Jeg har selv fået en abort en gang, var da også selv mega glad da jeg fandt ud af jeg var gavid. Men vi gik fra hinanden, syntes ligesom at barnet havde brug for sin far og syntes heller ikke at enlig mor var en særlig go start. Selvom barnet ville jo se sin far, men det er ikke det samme som når man er saammen. Men du skal tænke dig rigtig godt om, det er en MEGET svær beslutning. Jeg fortrød det lige med det samme og er aldrig kommet over det. Tænker da tit over at man kunne have haft en dreng eller pige der var så og så gammel. Som du skriver, lyder det også som om at du vil beholde barnet og ja der gårjo næsten et år før den lille kommer. Hvis man ikke bruger beskyttelse, ved man jo også hvad konsekvensen er, det er jo ikke for sjovt man laver børn og får det fjernet. Men søde ven, du bestemmer jo helt selv, det er din krop. Faderen vil da også blive glad for sådan en lille guldklump, kan da heller ikke forstå han ikke er imod abort, for det er ikke sjovt for dig at gå igennem. Hvis du vælger abort, vil dit liv jo være som det plejer, men hvis du vælger det andet vil det forandre dit liv fuldstændig altså til noget skønt
Nu siger jeg det altså, jeg syntes ikke du skal gøre det, du vil fortryde det.
Men håber da i finder frem til en beslutning.
Anmeld