2 streger men..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2010

BabyStella!

camilla_agermose skriver:

Jeg var på p-piller. men jeg havde faktisk sagt at jeg ville at vi brugte kondom fordi jeg havde skvattet lidt i det. det fik vi så ikk gjort. og at jeg glemte en enkelt pille var skyld i det.

Okay. Ja, jeg ved godt man skal være 2 til og bestemme, men det lyder som om du bare helt vildt gerne vil ha´ barnet. Og mht. din udd., så kan man da godt holde orlov derfra.

Held og lykke herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2010

Trolde_mor

michella80 skriver:

Nu skriver jeg så det tredje indlæg. Efter at have læst tråden igennem tænker jeg bare det samme hver gang du svarer. Du må seriøst ikke gøre det mod dig selv. Ja jeg kan jo ikke bestemme det, men dine indlæg (når du fortæller om kæresten, der ikke vil have barnet) er så triste og det stråler igennem hvor meget du gerne vil have barnet. Du skal ikke gøre noget MOD dig selv for en andens skyld. Han kan ikke tage din smerte eller gråd i de år der følger efter og han kan ikke give dig det barn du bar på. Du har allerede mærket at det er der og ville ønske du kunne lyve og sige du ikke kunne få en abort. Sig til ham at du ikke ØNSKER en abort og at det er din krop. Hvis han virkelig elsker dig forsvinder han ingen steder. Og om det sker nu eller om et år burde ikke betyde så meget. Han er sikkert bare bange for hvordan det kommer til at gå og tit har mænd brug for at gøre sig klar til sådan nogle ting inden de springer ud i det. Han må bare gøre sig klar til at der kommer en baby

Ps. Du må godt synes jeg er belastende. Jeg synes bare det er synd for dig

SÅ enig med Michella.

Du må ikke gøre det mod dig selv. Selv hvis han er klar om et år, vil du stadig have mistet et barn - en del af dig selv. Og det savn kan ingen give dig igen.

Lige nu er han måske fortivivlet men lad ham vænne sig til tanken.

Du skriver også at du sagde til ham at du havde kludret i det, så burde han jo også have brugt kondom hvis han virkelig ikke ønsker barn. Han må tage det ansvar.

Undskyld hvis jeg er lidt hård, men har selv stået i samme situation, og jeg traf det forkerte valg - abort Så det er hårdt at se andre i samme situation.

Lyt på dig selv - det er også dit barn!

Anmeld

31. marts 2010

Lillefe

Jeg var på p-piller. men jeg havde faktisk sagt at jeg ville at vi brugte kondom fordi jeg havde skvattet lidt i det. det fik vi så ikk gjort. og at jeg glemte en enkelt pille var skyld i det.

Jeg har glemt mine p piller et par gange også, men blev aldrig gravid men kæresten vidste det da! og han har den holdning er det meningen så er det meningen så han ved da godt at han selv ville være med til at være skyld i at du kunne blive gravid det er ikke kun dit ansvar jo...

Anmeld

1. april 2010

Barbamama

Ejj allesammen gider i godt komme herhjem og snakke med ham!

I er jo helt fantastiske. Det er mere at jeg har det så hårdt med at se ham så ked af det. for det virker som om at han inderst inde ikke ønsker det.

Ja vi rotter os sammen gør vi!!!! Lyt nu til dig selv!!! Ens mave tager ALDRIG fejl!!!

Anmeld

1. april 2010

Mum33

Hvis din kæreste ikke er med på ideen om et barn nu, så syntes jeg ikke du skal få det. Synd for dig og barnet. Vent til I begge er klar - også selvom det er træls for dig nu ...

Held og lykke.

Anmeld

1. april 2010

MetteMTH

Jeg har selv fået en abort en gang, var da også selv mega glad da jeg fandt ud af jeg var gavid. Men vi gik fra hinanden, syntes ligesom at barnet havde brug for sin far og syntes heller ikke at enlig mor var en særlig go start. Selvom barnet ville jo se sin far, men det er ikke det samme som når man er saammen. Men du skal tænke dig rigtig godt om, det er en MEGET svær beslutning. Jeg fortrød det lige med det samme og er aldrig kommet over det. Tænker da tit over at man kunne have haft en dreng eller pige der var så og så gammel. Som du skriver, lyder det også som om at du vil beholde barnet og ja der gårjo næsten et år før den lille kommer. Hvis man ikke bruger beskyttelse, ved man jo også hvad konsekvensen er, det er jo ikke for sjovt man laver børn og får det fjernet. Men søde ven, du bestemmer jo helt selv, det er din krop. Faderen vil da også blive glad for sådan en lille guldklump, kan da heller ikke forstå han ikke er imod abort, for det er ikke sjovt for dig at gå igennem. Hvis du vælger abort, vil dit liv jo være som det plejer, men hvis du vælger det andet vil det forandre dit liv fuldstændig altså til noget skønt Nu siger jeg det altså, jeg syntes ikke du skal gøre det, du vil fortryde det.

Men håber da i finder frem til en beslutning.

Anmeld

2. april 2010

prettybutterfly

Lyder bare som om du vil fortryde den abort resten af dit liv.... Håber i finder en løsning så du kan få lov at beholde det!!!

Jeg ønsker dig VIRKELIG meget held og lykke med det!

Anmeld

6. april 2010

camilla_agermose

Lige en opdatering på hvordan det hele går.

Min kæreste kan slet ikk overskue børn, vi er blevet enige om at vi er nødt til at vente (så han ikk går helt ned).

Desuden kan vi måske ikk beholde barnet alligevel. jeg har meget meget slemme smerter, og idag da lægen mærkede på mig lå den meget langt mod højre, så jeg skal til scanning allerede imorgen. måske ligger den oppe i højre æggeleder. og det jo skidt.. gætter jeg på.

Men jeg er stadig ked af min utroligt uheldige situation.

Anmeld

6. april 2010

Barbamama

Lige en opdatering på hvordan det hele går.

Min kæreste kan slet ikk overskue børn, vi er blevet enige om at vi er nødt til at vente (så han ikk går helt ned).

Desuden kan vi måske ikk beholde barnet alligevel. jeg har meget meget slemme smerter, og idag da lægen mærkede på mig lå den meget langt mod højre, så jeg skal til scanning allerede imorgen. måske ligger den oppe i højre æggeleder. og det jo skidt.. gætter jeg på.

Men jeg er stadig ked af min utroligt uheldige situation.

Det er jeg ked af at høre. Du skriver du er bange for kæresten går helt ned på det. Hvad med dig selv???? Han går måske ned på at få barnet (det tror jeg dog ikke), men du går måske helt ned på IKKE at få barnet..... Knuuuus til dig og tak for opdateringen.

Anmeld

6. april 2010

prettybutterfly

Tak for opdatering! Men som Michelle80 skriver så husk at tænke på hvordan du måske selv vil have det hvis det viser sig at barnet er helt perfekt. Altså i forhold til din kæreste som "går ned" hvis i beholder det! Du kan da få det 1000 gange værre ved IKKE at beholde det hvis barnet er super duper! Skriv endeligt tilbage efter scanningen! Held og lykke med det!
Kæmpe knuser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.