Hvem er du? (fortæl lidt om dig selv)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2010

Jibbe

Hej

Jeg hedder Lisbeth og er 27 år. Jeg bor i Frederikshavn sammen med Lars som er 28 år og overstyrmand i et lille tankskibsrederi.

Jeg er selv uddannet tjener og har arbejdet som overtjener på et lille hotel i Skagen indtil januar, hvor jeg stoppede pga uenigheder med ledelsen. Har aldrig været gladere. Nu arbejder jeg som tjenerafløser på et hotel i Aalborg indtil jeg går på barsel næste uge

Lars og jeg venter vores 1 barn sammen til august og vi glæder os ufattelig meget.

Før vi flyttede til Fr.havn boede vi 8 år i Svendborg hvor vi læste til skibsofficerer begge to og hvor vi mødte hinanden... jeg er oprindeligt fra Århus og Lars er heroppe fra. Hele min kæmpe familie bor i Århus (7 søskende og snart 9 nevøer/niecer) så der bruger jeg meget af min tid....

Vi købte et skønt hus sidste år som vi er igang med at renovere... alle de store ting er ordnet, så mangler alle småtingene bare, men det tager lidt tid da det hele jo koster penge

Tja det var lidt om mig... Super tråd i øvrigt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2010

Prinsessens'Mor<3

Hej allesammen..

Mit navn er Malene, jeg er 19 år og bor i Kolding med min forlovede Mike som bliver 19, her lige om lidt, og vores 2 dyr Fister og Mister (hund og kat).. Vi er begge på Kontanhjælp lige nu på grund af finanskrisen, men søger job på livet løs.. Vi flyttede hjemmefra så snart jeg fyldte 18 år, inden da boede vi hjemme hos min kærestes forældre, og havde gjort det siden vi startede med og komme sammen.. Vi har her til den 3. August været sammen i 3 år, men vi har kendt hinanden i 10-12 år ca., da vi gik i folkeskole sammen fra starten.. Vi blev ring forlovede den 3. marts 2009, men han friede rigtigt den 25. juli 2008..  Vi er igang med Projekt Baby på  11. måned, til den 12. juli har vi prøvet i 1 år uden held.. Vi har haft kontakt med lægen og skal have tid til  en sæd prøve til manden..

Egentlig vil jeg gerne arbejde indenfor dyr eller børn, da det er mine intresser og altid har været det.. Jeg har altid gerne ville være hjemmegående husmor, og regner med og blive det i fremtiden, på en stor gård uden for kolding, med masser af dyr og børn.. Og så vil jeg starte min egen hunde hotel..

Det var lige lidt om mig, skriv endelig, da man altid kan bruge en veninde eller 2..

- MaleneS

Anmeld

14. juni 2010

KarinaIda

Dejlig tråd.. Men jeg må jo også hellere komme med på den

Jeg hedder Karina og er 23 år, er forlovet med John på 30 år lige om lidt, sammen har vi en datter som hedder Ida og er 2 år til august(23 aug). Vi har til september været sammen i 3 år.
Vi bor i et dejligt stille og roligt villakvarter i Ørbæk på fyn, der købt vi hus i august 08, flyttede ind 22 august 08, og jeg fødte 23 august 08, så det hele gik lidt stærkt, og desværre også galt for mig... Fødte én måned for tidligt ved akut kejsersnit som endte galt, desværre... Men heldigvis fejlede min prinsesse ikke noget!! Vi har en dejlig hundehvalp på 15 uger som hedder Chika, det er en labradorblanding, dejlig stille og rolig hund.. ligeledes har vi to katte, den ene havde jeg fra før jeg mødte John, den hedder Bob og er 3½ år og den har godt nok prøvet lidt af hvert han er en maincoon, så har jeg også en hunkat ved navn Pjuske det er en tilløbende kat, som jeg tog til mig sidste sommer, efter den havde rendt rundt her nogle dage, den var ca 3 mdr dengang,  hun er en rigtig kælen kat og super flot og både hundens og min datters bedste ven... Hun er en norsk skovkat blanding!

Til dagligt går/gik jeg arbejdsløs, men har endelig fået job fra imorgen dejligt.... Jeg er uddannet  Social og sundhedshjælper, men skal videruddannes til social og sundhedsassistent på et tidspunkt!! Jeg har ligeledes også en HG...
John han er uddannet cykelmekaniker og har været det i 10 år ca, han arbejder inde for Jupiterkæden(dem der har været i tv engang med far og de tre sønner), detter er han super  glad for!! Så skal nogen have lavet cykler, siger de bare til hehe...
Vi bruger meget tid på venner, familie, dyrene og på vores hus og have som trænger til en kærlig hånd...

Det var lidt om os, er der nogen der kunne tænke sig og lære os bedre og kende, og måske begynde og ses privat, siger i bare til, venner kan man jo aldrig få nok af!!

Knus Karina - Som synes det er en super idé med dette indlæg...

Ps. er forresten selv en af de "gamle" babybrugere

Anmeld

14. juni 2010

isimaven

Hyggelig tråd!!

Jeg må da hellere være med også

Jeg hedder Rakel og er 31 år og kommer fra Island. Jeg er gift med min dejlige Ole og vi har snart kendt hinanden i 10 år og den 8. juli har vi 4 års bryllupsdag (og skal til MD-scanning samme dag).

Vi har 2 (snart 3) børn sammen, Silja på 6 år der går i SFO og Julius på 3 år der går i børnehave. Lille spunken i maven har meldt sin ankomst den 29. november 2010 og vi glæder os allesammen meget til at møde det lille menneske. Så har vi også katten Ninja på 4 år

Vi bor på Lolland i en nedlagt skole udenfor Toreby. Det er min mands barndomshjem og hans forældre bor stadig i huset ved siden af. Børnene elsker at bo så tæt på farmor og farfar og det fungerer også rigtig godt for os voksne. Vi er i gang med at istandsætte vores hus og bruger pt. kun  stueetagen da 1. salen ikke er færdig (men vi har dog heldigvis 160 km alligevel). 

Min man er candidat i IT og arbejder i sit eget firma i københavn, selv er jeg pædagog og arbejder på et rehabiliteringscenter for voksne mennesker med hjerneskade, jeg går på barsel d. 13. september og drømmer om at starte på candidatuddannelsen i pædagogisk antropologi efter min barsel.

I min fritid løber jeg ture, går i motionscenter, strikker, maler, er sammen med min familie, hygger i haven eller besøger venner.

Jeg har været medlem af baby.dk siden 2008 og blev lokket herind af susan1978, men er først blevet aktiv herinde efter jeg opdagede min tredje graviditet og er nu nærmest hooked hehe

Rigtig hyggeligt at få lidt personlighed på jer andre

knus isimaven

Anmeld

14. juni 2010

line melias mor

dejlig tråd

hej jeg hedder line og er 24 år. bor i odense sammen med min kæreste ronnie som er håndværker og vores datter Melia på 6 måneder. hun skal begynde i dagpleje den første august hvor jeg skal starte på mit pædagog studie.

vi har en hund der hedder fabio som er fire år han er en yorkshireterrier.

har et meget tæt forhold til min mor som jeg bruger meget tid sammen med. ellers er jeg sammen med veninderne og træner zumba 2 gange om ugen.

her var lidt om mig

Anmeld

18. juni 2010

Pixi

Hej alle sammen...

Er ny her på siden... Og har skrevet en smule (eller meget) om mig selv og min historie.. Jeg har lagt det som det første dagbogsindllæg, da jeg syntes det var lidt for langt til denne her tråd...

Det er ihvertfald lidt om mig, os, og vores historie...

Og så håber jeg at få rigtig meget glæde af siden. Lige nu, er altting træls, så dejligt at have andre at snakke med.

Anmeld

18. juni 2010

LinLin

Har jeg mon svaret på denne tråd før...  (kan ikke huske det, men ellers får I det bare igen )

Jeg hedder Linda, er 25 år (f. 1984) og pædagog i en vuggestue i et socialt boligbyggeri i det vestlige Århus (Bispehaven) - jeg blev uddannet juni 2008 og har arbejdet dér siden september 2008 (så havde lige en dejlig lang sommerferie det år ) Jeg venter mit andet barn - havde en SA i november 2009 i 12. uge, men blev heldigvis hurtigt gravid igen; omkring 3 uger senere

Jeg har en søn på 3 3/4 år. Han hedder sjovt nok David. Han er dejlig, glad og aktiv dreng - dog lidt tøset når der skal prøves noget nyt. Jeg er ikke sammen med hans far. Vi gik fra hinanden da han var 1 år. Han skal være storebror til september (har termin en uge efter hans 4 års fødselsdag) 

Faren til lillebror, som skal hedder Adam (Ant ), er min kæreste Ricki, som jeg har været sammen med i 2½ år. Vi mødtes på match.com - havde aldrig troet jeg skulle finde en kæreste på nettet! Ricki er 14 år ældre end mig - så jeg tvivler lidt på vi kunne have mødtes andre steder... Han er i øvrigt steadicam operatør og lever af at filme superligakampe - hvilket vil sige han stort set kun arbejder i weekenderne! Han laver også nogle gange bokse- og ishockeykampe...

Men føler alt i alt er jeg har en del forskelligt at bidrage med her; har et barn , har prøvet at været alenemor, venter nr. 2, (dvs har også prøvet at mit barn skulle møde en ny mand i mors liv, haft SA og en masse anden personlig erfaring, der gør at jeg måske er lidt længere i mit liv end så mange andre 25-årige...

Til slut: er rigtigt glad for at jeg fandt denne side!

Anmeld

18. juni 2010

UngMor83

Diana... skriver:

Hej Pige

Jeg synes vi skal skrive lidt om os selv og hvem vi er. Jeg synes vi flere gange har oplevet at folk er kede af at de ikke bliver set eller ikke får et dagens kram osv osv og tit og ofte er det en anonym der vælger at lave de tråde men så ved vi jo ikke hvem i er og kan derfor ikke ændre på det. 

Når jeg sider og kikker på de her 5 sider på forsiden er det jo næsten de samme der skriver indlæg og besvære indlæg og så det jo klart at vi ikke ser andre end dem der er tydelige. Man bliver jo nød til at skrive for at blive tydelig. 

Så hvad med om ALLE præsentere sig og fortæller lidt om sig selv så vi alle kan se hvem vi er, de ny det gamle osv.

Jeg er selv en af de "gamle" og kende før hen rigtig mange her inde. men der er kommet så mange nye til (hvad er jo er skønt) men nu kender jeg næsten ikke nogen af jer da der jo er så mange. 

Så fortæl lidt om jer selv og gør jeg tydelige 

Go idé !!!

Jeg hedder Sonja, er 27år og moar til 4 skønne unger...

Bor på Rømø sammen med min kæreste Torben.

Jeg er alkoholiker, men drikker ikk mere Er i behandling med terapi og antabus og jeg har det SÅ godt. Er uddannet SOS-hjælper.

Anmeld

30. juni 2010

Malene

Jeg hedder Malene er 25 år, bor sammen med mine 2 drenge på 6 år og snart 3 år, vi bor også sammen med deres far/kærsten Jakob som er 28 år.

Jeg kommer fra Albertslund, har boet 10 år i Korsør og flyttede tilbage til Københavns området i 2003. Mødte Jakob over en dating side og så mødte vi hinanden og ahr været sammen siden, vi blev gravide ved et uheld med den første.

Flyttede til Vamdrup i 2004, lige inden jeg fødte. D 1 januar 2010 overtog vi huset vi købte og flyttede ind d 1 marts og drengene nyder det, det gør vi selfølgelig også. I disse dage nyder vi specielt haven, da vi griller og drengene leger vandkampe.

Anmeld

4. september 2010

hende-nanna

Jeg ved godt jeg er ret ung, men jeg er her nu også mest fordi det er så hyggeligt med alle babyerne(:

Men jeg hedder Nanna, og jeg er 16 år. Jeg går i 10. klasse, og har overvejet om jeg skal uddannes som børnelæge - for børn er så hyggelige. Jeg er selv en efternøler, så har allerede en niece, to nevøer og endnu en niece på vej - og jeg tilbringer så meget tid med dem som jeg kan. Derudover passer jeg også en dreng på 5 år og en pige på 3 - og det er så hyggeligt. 
Derudover har navne en stor interesse hos mig, så at se hvad alle jeres børn hedder, synes jeg også er hyggeligt(: 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.