Gode ord om hinanden :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2010

Maise

Tjuhl skriver:

det er simpelthen ondskabsfuldt at snakke om rødvinsbranderter når den ene er gravid!!! jeg har opdaget der er en gammel alko-sut gemt dybt inde i mig, som først er kommet op til overfladen nu hvor jeg er tvunget til at være afholdsmand

Jeg fuldtidsammer, så jeg kan sgu heller ikke drikke en skid. savner rødvin såååå meget. Har mange drømme og planer om hvad min 1 brandert skal bestå af når jeg er færdig med amning. Indtil videre er jeg nået frem til rødvin. asti og gin m. lemon. Glæder mig helt vildt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2010

oo

Maise skriver:

Jeg fuldtidsammer, så jeg kan sgu heller ikke drikke en skid. savner rødvin såååå meget. Har mange drømme og planer om hvad min 1 brandert skal bestå af når jeg er færdig med amning. Indtil videre er jeg nået frem til rødvin. asti og gin m. lemon. Glæder mig helt vildt.

årh mand jeg glæder mig også! Søren fandt en somersby i skurret den anden dag og ville være "sød" og udrydde den for min skyld...men endte selvfølgelig med at drikke den FORAN mig....midt i solen med grillen tændt

Anmeld

22. april 2010

Maise

Tjuhl skriver:

årh mand jeg glæder mig også! Søren fandt en somersby i skurret den anden dag og ville være "sød" og udrydde den for min skyld...men endte selvfølgelig med at drikke den FORAN mig....midt i solen med grillen tændt

øv mand den lille skid. Jeg havde sgu taget en mundfuld hvis det var mig.

Anmeld

22. april 2010

oo

Maise skriver:

øv mand den lille skid. Jeg havde sgu taget en mundfuld hvis det var mig.

han var indenfor et kort øjeblik og der rakte jeg rent faktisk hånden ud efter den! hvor crazy er det lige at man ikke kan holde sig fra alkohol?! jeg tog dog ikke en slurk, men oooouuuuuurrrrrrrrhhhhh jeg havde lyst!!

Anmeld

22. april 2010

Maise

Tjuhl skriver:

han var indenfor et kort øjeblik og der rakte jeg rent faktisk hånden ud efter den! hvor crazy er det lige at man ikke kan holde sig fra alkohol?! jeg tog dog ikke en slurk, men oooouuuuuurrrrrrrrhhhhh jeg havde lyst!!

haha så er du næsten ikke bedre end mig. dog flot du holdte dig fra den.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.