baby2010 skriver:
Hej piger,
jeg er lidt nysgerrig - hvordan er/var tiden efter fødslen for jer?
Jeg er totalt overvældet over, hvor hårdt det er. Manglende søvn, mange timers gråd fra den lille, smertefuld amning med sår på brystvorterne - bleskift og mere gråd i den forbindelse. Udover den store lykke og moderfølelse, så er jeg bare lidt overrasket over HVOR stor en omvæltning det er!
Jeg vil rigtig gerne høre jeres erfaringer - og gerne tips til hvordan det mon kan blive lidt lettere, hvis det er muligt...
Julie
Hej søde.
Nu er det jo lidt over to år siden at jeg fik min datter, men jeg husker det som var det i går 
Jeg døjede ikke med træthed, eller smerteful amning!!
Jeg var så heldig at jeg var alene med hende, så hvis jeg rykkede lidt rundt på dag og nat, gjorde det intet!! Så når hun sov, sov jeg sammen med hende, og lod hende ligge hos mig og sove, og når hun ville ammes om natten fik hun brystet og så kunne jeg ligge og slumre imens.
Jeg lod oprydningen ligge og gjorde det 2 gange om ugen, og gik masser af ture med hende. Hun var ikke et barn der græd særligt meget, og havde ingen problemer med at sove! Dog var hun tit vågen om natten, men så sov vi bare det længere 
Jeg husker tiden som helt fantastisk og fortryllende
Men jeg kan godt forstå dig. Jeg tror også at jeg måske har det som jeg har det med det, fordi jeg var en smule doven, og derfor begav mig helt hen til hende....
Nu må du ikke misforstå, for jeg mener ikke noget dårligt med det, og mener ikke at du ikke gør det!!! Det er bestemt ikke sådan ment!!
Håber du forstår
Knus Pernille