Hvem er du? (fortæl lidt om dig selv)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2010

SoffiLine

Hej alle i dejlige tøser 

Jeg hedder Soffi & er 21 år  Jeg er gravid, det er mig første barn. Har termin den 18 Marts. Kommer fra Odense men bor i Fredericia. Lige nu hjemme ved min mor & hendes kæreste + min lillebror på 10 år 

Grunden til jeg bor hos min mor er at jeg lige er gået fra min kæreste, faderen til barnet. Det holdt bare ikke længere  ØV, men livet går jo videre 

Går hjemme lige nu, sgu være startet på HG her i August, men når ikke at fuldføre første år inden jeg skal stoppe, så har besluttet at vente. Hvilket passer mig fint

Om 1-2 måneder flytter jeg for mig selv igen, men... Skal lige ha sparet sammen... Det sgu ikke helt billigt at flytte 

Det var lidt om mig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2010

Sofie

Diana... skriver:

Hej Pige

Jeg synes vi skal skrive lidt om os selv og hvem vi er. Jeg synes vi flere gange har oplevet at folk er kede af at de ikke bliver set eller ikke får et dagens kram osv osv og tit og ofte er det en anonym der vælger at lave de tråde men så ved vi jo ikke hvem i er og kan derfor ikke ændre på det. 

Når jeg sider og kikker på de her 5 sider på forsiden er det jo næsten de samme der skriver indlæg og besvære indlæg og så det jo klart at vi ikke ser andre end dem der er tydelige. Man bliver jo nød til at skrive for at blive tydelig. 

Så hvad med om ALLE præsentere sig og fortæller lidt om sig selv så vi alle kan se hvem vi er, de ny det gamle osv.

Jeg er selv en af de "gamle" og kende før hen rigtig mange her inde. men der er kommet så mange nye til (hvad er jo er skønt) men nu kender jeg næsten ikke nogen af jer da der jo er så mange. 

Så fortæl lidt om jer selv og gør jeg tydelige 

Hej Tøser

Jamen jeg vil da også lige fortælle lidt om mig selv.

Jeg hedder Sofie og er 32 år.

Jeg er gift med Peter  og sammen har vi Freya fra marts 04 og Loke fra feb. 07 og på tirsdag bliver vores 3. (og sidste) barn født.. En lillesøster som skal have navnet Mai

Jeg fulgte med alle pigerne fra marts 04 gruppen herind.. Vi kommer oprindeligt fra netbaby.

Jeg har ikke været så meget online, da det ikke er såååå længe siden at jeg kunne skrive herinde, ellers har jeg kun kunne læse fra min mobil for hver gang jeg kom ind på siden fra comp frøs den.. meeen nu kan jeg skrive jubii.

Kh Sofie

Anmeld

4. september 2010

oerbaek

Hej Alle sammen

Jeg vil da også præsentere mig selv...

Jeg hedder Hanne og er 27 år bor i kalundborg. Er gift med kenneth og vi har drengene Kristoffer fra sep 05 og mathias fra aug 07 og venter endnu en lille baby, har termin 18 marts.

Anmeld

4. september 2010

Trine89

Hey  Alle.. 

Vil da også lige præsentere mig selv. 

Hedder Trine, og jeg er 20 (bliver 21 den 21- september.) bor i Nyborg med min Kæreste Torben på 23 (24 den 14. november.) Jeg er i lærer som Multimedie Integrator og Torben er udlært Multimedie integrator  

Har egentlig haft min profil her på baby.dk noget tid, men først her efter min kæreste  og jeg er gået i gang med "projekt baby" er jeg begyndt at bruge den noget mere..

uuh og jeg har test dag her den 25 september så det bliver spændende, og se hva der så sker..  

Knus Fra Trine

Anmeld

5. september 2010

bøgelund

Hej 

jeg er temmelig ny herinde. Jeg hedder Kirstine, er 22 år. bor i Munkebo med min kæreste Thomas på 24. Vi venter en lille pige til januar (termin 3/1). Ingen af os kan vente. hun er ønskebarnet!!

Thomas er maler på Lindø (så længe det varer), og jeg er social og sundhedsassistent i nattevagt. Går dog på barsel 4/10 glæder jeg mig meget til.. 

vi har en lille prinsesse hund, som er som mit barn. Lucky er 5 år! og den kærligste hund.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. september 2010

slettet.

Hej allesammen,

jeg er også ny herinde. Mit navn er Tine og jeg er 29 år. Jeg bor i eget hus i Holstebro med min kæreste Tonny og vores søn Oscar. Og så går vi og venter til det bliver november, hvor lillesøster kommer til verden. Jeg er uddannet sygeplejerske, men er lige nu sygemeldt grundet bækkenløsning - det har jeg været i lidt over tre måneder, så det er rigtig træls. Tonny er uddannet tømre, så han arbejder en del nu. Oscar er i dagpleje, så jeg er alene hjemme her om dagen.

Anmeld

5. september 2010

LuciaOgLucas

Så vil jeg da lige skrive under min søster :-)

Jeg hedder Mette og er 32 år. Jeg bor i hus i Vinderup sammen med min mand Kim, og vores børn Lucia på seks år og Lucas på fire år.
Jeg er lige blevet uddannet SOSU-assistent, og er nu i gang med at tage matematik, engelsk og naturfag på VUC. Derefter regner jeg med at jeg skal uddannes til bioanalytiker. Kim er uddannet elektriker og arbejder på en borplatform i Nordsøen. Så han er væk i to uger, og hjemme i tre.
Lucia er lige startet i skole, og det er hun rigtig glad for.
Lucas går i børnehave, og det er han også rigtig glad for. 

Anmeld

5. september 2010

vingummibamse

Uhh jamen jeg vil da også være med..

Jeg hedder Sabine og er 22 år..

Jeg bor i Esbjerg sammen med Min søn Noah og min forlovede Stephen..

Noah er 2½ år og Stephen er 31

jeg er gravid med vores første fælles barn.. som har meldt ankomst d. 10 december,...

lige pt. går jeg sygemeldt med bækkenløsning.. så bruger utrolig meget tid på at sy baby tøj som er blevet min store hobby..

når jeg er færdig med barsel er planen at jeg (igen) skal starte på grundforløb som blikkenslager..

det var lidt om mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.