Kitty: DU er en fantastisk kvinde. Altid klar med din mening og dejlige opløftende ord når man har brug for det.
Du fortjener så meget de to streger meget SNART! Du har et utroligt overskud til at være der for andre uanset hvad det er. Selvom du kæmper meget selv for jeres lille ønske bebs.
Vi har haft nogle gode snakke herinde. Kender dig ''desværre'' kun herinde . Men måske det bliver lavet om en dag
Kram Carina
Carina...
Du er simpelthen noget helt specielt. Uanset modgang, formår du at være positiv, og støtte og glæde dem omkring dig.

Du er altid sød og hjælpsom i debatter, uanset hvor godt du kender personen, ønsker du det bedste for denne.
Du kæmper sådan med at du og kæresten skal få en positiv test, og det fortjener i virkelig, du bliver SÅ fantastisk en mor, og kan slet ikke vente på en dag at tænde for computeren og du så har skrevet et indlæg om at nu er det din tur
Føler mig helt utålmodig
Hvorfor skal det tage så lang tid?! Du skal jo være gravid sammen med mig, så vi kan spamme hinanden hehe
Inden indlægget her bliver det for langt..
Smukke, du er en af de største grunde til at jeg er herinde så meget og ikke mindst er blevet herinde
Du gør en kæmpe forskel for mig 
Bliv ved med at være som du er, for du er noget helt specielt, og gør en forskel
Anmeld