Sikken en god tråd!
Jeg hedder Nina Marie - bruger dog ofte kun Nina! Jeg er 25 (snart 26) og jeg har gennem de sidste 8½ år været sammen med den dejligste mand i verden - Michael på 27 år.
Jeg er født og opvokset på Nordals i Sønderjylland, hvor både min og Michaels familie bor. Vi har så i en periode på tre år boet i Aalborg, hvor jeg har læst psykologi på universitetet og Michael forsørgede mig... 
For 2½ år siden flyttede vi tilbage til Nordals, hvor vi nu lejer et hus ude på landet helt nede ved vandet, som mine forældre ejer. Vi er utrolig glade for at bo midt i naturen og bruger den aktivt hele tiden. Min kæreste er meget aktiv friluftsmennekse og fisker, jager osv.
Vi har en dejlig hund, Calle - en Ft Cocker Spaniel, som snart bliver tre år og som helt klart er vores første barn!
Han er SÅ dejlig og vi er utrolig glade for ham. Derudover går vi og venter på, at vores første "rigtige" barn, skal komme til verden. Jeg havde termin igår - den 1. april - så vi er meget utålmodige og vil rigtig gerne se, hvad der gemmer sig derinde i maven!
Når jeg ikke er på barsel, arbejder jeg som psykolog i Sønderborg Kommune og det er jeg rigtig glad for. Min kæreste er udlært automatik fagtekniker, men er desværre blevet fyret sidste forår under de store nedskæringer, så nu arbejder han som fast vikar på Alssund børne- og ungdomscenter, hvor han arbejder med unge, der har forskellige vanskeligheder. Han er rigtig glad for sit arbejde her og håber på, at kunne blive fastansat på et tidspunkt!
Jeg har været herinde siden april sidste år og jeg er utrolig glad for at være her. Det har været en kæmpe hjælp og glæde at kunne dele min graviditet med alle jer herinde! Og nu glæder jeg mig bare til at dele min FB med jer og vise billeder af det lille vidunder!
Kram Nina - som idag skal ud og køre på firhjulet crosser på nogle humplede grusveje sammen med Michael og håber, det vil sætte gang i nogle veer 
Anmeld