Hvis du er det mindste i tvivl - selvom det ikke lyder til det, så stop op. Mærk indeni dig selv.
Umiddelbart lyder det til du ønsker det mere end noget andet.
Jeg har selv fået en abort, bl.a. fordi faderen flippede fuldstændig, og nu tre år senere, fortryder jeg stadig, og inden jeg blev gravid (denne gang med en fantastisk mand
) Græd jeg tit over det.
Lyt til dig selv - du bære en del af dig, og mærker det på din eget krop - det gør han ikke!
Tænker lidt at han måske har behov for tid, og måske du skulle vise ham andre små børn. Min kæreste er f.eks. helt solgt når han ser en video med et grinende lille barn, så blusser glæden virkelig op hos ham 
Og sig at han må vænne sig til det - for du vil have det. Så er han tvunget til at tage stilling til at han skal være far, og at åbne øjnene for det at være far. Hvis han vil om 1-2 år, så kan han også overbevises til at det godt kan være nu - det er jeg sikker på 
Uddannelse lyder til at gå ham lidt på - men hvis nu du undersøger hvordan det så vil fungere med barsel, indtægt, hvordan du kan optage uddannelse bagefter. Så er der jo ikke noget der han kan bekymre sig om..
Blev vist lidt langt 
Men håber at det måske kunne hjælpe dig lidt. Håber ikke det virker hårdt eller støder, for mener det hele i bedste mening 

Anmeld