Hvem er du? (fortæl lidt om dig selv)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2010

Leonora

Hej alle

Jeg hedder Louise og er 28 år. Jeg er sygeplejerske og gift med Jakob som er advokat. Sammen har vi Leonora på 21 måneder. En rigtigt lille krudt unge.... Vi bor i en lejl på Amager.

Da jeg meldte mig på denne side var det i første omgang for at gøre lidt reklame for min hjemmeside hvor jeg syr børnetøj på bestiling. Men så gik det op for hvor meget mere denne side kan. Jeg nyder super meget at læse de mange tråde og indlæg og synes det er skønt at kunne svare på nogle at de mange spørgsmål og indlæg.

Så jeg blir nok hængende lidt mere end først antaget

Tanker og fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2010

Sakris

God idé! Hyggeligt at kunne læse lidt om jer allesammen. Nåede igennem dem allesammen nu :-)

Her er lidt om mig....

Jeg er en kvinde, netop fyldt 25, der bor i Aalborg med min kæreste (der ligeledes er 25). Vi har været sammen i lidt over 4,5 år, og kan netop nu sige at vi venter vores første barn... en lille nytårs baby!

Jeg laver netop nu speciale som civilingeniør, i Industrielt design. Min kæreste har samme uddannelse, men er gået selvstændigt efter endt studie sidste år. Studiet/jobbet tager meget af vores tid. Men får da lavet en masse også. Har netop lært at hækle. Har lavet smykker i rigtig meget år. Tegner en del (ja man er vel designer). Derudover elsker jeg at fotografere naturen!

Vi bor i en 3-værelses lejlighed. Men vi kan desværre kun bo her indtil januar. Så håber vi kan finde noget fint at bo i til en overkommelig pris til den tid.

Tja det var lidt om mig.

Anmeld

14. maj 2010

mor til Isabel,Shane og Caitlin

Super ide - er helt ny her inde.

Hej Piger.

Jeg hedder Katja og jeg er 21 år og kommer fra Randers.

Min mand og jeg har været sammen i knap 5 år og vi har nu været gift i lidt over to år, og det er stadig rigtig dejligt