Jeg tænker umiddelbart at du vil fortryde en abort, sådan lyder det udfra dit indlæg! Og så synes jeg ikke det er helt fair at vælge et barn fra, som man egentlig psykisk er forholdsvis klar til, pga. parktiske årsager, når man gerne vil have et barn om 1-2 år. Der er SÅ mange som ikke kan få børn, som du selv skriver, og når vi ikke snakker længere tid før I ville have planlagt at påbegynde projekt baby, synes jeg det er lidt 'forkælet' at vælge et barn fra nu. Ikke ment så hårdt som det lyder, kan bare ikke lige finde bedre formulering
Desuden er det altså ofte smadder smart at få barn mens man er under uddannelse, alt efter udannelsen selvfølgelig og ens økonomiske situation. Jeg er selv 25 og gravid med vores første barn, og jeg er ikke færdig med min HF, men mangler et år efter barsel, hvilket er super fint både økonomisk og tidsmæssigt for os! Jeg har meget mere tid nu her under uddannelsen end jeg vil få når jeg skal begynde at arbejde. Så her er det faktisk planlagt sådan at det blev mens jeg var under uddannelse
Min kæreste sagde egentlig til at starte med, at det da var smartest at vente til jeg var færdig, men vi snakkede det igennem, og så kunne han faktisk godt se det smarte i at prøve allerede der, og ja, nu venter vi en lille dejlig dreng til maj 
Jeg håber du/I finder frem til det som er bedst for jer - men virkelig tænk det godt igennem, og vær sikker på at han ikke bare er bange, som man jo altdi er. For så er han garanteret lige så bange om et eller to år! En abort kan aldrig fortrydes 
Min venindes mor sagde, a hun blev gravid ved et uheld et hallvt år før de havde planlagt at begynde projekt baby: 'Et barn kommer ALTID på det rigtige tidspunkt - Det er alt det andet som ikke passer ind!'
Anmeld