Sikke en skøn og positiv tråd.
Desværre mistede jeg helt overblik over "hvis tur det er", og synes det er ret svært at udtale en helt masse om nogen, som jeg intet kendskab har til (altså hvis jeg kun kender deres profilnavn, så kan jeg enten kun komme med en masse overfladisk, hvilket jeg ikke synes om, eller med så lidt at det kan være det samme at lade være ......orv, nu håber jeg ikke at det lyder negativt, for sådan var det ikke ment i denne dejlige positive tråd)
Jeg ville rigtigt gerne sige en masse godt om alle.
Og det kan jeg også gøre som helhed - BABY.DK BRUGERNE ER BARE SKØNNE .....Det vidner en tråd som denne her jo også bare om!
Hvis jeg endelig skulle komme med en masse store og varme ord, så må jeg næsten dedikere dem til TbCp / Tina-pigen.
Hende ser jeg bare et stort lys i
Hun har oplevet meget modgang f.eks. ved at have mistet sin smukke lillesøster i en alt alt alt for tidlig alder (puh hvor dét rører mig meget). Hun har den smukkeste datter med de lækreste krøller, og navnet Liva er bare så smukt ....ligesådan synes jeg det er smukt, at hun også hedder Annika efter lillesøsteren. Familien virker bare som en sjov, hyggelig og fjollet kerne, hvor man kan være sig selv ligesom man er, afslappet og tryg. Tina virker på mig, som en meget jordnær pige, en fighter og en varm og kærlig fjollegøj, som man både vil kunne grine med og græde hos. Hvis ikke afstanden gjorde det svært at pleje det ordentligt, så ville jeg bede Tina om at være min ven .....men egentligt, så betragter jeg hende allerede lidt sådan, da vi har fulgt hinanden over nettet i omtrent 3 år nu - siden vi havde vores store piger i maverne.
I mine øjne er Tina et livsstykke, og hun bidrager til så mange smil, tårer, tanker og latter. Og jeg beundrer hende for at være sådan et skønt menneske. Så derfor vil jeg sende en ordentlig røvfuld rosende ord til hende!

Anmeld