2 streger men..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2010

Barbamama

camilla_agermose skriver:

Lige en opdatering på hvordan det hele går.

Min kæreste kan slet ikk overskue børn, vi er blevet enige om at vi er nødt til at vente (så han ikk går helt ned).

Desuden kan vi måske ikk beholde barnet alligevel. jeg har meget meget slemme smerter, og idag da lægen mærkede på mig lå den meget langt mod højre, så jeg skal til scanning allerede imorgen. måske ligger den oppe i højre æggeleder. og det jo skidt.. gætter jeg på.

Men jeg er stadig ked af min utroligt uheldige situation.

Har tænkt meget på dig. Hvordan går det derhjemme?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2010

camilla_agermose

Det endte med en abort. Jeg kunne intet gøre. og jeg ved faktisk ikke rigtigt hvordan jeg selv skal tackle det.

Jeg har været sygemeldt lige siden. både med smerter men også fordi jeg psykisk er helt nede.

Men det skal vel nok gå engang...?

Men håber virkelig ikke der går for lang tid før jeg seriøst kan være herinde.

Anmeld

12. april 2010

mullesmith2

Det endte med en abort. Jeg kunne intet gøre. og jeg ved faktisk ikke rigtigt hvordan jeg selv skal tackle det.

Jeg har været sygemeldt lige siden. både med smerter men også fordi jeg psykisk er helt nede.

Åh nej, det er jeg rigtig ked af at høre. Men jeg har hørt at når det sker så er det fordi der er noget galt med fostret. Der er vist ret mange der oplever sådan en spontan abort. Jeg håber du klare det og får mod på at prøve igen, det skal nok lykkedes  Kram

Anmeld

12. april 2010

camilla_agermose

Hov, måske jeg har formuleret det forkert. Det var en provokeret abort. Men stadig - gid det ikke var.

Anmeld

12. april 2010

prettybutterfly

Er rigtig ked af det på dine vegne! Tak for opdateringen! Håber din kæreste er glad nu????

Held og lykke med det hele fremover! Jeg er sikker på du nok skal komme igennem det!

Kæmpe varm knuser og varme tanker!!
Mona

Anmeld

12. april 2010

Barbamama

Åh det er jeg sgu ked af at høre...... Har virkelig tænkt så meget på dig!!! Jeg håber ikke du går alt for langt ned på det..... Sender dig et KÆMPE kram og så håber du har nogen at snakke med. Ellers lægger jeg gerne øre til hvis du har brug for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.