Gode ord om hinanden :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2010

Trolde_mor

Kirle skriver:

Øhm er ny og kender ikke så mange, så vil give et råb om at I alle er dejlige ved at skrive søde ting om andre! Sådan klap jer selv på skulderen!

Ej det var sødt

Nu er du jo som sagt ny - men kan da så sige om dig, at jeg glædr mig til at møde dig i debatterne og at du virker enormt sød, når du sådan skriver vi skal klappe os selv på skuldrene

Så ny og bidrager allerede til en god stemning - dejligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2010

L-Mortil3

Senia skriver:

Aww tusind tak, det var altså sødt skrevet

Er super glad for at du er vendt tilbage Jeg elsker din måde at skrive på i dine indlæg, lige ud af posen, på en underholdende måde Du deler altid gerne ud af dine erfaringer, hvilket er til stor hjælp og oplysning for os andre. Kort sagt, du er en super bby.dk-bruger

Uhh elsker dine indlæg med Liam, han er simpelthen bare sådan en charmetrold. Da du satte indlægget på hvor han griner, fik jeg selv tårer i øjene af at grine, min kæreste var helt opslugt - selvom han plejer at sige han ikke gider andres børn kun sit eget, så kunne han ikke lade være med at storsmile, da lille Liam, flækkede af grin hehe..

Og det at i overvejer en mere, syntes jeg er fantastisk. Så alt, hvis i beslutter jer for at nu er det nu

Åh hvor er du bare skøn! Bliver helt varm indeni Er også rigtig glad for at være tilbage, jeg bestemte mig for at huske folk for alt det positive!  Det skylder man sig selv og andre, og det gør det jo bare meget mere rart at være her

Anmeld

31. marts 2010

Trolde_mor

Line&Liam skriver:

Åh hvor er du bare skøn! Bliver helt varm indeni Er også rigtig glad for at være tilbage, jeg bestemte mig for at huske folk for alt det positive!  Det skylder man sig selv og andre, og det gør det jo bare meget mere rart at være her

Smiler.. dejligt du besluttede dig for at huske det positive og så komme tilbage

Nemlig.. vi må alle tænke positivt, når der kommer lidt knuder på tråden

Anmeld

31. marts 2010

Chalala85

kitty skriver:

Årh... Snøft Hvor er det sødt skrevet!

Tak

Du er også en skøn kvinde, der kæmper og kæmper.. Vi skal nok klare det!

Tak søde, jeg mener virkelig hvert et ord!

Jeg er også sikker på det nok skal lykkes for os begge

Anmeld

31. marts 2010

Klumpe-dumpe

michella80 skriver:

Laver en tråd jeg håber bliver lang. Jeg starter det første indlæg og håber der er nogen der har noget pænt at sige om mig. Den der så siger noget pænt om mig venter på at der er en der siger noget pænt om hende osv osv. Håber det virker  Det er så dejligt at få smil på læberne

Nu kender jeg jo bedst dig... -Og du er en sød, varm og dejlig person. Elsker din måde at berette om dit liv på. (især Pruttehistorien)

Du er altid klar på, at komme med roser, skulder og kram når der er mest brug for det.

-Til I andre der har skrevet I denne tråd, hvor blev jeg rørt over, at læse alle de roser i kommer med til hinanden.

-Jeres navne har jeg lagt mærke til før denne tråd, og vil sige til jer alle, at I virke til, at være dejlige og varme mennesker, der spreder glæde på jeres vej

Og jeg håber virkeligt, af hele mit hjerte, at storken snart, MEGET snart, kommer forbi jer der kæmpe. For med den varme og glæde i spreder her, kan I kun blive de bedste forældre i hele verden.

God påske til jer alle.

/Trine.

Anmeld

31. marts 2010

TbCp

malucca09 skriver:

Nu kender jeg jo bedst dig... -Og du er en sød, varm og dejlig person. Elsker din måde at berette om dit liv på. (især Pruttehistorien)

Du er altid klar på, at komme med roser, skulder og kram når der er mest brug for det.

-Til I andre der har skrevet I denne tråd, hvor blev jeg rørt over, at læse alle de roser i kommer med til hinanden.

-Jeres navne har jeg lagt mærke til før denne tråd, og vil sige til jer alle, at I virke til, at være dejlige og varme mennesker, der spreder glæde på jeres vej

Og jeg håber virkeligt, af hele mit hjerte, at storken snart, MEGET snart, kommer forbi jer der kæmpe. For med den varme og glæde i spreder her, kan I kun blive de bedste forældre i hele verden.

God påske til jer alle.

/Trine.

Og DIG! Dit livsstykke!

Du er en skøn skøn kvinde! Med den dejligste datter!

Mindes vores sene aften på msn med rødvin m.m.

Du er altid klar med søde ord, kram, klap og et spark bagi hvis det er nødvendigt

Anmeld

31. marts 2010

Bavianis

TbCp skriver:

Og DIG! Dit livsstykke!

Du er en skøn skøn kvinde! Med den dejligste datter!

Mindes vores sene aften på msn med rødvin m.m.

Du er altid klar med søde ord, kram, klap og et spark bagi hvis det er nødvendigt

TbCp er altid klar med humor! Det kan være troligt befriende:-) Og så er hun altid klar med en kommentar - støttende, berolige, opmntrende eller bare for sjov!

Anmeld

31. marts 2010

oo

Bavianis skriver:

TbCp er altid klar med humor! Det kan være troligt befriende:-) Og så er hun altid klar med en kommentar - støttende, berolige, opmntrende eller bare for sjov!

Bavianis, du er en ener! nu har du det profilbillede, hvor du ser rigtig glad ud, så sådan ser du altid ud i mit hoved, uanset om du fortæller sjove ting eller dybt alvorlige ting. Du er enormt stærk, at du krabber dig igennem en graviditet der er så forfulgt af uheld som din er, og selvom du ligger og holder på fostervandet, så har du energi til at skrive søde, dejlige, sjove ting til os andre

Sådan helt online-agtig, så kan jeg hamrende godt lide dig (og dit hus)

- og jeg er helt overbevist om, at både du og August klarer jer igennem skærrene!!

Anmeld

31. marts 2010

TbCp

Bavianis skriver:

Tak
Er glad for nogen ser det som befriende når jeg fyrer en joke af.....
Indimellem forstår folk vist ikke heeeelt min humor

Anmeld

31. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tjuhl skriver:

Bavianis, du er en ener! nu har du det profilbillede, hvor du ser rigtig glad ud, så sådan ser du altid ud i mit hoved, uanset om du fortæller sjove ting eller dybt alvorlige ting. Du er enormt stærk, at du krabber dig igennem en graviditet der er så forfulgt af uheld som din er, og selvom du ligger og holder på fostervandet, så har du energi til at skrive søde, dejlige, sjove ting til os andre

Sådan helt online-agtig, så kan jeg hamrende godt lide dig (og dit hus)

- og jeg er helt overbevist om, at både du og August klarer jer igennem skærrene!!

Tjuhl - du må være et af de mest inspirerende mennesker jeg "kender"! Dine holdninger, din livsstil og dine betragtninger omkring dig selv og den verden du lever i giver mig lyst til at se mig omkring med nye øjne! Jeg elsker at du er så hamrende politisk ukorrekt og samtidig så politisk Du er belæst og velformuleret, og virker som om du har en sund forståelse af hvad livet i virkeligheden bør handle om. Og den slags menneskers humor er altid fantastisk.

Din historie er så rørende og medrivende at den hænger en i hjertet selv når man render rundt i virkeligheden. Du er som en figur i en bog som man har fulgt så intenst at man virkelig bærer denne figur i sit hjerte og ler og græder med så inderligt til figuren bliver til et rigtigt menneske... Selvom jeg aldrig har mødt dig så er du et "rigtigt menneske" for mig...

Kh Rosa

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.