Hvem er du? (fortæl lidt om dig selv)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2010

Leonora

Hej alle

Jeg hedder Louise og er 28 år. Jeg er sygeplejerske og gift med Jakob som er advokat. Sammen har vi Leonora på 21 måneder. En rigtigt lille krudt unge.... Vi bor i en lejl på Amager.

Da jeg meldte mig på denne side var det i første omgang for at gøre lidt reklame for min hjemmeside hvor jeg syr børnetøj på bestiling. Men så gik det op for hvor meget mere denne side kan. Jeg nyder super meget at læse de mange tråde og indlæg og synes det er skønt at kunne svare på nogle at de mange spørgsmål og indlæg.

Så jeg blir nok hængende lidt mere end først antaget

Tanker og fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2010

Sakris

God idé! Hyggeligt at kunne læse lidt om jer allesammen. Nåede igennem dem allesammen nu :-)

Her er lidt om mig....

Jeg er en kvinde, netop fyldt 25, der bor i Aalborg med min kæreste (der ligeledes er 25). Vi har været sammen i lidt over 4,5 år, og kan netop nu sige at vi venter vores første barn... en lille nytårs baby!

Jeg laver netop nu speciale som civilingeniør, i Industrielt design. Min kæreste har samme uddannelse, men er gået selvstændigt efter endt studie sidste år. Studiet/jobbet tager meget af vores tid. Men får da lavet en masse også. Har netop lært at hækle. Har lavet smykker i rigtig meget år. Tegner en del (ja man er vel designer). Derudover elsker jeg at fotografere naturen!

Vi bor i en 3-værelses lejlighed. Men vi kan desværre kun bo her indtil januar. Så håber vi kan finde noget fint at bo i til en overkommelig pris til den tid.

Tja det var lidt om mig.

Anmeld

14. maj 2010

mor til Isabel,Shane og Caitlin

Super ide - er helt ny her inde.

Hej Piger.

Jeg hedder Katja og jeg er 21 år og kommer fra Randers.

Min mand og jeg har været sammen i knap 5 år og vi har nu været gift i lidt over to år, og det er stadig rigtig dejligt

Min mand og jeg har to skønne børn sammen. En datter på snart 2 år og en søn på 4 måneder.

Lige nu er jeg på barsel men er ellers igang med at uddanne mig som pædagog (vil gerne arbejde med børn og unge der har ADHD)Som jeg lige afsluttede 2. semester mandag den 11/01-10. fødte jeg min søn 03:32 tirsdag den 12/01-10 så nåede lige eksamen

I skal altid være velkomne til at skrive til mig

Anmeld

14. maj 2010

Heidi85

Hej

super god ide den hopper jeg med på.

Jeg hedder heidi er 25 år og bor på langeland sammen med kasper på 29 og min lille hund.

Jeg er uddannet sosh-hjælper arbejder på plejehjem med demente mennesker rigtig spændende arbejde. Går dog sygemeldt på tiden med høj feber hvor den kommer fra er der ingen der kan finde ud af.

Venter mit første barn til oktober bliver super spændende glæder mig rigtig meget. Jeg har prøvet i snart 5 år på at det ville lykkes og havde faktisk droppet håbet om det ville lykkes. Men nu er det langt om længe lykkes.

Det var så lidt om mig er der noget andet i gerne vil vide skriver i bare.

Anmeld

14. maj 2010

starsofheaven

Hejsa alle sammen

jeg hedder Michele og er 24 år, jeg bor sammen med min kæreste og vores datter Josephine (2 år). Jeg er uddannet social og sundhedshjælper og har fast arbejde. Min kæreste arbejder i netto.

Vi bor i en lejlighed men vi er ved at købe hus og det glæder vi os helt vildt til. Vi vil også ´meget gerne snart igang med baby 2, men vi venter til vi er flyttet i huset.

ellers ved jeg ik lige hvad jeg skal skrive.. men ville nu lige præsentere mig

Anmeld

19. maj 2010

uduak

Hej

Jeg hedder Katrine er 26, og bor med min kæreste på 32 i sønderjylland. Sammen har vi 3 dejlige drenge på 3 måneder, 2 år og 4 år. Og så har vi en hund og en kat.Vi går begge hjemme for tiden da jeg er hjemme med den lille, og min kæreste er i gang med at søge arbejde.

Vi er lige flyttet i hus ude for byen tæt på vandet, så det er rigtig dejligt og vi nyder det alle meget.

Anmeld

19. maj 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg hedder Katja, blev 37 år i marts og bor i Hvidovre. Jeg er gift med Frank på 4 år.

Vi har sammen Luka fra oktober 2007 og Lina fra marts 2009.

Jeg er sekretær, men pt jobsøgende, da jeg grundet finanskrisen blev opsagt i januar (3 uger efter, at jeg var kommet tilbage fra barsel). Det er ikke nemt, at finde arbejde, da der ikke er unormalt der er 200-300 ansøger til en stilling. Min mand arbejder i en fagforening.

Vi bor i en dejligt lille hus som vi elsker, men en stor dejlig have.

Jeg har været herinde fra efteråret 08 (mener jeg).

Kh.

Katja

Anmeld

19. maj 2010

Leneur

Dorthemuzz skriver:

Super god ide

Jeg hedder Dorthe og bor med min forlovede Kennet i lejlighed i Holstebro.. Venter vores første barn men termin den 10 juli og det bliver en lille dreng, Vi glæder os rigitgt meget..

I det daglige arbejder jeg som social og sundhedshjælper i hjemmeplejen og det er jeg bare super glad for men er dog pt sygmeldt pga bækken smerter og går på barsel her til maj..

I min fritid er jeg sammen med kæresten og Venner/veninder..  Ellers kan jeg godt lide at være i naturen det er så skønt Jeg laver også selv armbånde og broeder..

Jeg er ny her på siden så det er super dejligt med sådan en tråd

Skriv hvis i vil vide mere

Så kan det være du kan hjælpe mig??? En af mine kære søstre har været så sød at brodere en klokkestreng med alle Silje's data på. Desværre har hun syet oktober i stedet for november, den dato hun er døbt på ( helt og holdent min fejl, da jeg skrev forkert i en sms) Bagbeklædningen er jo så blevet strøget på. Kan den på nogen måde reddes... og hvordan??? På forhånd tak.

Anmeld

19. maj 2010

Daisy

Jeg er 32 år og bor sammen med min dejlige mand på 12år, han er 35år. Vi har 2 børn og et på vej, er sat til at føde i August.

Jeg kan godt lide at bage kager, tegne og læse. Jeg strikker og hækler en smule. Alt i alt kan jeg godt lide at lave noget med hænderne.

Jeg er p.t. sygemeldt p.g.a. kvalme, bækkenløsning m.f.

Jeg bor på Fyn og har boet her i næsten 7 år. Jeg har svært ved at åbne mig for folk, og har ikke rigtigt nogle venner. ( Ligner mest en huleboer i adfærd hehe )

Kan ikke huske hvor længe jeg har været herinde, man har først nu da jeg er blevet gravid, begyndt at bruge siden

Anmeld

19. maj 2010

misslea

hejsa...

Mit navn er Lea, 26 år og pædagog! Jeg bor på Amager sammen med min dejlige mand (Martin 30 år) i en kæmpe stor lejlighed. Vi har brugt de sidste 2-3 år på at lægge tre lejligheder sammen til vores drømmebolig, og er nu endelig færdige  

Vi venter vores første barn, en lille pige, som gerne skulle melde sin ankomst lige i starten af oktober!! Det er en vaskeægte ønskebaby, og vi er VIRKELIG utålmodige og spændte på at hun skal komme!!!

Min mand og jeg har været sammen i over 8 år. Martin er uddannet elektriker, men er her til juni færdig med en uddannelse indenfor DSB (lokomotivfører)!!!

Vi kender hinanden gennem vores fælles sportsgren, håndbold, som vi begge har dyrket på højt plan det meste af vores liv!!!

Mange venlige hilsner fra Lea

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.