Gode ord om hinanden :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2010

oo

Rosa skriver:

Tjuhl - du må være et af de mest inspirerende mennesker jeg "kender"! Dine holdninger, din livsstil og dine betragtninger omkring dig selv og den verden du lever i giver mig lyst til at se mig omkring med nye øjne! Jeg elsker at du er så hamrende politisk ukorrekt og samtidig så politisk Du er belæst og velformuleret, og virker som om du har en sund forståelse af hvad livet i virkeligheden bør handle om. Og den slags menneskers humor er altid fantastisk.

Din historie er så rørende og medrivende at den hænger en i hjertet selv når man render rundt i virkeligheden. Du er som en figur i en bog som man har fulgt så intenst at man virkelig bærer denne figur i sit hjerte og ler og græder med så inderligt til figuren bliver til et rigtigt menneske... Selvom jeg aldrig har mødt dig så er du et "rigtigt menneske" for mig...

Kh Rosa

puha! det var virkelig dejligt skrevet, jeg kunne ikke læse det op for Søren uden at få tårer i øjnene

herhjemme sidder Rosa og Svenskefanden også med ved aftensbordet mange gange om ugen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2010

mor-til-vanessa

Rosa skriver:

Tjuhl - du må være et af de mest inspirerende mennesker jeg "kender"! Dine holdninger, din livsstil og dine betragtninger omkring dig selv og den verden du lever i giver mig lyst til at se mig omkring med nye øjne! Jeg elsker at du er så hamrende politisk ukorrekt og samtidig så politisk Du er belæst og velformuleret, og virker som om du har en sund forståelse af hvad livet i virkeligheden bør handle om. Og den slags menneskers humor er altid fantastisk.

Din historie er så rørende og medrivende at den hænger en i hjertet selv når man render rundt i virkeligheden. Du er som en figur i en bog som man har fulgt så intenst at man virkelig bærer denne figur i sit hjerte og ler og græder med så inderligt til figuren bliver til et rigtigt menneske... Selvom jeg aldrig har mødt dig så er du et "rigtigt menneske" for mig...

Kh Rosa

rosa du er en utrolig smuk kvinde. kender dig kun herfra debatterne på baby.dk. men du skriver altid pænt i debatter.

Anmeld

31. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
livpultz skriver:

rosa du er en utrolig smuk kvinde. kender dig kun herfra debatterne på baby.dk. men du skriver altid pænt i debatter.

Mange tak Jeg gør mit bedste (- dermed ikke sagt at jeg ikke også sommetider bander folk af pommeren til til kæresten)

Anmeld

31. marts 2010

Diana...

Rosa skriver:

Kh Rosa

Hold da op hvor er det smukt skrevet jeg fik helt tåre i øjene og kan kun give dig ret. 

Anmeld

31. marts 2010

smokin

Rosa skriver:

Kh Rosa

Hold nu kæf t Rosa - jeg får tårer i øjnene!

Men ja Trine er et inspirerende menneske - fantastisk hele vejen igennem.

Det var s m u k t skrevet!!!

Anmeld

31. marts 2010

smokin

Zette skriver:

Ej kæft lyder så grimt - hold nu bøtte, tager vi lige istedet

Anmeld

31. marts 2010

betski

Zette skriver:

Zette du er en meget positiv pige, med en ufattelig omsorgsfuld/romantisk/kærlig kæreste  

Anmeld

31. marts 2010

smokin

duddi. skriver:

Zette du er en meget positiv pige, med en ufattelig omsorgsfuld/romantisk/kærlig kæreste  

Ihh tak - det bliver han meget glad for at høre. Og jeg er meget meget glad for at du ser mig som positiv.

Og ja han er højt på listen over lækreste kærester i universet - allerhøjest på min liste i hvert fald

Anmeld

1. april 2010

Barbamama

malucca09 skriver:

Nu kender jeg jo bedst dig... -Og du er en sød, varm og dejlig person. Elsker din måde at berette om dit liv på. (især Pruttehistorien)

Du er altid klar på, at komme med roser, skulder og kram når der er mest brug for det.

-Til I andre der har skrevet I denne tråd, hvor blev jeg rørt over, at læse alle de roser i kommer med til hinanden.

-Jeres navne har jeg lagt mærke til før denne tråd, og vil sige til jer alle, at I virke til, at være dejlige og varme mennesker, der spreder glæde på jeres vej

Og jeg håber virkeligt, af hele mit hjerte, at storken snart, MEGET snart, kommer forbi jer der kæmpe. For med den varme og glæde i spreder her, kan I kun blive de bedste forældre i hele verden.

God påske til jer alle.

/Trine.

Årh det var sødt skrevet!!!!!

Anmeld

1. april 2010

Barbamama

Jeg bliver bare SÅ glad over alle de fantastiske ord I har skrevet om hinanden!!!!! Hurraaaaa

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.