Gode ord om hinanden :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2010

B&J

Kender dig ikke ud over man kan se på dine tråde du skriver engang i mellem virker utrolig venlige søde ord, når du ligger der med din lille pige kan man se dine øjne smiler og et smil på munden tror du er en glad positiv person og rigtigt dejlig af snakke med... også har du en totalt nuser datter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2010

ønskebørn74

michella80 skriver:

Laver en tråd jeg håber bliver lang. Jeg starter det første indlæg og håber der er nogen der har noget pænt at sige om mig. Den der så siger noget pænt om mig venter på at der er en der siger noget pænt om hende osv osv. Håber det virker  Det er så dejligt at få smil på læberne

DU HAR ALTID VÆRET EN DEJLIG PIGE OG DET ER BLEVET ENDU MERE SOM VOKSEN... DIN DATTER ER SKØN OG HVOR ER DET DEJLIGT AT SE DET GÅR DIG GODT!!!

KNUS OG KRAM LENE

Anmeld

31. marts 2010

Barbamama

ønskebarn74 skriver:

DU HAR ALTID VÆRET EN DEJLIG PIGE OG DET ER BLEVET ENDU MERE SOM VOKSEN... DIN DATTER ER SKØN OG HVOR ER DET DEJLIGT AT SE DET GÅR DIG GODT!!!

KNUS OG KRAM LENE

Tusind tak

Men nu er der altså nogen der skal sige noget pænt om dig

Anmeld

31. marts 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Øv,den eneste jeg "kender" her,er dig,Michella,så jeg er nødt til at sige noget pænt om dig

Du er altid så sød og positiv og svarer altid så pænt når man kommenterer noget.Så synes jeg bare du er så smuk,og har den smukkeste sødeste mest charmerende datter(men alt det ved du jo godt).

Men I er allesammen rigtig søøøøøde

Anmeld

31. marts 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Ps...synes i øvrigt det er en genial tråd.Se,positiv,positiv

Anmeld

31. marts 2010

Lady Marion <3

Pernilleh skriver:

Øv,den eneste jeg "kender" her,er dig,Michella,så jeg er nødt til at sige noget pænt om dig

Du er altid så sød og positiv og svarer altid så pænt når man kommenterer noget.Så synes jeg bare du er så smuk,og har den smukkeste sødeste mest charmerende datter(men alt det ved du jo godt).

Pernilleh .. hun har en dejlig søn Alexander på alder med min   Det er vist det jeg ved ..

Anmeld

31. marts 2010

Barbamama

Ha ha ha tak Pernille. Det var MEGET sødt sagt. Du har altid dejlige ord at sige til folk. Det er super skønt og jeg bliver ALTID så glad!!!!! Men nu er det her jo ikke en " Ros Michella til skyerne-tråd" Jeg bliver bare helt flov til sidst. Hi hi hi

Det gælder Ønskebarn74 og Muffi kan jeg se 

Anmeld

31. marts 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Ha ha ha tak Pernille. Det var MEGET sødt sagt. Du har altid dejlige ord at sige til folk. Det er super skønt og jeg bliver ALTID så glad!!!!! Men nu er det her jo ikke en " Ros Michella til skyerne-tråd" Jeg bliver bare helt flov til sidst. Hi hi hi

Det gælder Ønskebarn74 og Muffi kan jeg se 

Ønskebarn74 er rigtig sød. Hun er altid klar med en god kommentar lige når man behøver det. Hun er meget hjælpsom og deler gerne ud af sine erfaringer.

Tusind tak for det

Anmeld

31. marts 2010

otlitrom

Ønskebarn74 er rigtig sød. Hun er altid klar med en god kommentar lige når man behøver det. Hun er meget hjælpsom og deler gerne ud af sine erfaringer.

Tusind tak for det

Alexis er en god støtte, altid klar med et klap på skulderen, og et kram når man har brug for det. Og så har hun skrevet nogle smukke linjer om, hvordan det er at være barnløs... Og de gik lige i hjertet!

Du er en sand kæmper. Håber snart der kommer forår i vores maver!

Anmeld

31. marts 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Muffi jeg kender dig ikke så godt, men du er altid klar med hjælp og god råd når det søges. Selv mht. vandhaner der driller er du på! Synes du virker rigtig sød.

KNUUUUUUS

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.