Det var en god tråd 
Mit navn er Mitzie, jeg er 20 år. Jeg er gravid med mit første barn, en pige, som vi ind til videre kalder Alberte. Jeg har termin 31. maj.
Jeg bor i Vestjylland i byen Ringkøbing sammen med min kæreste Jesper, som er 30 år. Vi har været sammen lidt over et år 
pt går jeg hjemme på kontanthjælp, jeg blev sygemeldt fra mit studie på VUC, var ved at tage Dansk A, Engelsk B og matametik C, min plan var at blive sygeplejerske, men jeg kommer længere og længere fra det, da jeg er SÅ frygtelig skoletræt. Ville virkelig gerne finde noget jeg kan komme tilbage til efter barsel
Min kæreste er udlært tømrer, men arbejder til hverdag som fisker, han er på en stor jolle sammen med hans skipper ca 5-10 gange i måneden 20 timer af gangen, og de dage han er hjemme er han selvstændig fisker med to små joller - så jeg føler mig meget priviligeret at han kan være meget hjemme ved mig og den lille pige, når hun melder sin ankomst 
I min fritid har jeg et par veninder som jeg elsker at være sammen med. jeg har ikke de store fritidsinteresser pt, da jeg er sygemeldt og det sætter sine grænser, men jeg elsker at gå og løbe lange tur og så er sommeren her i Ringkøbing fantastisk for vi har 20 meter til fjorden og 10 km til havet - dejligt!
"lidt" om mig - hvis nogen har lyst må I meget gerne skrive privat og vi kan evt mødes over en kop kaffe e.l. 
knus Mitzie 31+4 
Anmeld