Gode ord om hinanden :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2010

otlitrom

Chalala85 skriver:

Kitty er en super sød pige som jeg indtil videre kun kender gennem baby.dk MEN trods det har hun givet mig mange smil og mange dejlige ord med på vejen, hun ser langt udover sine egne babyproblemer som bestemt ikke er nemme. Hvis der er en der trænger til modgang og et kæmpe skud i retningen af 2 streger så er det Kitty, det fortjener hun

Årh... Snøft Hvor er det sødt skrevet!

Tak

Du er også en skøn kvinde, der kæmper og kæmper.. Vi skal nok klare det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2010

Kruse90

kitty skriver:

Årh... Snøft Hvor er det sødt skrevet!

Tak

Du er også en skøn kvinde, der kæmper og kæmper.. Vi skal nok klare det!

Kitty: DU er en fantastisk kvinde. Altid klar med din mening og dejlige opløftende ord når man har brug for det.
Du fortjener så meget de to streger meget SNART! Du har et utroligt overskud til at være der for andre uanset hvad det er. Selvom du kæmper meget selv for jeres lille ønske bebs.
Vi har haft nogle gode snakke herinde. Kender dig ''desværre'' kun herinde . Men måske det bliver lavet om en dag

Kram Carina

Anmeld

31. marts 2010

Trolde_mor

Kitty: DU er en fantastisk kvinde. Altid klar med din mening og dejlige opløftende ord når man har brug for det.
Du fortjener så meget de to streger meget SNART! Du har et utroligt overskud til at være der for andre uanset hvad det er. Selvom du kæmper meget selv for jeres lille ønske bebs.
Vi har haft nogle gode snakke herinde. Kender dig ''desværre'' kun herinde . Men måske det bliver lavet om en dag

Kram Carina

Carina...

Du er simpelthen noget helt specielt. Uanset modgang, formår du at være positiv, og støtte og glæde dem omkring dig.

Du er altid sød og hjælpsom i debatter, uanset hvor godt du kender personen, ønsker du det bedste for denne.

Du kæmper sådan med at du og kæresten skal få en positiv test, og det fortjener i virkelig, du bliver SÅ fantastisk en mor, og kan slet ikke vente på en dag at tænde for computeren og du så har skrevet et indlæg om at nu er det din tur Føler mig helt utålmodig Hvorfor skal det tage så lang tid?! Du skal jo være gravid sammen med mig, så vi kan spamme hinanden hehe

Inden indlægget her bliver det for langt..

Smukke, du er en af de største grunde til at jeg er herinde så meget og ikke mindst er blevet herinde Du gør en kæmpe forskel for mig

Bliv ved med at være som du er, for du er noget helt specielt, og gør en forskel

Anmeld

31. marts 2010

Kruse90

Carina...

Du er simpelthen noget helt specielt. Uanset modgang, formår du at være positiv, og støtte og glæde dem omkring dig.

Du er altid sød og hjælpsom i debatter, uanset hvor godt du kender personen, ønsker du det bedste for denne.

Du kæmper sådan med at du og kæresten skal få en positiv test, og det fortjener i virkelig, du bliver SÅ fantastisk en mor, og kan slet ikke vente på en dag at tænde for computeren og du så har skrevet et indlæg om at nu er det din tur Føler mig helt utålmodig Hvorfor skal det tage så lang tid?! Du skal jo være gravid sammen med mig, så vi kan spamme hinanden hehe

Inden indlægget her bliver det for langt..

Smukke, du er en af de største grunde til at jeg er herinde så meget og ikke mindst er blevet herinde Du gør en kæmpe forskel for mig

Bliv ved med at være som du er, for du er noget helt specielt, og gør en forskel

Årh smukke. Jeg bliver virkelig rørt.
Sidder her med gåsehud og tårer i øjnene. Hvor er du sød altså.
Kan ikke sige det bedre om dig. Du er også noget HELT specielt for mig. VI har fulgt hinanden fra vi startede. Og gud hvor er det fantastisk at blive ved med at følge dig i at maven vokser. Ingen hemmelig at jeg rigtig gerne ville følge bare nogenlunde medNetop så vi kunne spamme hinanden
Du er og bliver fantastisk. Elsker dig virkelig

Nogle som vil skrive nogle dejlige ord om søde Senia

Anmeld

31. marts 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

kitty skriver:

Alexis er en god støtte, altid klar med et klap på skulderen, og et kram når man har brug for det. Og så har hun skrevet nogle smukke linjer om, hvordan det er at være barnløs... Og de gik lige i hjertet!

Du er en sand kæmper. Håber snart der kommer forår i vores maver!

Årh nogle fine og søde ord

Ja lad os gå sommeren i møde med forår i maven

Knus

Anmeld

31. marts 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Alexis skriver:

Årh nogle fine og søde ord

Ja lad os gå sommeren i møde med forår i maven

Knus

Kitty er en af de sødste piger herinde på sitet. Hun er altid klar med opmuntring og varme ord med på vejen. Det betyder meget når man banker hovedet mod væggen.

Og så er hun stærk... fandens stærk i kampen om et barn. Jeg tager hatten af, og håber jeg kan være lige så stærk i min kamp.

Ønsker virkelig alt godt for dig smukke pige

Anmeld

31. marts 2010

L-Mortil3

Senia: Altid en sød og rar pige der gerne kommer med guldkorn i debatterne, har fulgt med under babyprøvningen, og nyder at læse beretninger om lille Niv Synes det er så dejligt at læse dine indlæg, man kan mærke glæden og varmen helt ud på den anden side af skærmen, og glæder mig forfærdeligt til at følge graviditeten videre frem

Anmeld

31. marts 2010

Trolde_mor

Aww tusind tak, det var altså sødt skrevet

Er super glad for at du er vendt tilbage Jeg elsker din måde at skrive på i dine indlæg, lige ud af posen, på en underholdende måde Du deler altid gerne ud af dine erfaringer, hvilket er til stor hjælp og oplysning for os andre. Kort sagt, du er en super bby.dk-bruger

Uhh elsker dine indlæg med Liam, han er simpelthen bare sådan en charmetrold. Da du satte indlægget på hvor han griner, fik jeg selv tårer i øjene af at grine, min kæreste var helt opslugt - selvom han plejer at sige han ikke gider andres børn kun sit eget, så kunne han ikke lade være med at storsmile, da lille Liam, flækkede af grin hehe..

Og det at i overvejer en mere, syntes jeg er fantastisk. Så alt, hvis i beslutter jer for at nu er det nu

Line&Liam skriver:

Senia: Altid en sød og rar pige der gerne kommer med guldkorn i debatterne, har fulgt med under babyprøvningen, og nyder at læse beretninger om lille Niv Synes det er så dejligt at læse dine indlæg, man kan mærke glæden og varmen helt ud på den anden side af skærmen, og glæder mig forfærdeligt til at følge graviditeten videre frem

Anmeld

31. marts 2010

Lady Marion <3

Alexis skriver:

Muffi jeg kender dig ikke så godt, men du er altid klar med hjælp og god råd når det søges. Selv mht. vandhaner der driller er du på! Synes du virker rigtig sød.

KNUUUUUUS

Tak   Ikke at jeg var til nogen hjælp , men kan godt lide at blande mig

Anmeld

31. marts 2010

<3

Øhm er ny og kender ikke så mange, så vil give et råb om at I alle er dejlige ved at skrive søde ting om andre! Sådan klap jer selv på skulderen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.