Hvem er du? (fortæl lidt om dig selv)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2010

Jibbe

Hej

Jeg hedder Lisbeth og er 27 år. Jeg bor i Frederikshavn sammen med Lars som er 28 år og overstyrmand i et lille tankskibsrederi.

Jeg er selv uddannet tjener og har arbejdet som overtjener på et lille hotel i Skagen indtil januar, hvor jeg stoppede pga uenigheder med ledelsen. Har aldrig været gladere. Nu arbejder jeg som tjenerafløser på et hotel i Aalborg indtil jeg går på barsel næste uge

Lars og jeg venter vores 1 barn sammen til august og vi glæder os ufattelig meget.

Før vi flyttede til Fr.havn boede vi 8 år i Svendborg hvor vi læste til skibsofficerer begge to og hvor vi mødte hinanden... jeg er oprindeligt fra Århus og Lars er heroppe fra. Hele min kæmpe familie bor i Århus (7 søskende og snart 9 nevøer/niecer) så der bruger jeg meget af min tid....

Vi købte et skønt hus sidste år som vi er igang med at renovere... alle de store ting er ordnet, så mangler alle småtingene bare, men det tager lidt tid da det hele jo koster penge

Tja det var lidt om mig... Super tråd i øvrigt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2010

Prinsessens'Mor<3

Hej allesammen..