Gode ord om hinanden :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2010

Klumpe-dumpe

TbCp skriver:

Og DIG! Dit livsstykke!

Du er en skøn skøn kvinde! Med den dejligste datter!

Mindes vores sene aften på msn med rødvin m.m.

Du er altid klar med søde ord, kram, klap og et spark bagi hvis det er nødvendigt

Tak dit dejlige quindmenneske.

Ja se det var en fest med gang i... Dem skal vi ha´nogle flere af.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2010

<3

Lille-nivs mor skriver:

Ej det var sødt

Nu er du jo som sagt ny - men kan da så sige om dig, at jeg glædr mig til at møde dig i debatterne og at du virker enormt sød, når du sådan skriver vi skal klappe os selv på skuldrene

Så ny og bidrager allerede til en god stemning - dejligt

Anmeld

22. april 2010

Maise

Tjuhl skriver:

puha! det var virkelig dejligt skrevet, jeg kunne ikke læse det op for Søren uden at få tårer i øjnene

herhjemme sidder Rosa og Svenskefanden også med ved aftensbordet mange gange om ugen

Trine du må holde en fest så vi kan møde dig når nu du er så fantastisk

Anmeld

22. april 2010

oo

Maise skriver:

Trine du må holde en fest så vi kan møde dig når nu du er så fantastisk

aaaaj! så blir I bare helt skuffede jo! jeg må bevare mit fantastiske cyberspace omdømme

Anmeld

22. april 2010

Bondepigen

Tjuhl skriver:

aaaaj! så blir I bare helt skuffede jo! jeg må bevare mit fantastiske cyberspace omdømme

Hihi, jeg sad osse og tænkte, at du nu ville få præstationsangst...

Anmeld

22. april 2010

oo

bondepigen skriver:

Hihi, jeg sad osse og tænkte, at du nu ville få præstationsangst...

jamen jeg er aaaaalt for genert til et kæmpe møde, det dur jeg slet ikke til! jeg er meget stille indtil jeg kender folk rigtig godt, og herinde er jeg jo et ævlehoved uden lige

Anmeld

22. april 2010

JustAnotherName

Sikke en skøn og positiv tråd.

Desværre mistede jeg helt overblik over "hvis tur det er", og synes det er ret svært at udtale en helt masse om nogen, som jeg intet kendskab har til (altså hvis jeg kun kender deres profilnavn, så kan jeg enten kun komme med en masse overfladisk, hvilket jeg ikke synes om, eller med så lidt at det kan være det samme at lade være ......orv, nu håber jeg ikke at det lyder negativt, for sådan var det ikke ment i denne dejlige positive tråd)

Jeg ville rigtigt gerne sige en masse godt om alle.
Og det kan jeg også gøre som helhed - BABY.DK BRUGERNE ER BARE SKØNNE .....Det vidner en tråd som denne her jo også bare om!

Hvis jeg endelig skulle komme med en masse store og varme ord, så må jeg næsten dedikere dem til TbCp / Tina-pigen.

Hende ser jeg bare et stort lys i    Hun har oplevet meget modgang f.eks. ved at have mistet sin smukke lillesøster i en alt alt alt for tidlig alder (puh hvor dét rører mig meget). Hun har den smukkeste datter med de lækreste krøller, og navnet Liva er bare så smukt ....ligesådan synes jeg det er smukt, at hun også hedder Annika efter lillesøsteren. Familien virker bare som en sjov, hyggelig og fjollet kerne, hvor man kan være sig selv ligesom man er, afslappet og tryg. Tina virker på mig, som en meget jordnær pige, en fighter og en varm og kærlig fjollegøj, som man både vil kunne grine med og græde hos. Hvis ikke afstanden gjorde det svært at pleje det ordentligt, så ville jeg bede Tina om at være min ven .....men egentligt, så betragter jeg hende allerede lidt sådan, da vi har fulgt hinanden over nettet i omtrent 3 år nu - siden vi havde vores store piger i maverne.
I mine øjne er Tina et livsstykke, og hun bidrager til så mange smil, tårer, tanker og latter. Og jeg beundrer hende for at være sådan et skønt menneske. Så derfor vil jeg sende en ordentlig røvfuld rosende ord til hende!  

Anmeld

22. april 2010

june1987

jeg er ret ny herinde, 

derfor vil jeg sige jeg synes det er en super side og jeg elsker den posetive stemmning her inde 

man føler sig ihvertfald velkommen

så i er alle nogen dejlige personligheder

Anmeld

22. april 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
june1987 skriver:

jeg er ret ny herinde, 

derfor vil jeg sige jeg synes det er en super side og jeg elsker den posetive stemmning her inde 

man føler sig ihvertfald velkommen

så i er alle nogen dejlige personligheder

Så vil jeg da tage tråden op...selvom jeg ikke kender dig personligt,June,virker du bare rigtig,rigtig sød,rar,venlig og imødekommende,og det var også det indtryk jeg fik gennem De unge mødre.Du er også en super god mor for dine dejlige piger.Og så glæder jeg mig i øvrigt til at lære dig bedre at kende,og håber du får lige så stor glæde af disse vidunderlige mennesker som jeg har

Anmeld

22. april 2010

Bondepigen

Tjuhl skriver:

jamen jeg er aaaaalt for genert til et kæmpe møde, det dur jeg slet ikke til! jeg er meget stille indtil jeg kender folk rigtig godt, og herinde er jeg jo et ævlehoved uden lige

Ja, det er det gode ved internettet. Jeg kan osse sagtens lire en masse af herinde, men IRL... nej! Først når jeg kender folk rigtig godt! Så jeg forstår dig godt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.