Hejsa
Jeg er nok en af de få der slet ikke så den første tid med en lille baby som en hård tid....
Jeg var alene fra den dag jeg tog en positiv graviditets test, og har ikke set Nicklas far siden....
Jeg tog hjem fra sygehuset da Nicklas var 2 dage gammel. Jeg kunne på ingen måde få min amning til at fungere, og jeg fik bare en mere og mere ked af det dreng, og jo mere ked af det blev jeg, så jeg valgte allerede på dag 2 at så ville jeg gøre det næst bedste for ham. Jeg ville malke ud til ham, og give ham min mælk i sutteflaske. Men det var de på barsels afd sleeet ik enige i, så jeg valgte at i stedet for at blive kørt ned af at høre på dem, så tog jeg hjem og ville gøre det på min egen måde.
Tog hjem til mine forældre, så jeg ku få barselsbesøgene overstået derhjemme, og ik selv sku stå med gæster. Så da jeg kom til mine forældre skrev jeg en sms rundt til folk at nu var vi der og ville være der de næste to dage, så skulle de se ham, så skulle det være en af de to dage, for når vi kom helt hjem ville jeg bare være Nicklas og mig. Det accepterede folk, og vi fik div besøg overstået i løbet af de to dage, også tog vi helt hjem til os selv....
Lige da vi kom hjem og mine forældre kørte græd jeg, ik fordi jeg syntes det var hårdt, men nok mere fordi det pludselig gik op for mig at nu var jeg altså mor på fuld tid, helt alene...
Fik ryttet barsels gaverne ud, tog et bad også tog jeg min lille dreng op af liften, og puttede mig med ham på sofaen og tænkte at det her det var lykken, og sådan skulle det blive ved med at være....
Dagen efter vi kom hjem til os selv tog vi bare en hjemmedag. Men så ville jeg også ud og mærke livet omkring os, så pakkede den lille gut ned og gik en lang tur med barnevognen... Hvilket jeg fortrød senere, da jeg havde fået syet et helt kunstværk i underskellet efter at være sprækket under fødslen, og det kunne klart mærkes efter en lang gåtur... AV!
Nå men jeg har nok været heldig at have en dejlig nem dreng, han sov godt om natten, og jeg selv var god til at ligge mig når han sov... Det jeg syntes var mest hårdt var at malke ud, jeg havde EKSTREM meget mælk, og skulle malke ud hver time, også om natten. Jeg kunne ik engang gå en tur som ville være mere end en time, uden at have min håndpumpe med, for så ville jeg være gennemblødt af mælk når jeg kom hjem... Derhjemme brugte jeg en elektronisk pumpe, og det gik super godt, men var hårdt!
Alt i alt så havde jeg 100 gange flere dejlige stunder end stunder hvor jeg tænkte at det her er simpelthen får hårdt...