2 streger men..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2010

camilla_agermose

Jeg håber virkelig en snak med ham her i weekenden kan få ham på andre tanker.

Han ville jo være en skide god far. uden tvivl. og ja det med at virke forkælet fordi jeg vælger et barn fra fordi det praktisk ikke passer helt godt ind er jeg helt med på, også derfor jeg har det skidt med det.

Han har jo allerede (inden han fik at vide jeg var gravid) snakket om at han ikke vil vide om det er en dreng eller pige, og så har han snakket om reaktioner fra fx. hans mor og bedsteforældre (som endnu ikke har nogen af den helt lille størrelse i familien)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2010

camilla_agermose

Nåe, jeg bliver nok nødt til at give op overfor trætheden.

Det er godt nok slemt. Det er mit tydelige symptom, udover lidt kvalme.

Men det kan jeg godt leve med hvis jeg kan få lov at strutte lidt med maven fremover og den ikke bare forsvinder.

I må krydse fingre for mig når jeg tager snakken med min kæreste her i weekenden!

Anmeld

27. marts 2010

Vial

Han har da en ualmindelig kedelig holdning til et liv, der allereded gror i dig. Det er lidt sent at vælge til og fra. Abort er til fuldstændige håbløse situationer. Ikke til børn, hvor storken leverer et år for tidligt. Håber han kommer på bedre tanker og bare har fået akut far-ansvars-angst. Ellers er han da et skvat - og knap så vidunderlig, som du fremstiller. At få børn under uddannelse er bestemt ikke noget man skal gå uden om. Det kan vise sig at være en super investering: Mere tid, mere fleksibel, mere SU. Efterfølgende måske lettere at få job, da barsel blev holdt før firmaets tid! Det er en dårlig undskyldning og en skrøne, at man absolut skal ha' uddannelse i hus inden. Min mor læste til jeg var 12. En skøn tid med lange ferier og korte dage.

Anmeld

27. marts 2010

camilla_agermose

Ja du har nemlig ret. Men jeg har kun det valg at droppe uddannelsen helt hvis vi beholder det fordi jeg arbejder i århus og bor i holstebro. Der er ikke plads til 5 timers rejsetid hver dag med en lille derhjemme.

Og den uddannelse jeg tager er i arbejdet. altså jeg er elev.

Anmeld

27. marts 2010

prettybutterfly

I altså tusind gange held og lykke med at få din kæreste omvendt! Jeg tror også du vil fortryde en abort, sådan lyder det ihvert fald! Jeg ønsker dig rigtig mange gange held og lykke. Håber du følger dit hjerte og står fast ved det du føler er rigtigt. 

Please skriv en update når du har snakket med både kæresten og lægen!

Kærlige tanker fra Mona

Anmeld

28. marts 2010

Roxie

Man burde da vel godt kunne tage barsel fra en elev plads? dvs du ikke behøver at droppe uddannelse bare sætte den på stand by i 6 mdr til 1 år. 

jeg er studerende og har ret mange år tilbage da det er en lang uddannelse på uni, og vi har valgt at få børn under uddannelse dels fordi vi ikke kunne vente og også fordi så er vi begge bedre stillet når vi kommer ud.  

jeg vil så også sige at få en abort på et kærligheds barn er uakseptabelt bare fordi den kommer for tidligt. og hvis du får en abort som er imod dig, så vil du nok bebrejde din kæreste resten af livet for det, og det kan være hårdt for et forhold.

hvis man er stor nok til at have sex må man også være stor nok til at tage konsekvenserne af det der kan komme ud af det.

Anmeld

28. marts 2010

camilla_agermose

Der er desværre ikke så meget at gøre. Nu tripper jeg bare lidt rundt i min egen verden.

Han vil bare ikke endnu (men han lover mig om et år) - men det er altså nu jeg er gravid.! Jeg kan ikke gøre noget.

Desværre. suk.

Anmeld

28. marts 2010

Honningblomst

camilla_agermose skriver:

Der er desværre ikke så meget at gøre. Nu tripper jeg bare lidt rundt i min egen verden.

Han vil bare ikke endnu (men han lover mig om et år) - men det er altså nu jeg er gravid.! Jeg kan ikke gøre noget.

Desværre. suk.

Øv, har selv stået der.

Held og lykke..

Knus..

Anmeld

28. marts 2010

Belly-Button

camilla_agermose skriver:

Desværre. suk.

Bare et lille spørgsmål.. Hvad vil han gøre hvis du ikke kan blive gravid igen, og i får fjernet den eneste chance i har for at skabe liv sammen?

Anmeld

28. marts 2010

camilla_agermose

Jeg har nævnt det. Intet hjælper det. desværre igen..

Gid abort ikke var lovligt. Så ville alt være nemmere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.