Gode ord om hinanden :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.179 visninger
74 svar
0 synes godt om
30. marts 2010

Barbamama

Laver en tråd jeg håber bliver lang. Jeg starter det første indlæg og håber der er nogen der har noget pænt at sige om mig. Den der så siger noget pænt om mig venter på at der er en der siger noget pænt om hende osv osv. Håber det virker  Det er så dejligt at få smil på læberne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2010

otlitrom

michella80 skriver:

Laver en tråd jeg håber bliver lang. Jeg starter det første indlæg og håber der er nogen der har noget pænt at sige om mig. Den der så siger noget pænt om mig venter på at der er en der siger noget pænt om hende osv osv. Håber det virker  Det er så dejligt at få smil på læberne

Jeg kan prøve

Du er glad og positiv. Har en pæn tone i debatterne. En smuk datter, med et skønt navn. Og så kan jeg huske din "anderledes" kærlighedshistorie om, hvordan du mødte din kæreste

Dejlig tråd, håber den bliver kilometer lang

Var det lidt a'la det du tænkte?

Anmeld

30. marts 2010

Barbamama

kitty skriver:

Jeg kan prøve

Du er glad og positiv. Har en pæn tone i debatterne. En smuk datter, med et skønt navn. Og så kan jeg huske din "anderledes" kærlighedshistorie om, hvordan du mødte din kæreste

Dejlig tråd, håber den bliver kilometer lang

Var det lidt a'la det du tænkte?

Det var lige nøjagtig det jeg tænkte!!!! Tusind tak for de søde ord! Bliver jo happy happy

Anmeld

30. marts 2010

Laulund87

michella80 skriver:

kender dig ikke, men din datter ser skøn ud (egentlig ikke noget om dig)hehe..

Anmeld

30. marts 2010

Barbamama

Så gælder det søde ord om Kitty

Anmeld

30. marts 2010

Mira0911

Kitty er fantastisk... Helt nede på jorden... rigtig venlig og positiv...

Anmeld

30. marts 2010

Kvindemin

MoarJ skriver:

Kitty er fantastisk... Helt nede på jorden... rigtig venlig og positiv...

Du er fra Silkeborg, nærmere Virklund, har en nuser lille pige. Og som en anden har skrevet, har du for det meste en god tone i debatten, men holder gerne fast i din mening. Du kunne godt tænke dig at få nogle bekendtskaber.. Og du ser jo søøød ud. Og ved hvor jeg bor

Anmeld

30. marts 2010

Chalala85

Kitty er en super sød pige som jeg indtil videre kun kender gennem baby.dk MEN trods det har hun givet mig mange smil og mange dejlige ord med på vejen, hun ser langt udover sine egne babyproblemer som bestemt ikke er nemme. Hvis der er en der trænger til modgang og et kæmpe skud i retningen af 2 streger så er det Kitty, det fortjener hun

Anmeld

30. marts 2010

Barbamama

Uha da nu er der kø på de søde ord. Hvor er det fantastisk. Bliver helt glad over at læse jeres svar.

Hvem kan fortælle noget sødt om Chritinap og Chalala85

Anmeld

30. marts 2010

Mira0911

Chritinap skriver:

Du er fra Silkeborg, nærmere Virklund, har en nuser lille pige. Og som en anden har skrevet, har du for det meste en god tone i debatten, men holder gerne fast i din mening. Du kunne godt tænke dig at få nogle bekendtskaber.. Og du ser jo søøød ud. Og ved hvor jeg bor

Tak skal du have...

Jeg kommer med et par ord om dig...

Du bor også her i Silkeborg.. Har Celina, Som jeg synes er rigtig smuk...

Du er også helt nede på jorden, virker enorm rar...  Og er faktisk køn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.