og tillykke med lillesøster - hvor må det være fantastisk efter sådan lange kampe at kunne holde sine ønskebørn i armene! Hvor er det dejligt for jer, at det trods alt er lykkedes!

Nina

Tusind tak for de pæne ord!!!

DET ER FANTASTISK, og vi er bare så glade for at vi har fået verdens dejligste datter - og snart en mere. (Hele vores historie står inde på min profil)

Livet har somme tider nogen sjove omveje, men når man når målet er det hele turen værd!!!!

Jeg kan se at du snart skal føde. Rigtig meget held og lykke, håber du får en rigtig god oplevelse!!!!

Anmeld

2. april 2010

Findusinde

Muffi . skriver:

Tanja 37 år ,

Kæreste  Henrik snart 34 år .

Børn .....

Michelle 17 år

Casper 14 år

Alexander 11 mdr .

Vi bor i Hillerød , jeg arbejder som sosu hj. i Hillerød hjemmepleje . Henrik er direktør i en universitetsboghandel .

Fritiden går med familien , Henrik spiller fodbold , jeg har haft redet en del..

Det var vist det  

Haha, det er først nu det er gået op for mig at det er dig der er Tanja!!

Anmeld

2. april 2010

Findusinde

Så må jeg også hellere springe på vognen..

Jeg hedder Annemette, blir 30 til sept.! Jeg er forlovet med Thomas som er 35.. Og sammen har vi LAura fra sept 09.. Det er jo ikke til at forstå at hun snart blir 7 mrd..

Jeg er uddannet social og sundhedshjælper, men har søgt ind på SSA med start til juni.. Vil rigtig gerne arbejde med demente eller inden for psykriatrien. Thomas arbejder på Aalborg Handelsskole som IT lærer.

Vi bor i en lille by 10 km fra Brønderslev i Nordjylland.. Her har vi et dejligt hus på 185 kvm,.. Vi har også vores lille vildbasse Labradoren Mollie, 2 katte.. Mulle og Mummi...

Fritiden går med familie, venner hus og have.. Og så elsker jeg at fremstille gode kager..

Det var lidt om mig..

Anmeld

2. april 2010

Munder

Øj, må da også være med her.

Jeg hedder Dorte og er i de næste 13 dage stadig 33 år ung.

Har været med her på siden fra start, men skriver klart flest af mine indlæg på august 06. Følger dog med lidt over det hele, lidt nysgerrig er man vel.

Jeg har været sammen med min husbond i 13 år, og vi bor i vores dejlige hus i Norsjælland. Sammen har vi Andrea, bedre kendt som Frøken Stædig født 1. september 06. Vi er absolut ikke overbevist om, at vi skal have flere børn, selv om vores omgivelser er af en anden mening, meeeeeen lad os nu se, hvad fremtiden bringer.

Dorte

Anmeld

2. april 2010

lucas<3

heejsa ..

jeg hedder louise og bor i en lille ved ved bjerringbro, der bor jeg i min mors hus, ( hun er flyttet ud til hendes kæreste) sammen med min kæreste, jeg venter vores første barn til juli og vi glæder os rigtig meget. jeg er 20 blvier 21 ti dage efter termin. bliver lidt spændne og se om den kommer på min fødselsdag..

jeg var i gang som delikatesseelev, men mig og chefen kunne ikk rigtig sammen.  så det er lidt svært og finde en ny læreplads, sys jeg er lidt træls men så finder jeg en efter barsel. så lige nu er jeg på produktionsskole bare for og lave noget. vil ik bare side hjemme og få kontanthjælp.

i er velkommen til og skrive til mig..

påske hilsen louise

Anmeld

2. april 2010

MyBaby

lisbeth2910 skriver:

Tusind tak for de pæne ord!!!

DET ER FANTASTISK, og vi er bare så glade for at vi har fået verdens dejligste datter - og snart en mere. (Hele vores historie står inde på min profil)

Livet har somme tider nogen sjove omveje, men når man når målet er det hele turen værd!!!!

Jeg kan se at du snart skal føde. Rigtig meget held og lykke, håber du får en rigtig god oplevelse!!!!

Tak skal du have - jeg glæder mig rigtig meget til fødslen og endnu mere til at få mit lille vidunder op i armene. Vi ved endnu ikke, hvilket køn der venter os, så vi er meget spændte efterhånden!

Anmeld

2. april 2010

Cris

Hej! Jeg hedder Cris :-D

Har været længe aktiv i baby.dk men nogle gange ikke så meget alligevel. Jeg har to børn, Felix på 2 år og to måneder og Markus på 5 måneder (det er derfor at jeg ikke altid finder så meget tid til baby.dk)

Jeg er danskgift og bor i København, men jeg kommer fra Spanien. Baby.dk har været tit en god hjælp, nogle gange bare en god måde at bruge en lille time og nogle andre gange har bare været en tidsrøver, når jeg faktisk skulle sove i stedet for!!!! Men alt i alt er jeg glad for at læse jeres indlæg og skrive i en eller anden tråd!

Anmeld

2. april 2010

Lady Marion <3

Findusinde skriver:

Haha, det er først nu det er gået op for mig at det er dig der er Tanja!!

What ?? Hva mener du  Men jo jeg er Tanja ,,,

Anmeld

3. april 2010

Findusinde

Muffi . skriver:

What ?? Hva mener du  Men jo jeg er Tanja ,,,

Hehe, jeg var ikke klar over at du var en af de "gamle" bruger herinde.. Jeg troede at du var en ny en.. Det var først da jeg læste om dig, og så dit billede på tæt hold det gik op for mig at det var dig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.