Dejlig tråd.. Men jeg må jo også hellere komme med på den
Jeg hedder Karina og er 23 år, er forlovet med John på 30 år lige om lidt, sammen har vi en datter som hedder Ida og er 2 år til august(23 aug). Vi har til september været sammen i 3 år.
Vi bor i et dejligt stille og roligt villakvarter i Ørbæk på fyn, der købt vi hus i august 08, flyttede ind 22 august 08, og jeg fødte 23 august 08, så det hele gik lidt stærkt, og desværre også galt for mig... Fødte én måned for tidligt ved akut kejsersnit som endte galt, desværre... Men heldigvis fejlede min prinsesse ikke noget!! Vi har en dejlig hundehvalp på 15 uger som hedder Chika, det er en labradorblanding, dejlig stille og rolig hund.. ligeledes har vi to katte, den ene havde jeg fra før jeg mødte John, den hedder Bob og er 3½ år og den har godt nok prøvet lidt af hvert han er en maincoon, så har jeg også en hunkat ved navn Pjuske det er en tilløbende kat, som jeg tog til mig sidste sommer, efter den havde rendt rundt her nogle dage, den var ca 3 mdr dengang, hun er en rigtig kælen kat og super flot og både hundens og min datters bedste ven... Hun er en norsk skovkat blanding!
Til dagligt går/gik jeg arbejdsløs, men har endelig fået job fra imorgen
dejligt.... Jeg er uddannet Social og sundhedshjælper, men skal videruddannes til social og sundhedsassistent på et tidspunkt!! Jeg har ligeledes også en HG...
John han er uddannet cykelmekaniker og har været det i 10 år ca, han arbejder inde for Jupiterkæden(dem der har været i tv engang med far og de tre sønner), detter er han super glad for!! Så skal nogen have lavet cykler, siger de bare til
hehe...
Vi bruger meget tid på venner, familie, dyrene og på vores hus og have som trænger til en kærlig hånd...
Det var lidt om os, er der nogen der kunne tænke sig og lære os bedre og kende, og måske begynde og ses privat, siger i bare til, venner kan man jo aldrig få nok af!!
Knus Karina - Som synes det er en super idé med dette indlæg...
Ps. er forresten selv en af de "gamle" babybrugere
Anmeld