At ønske et bestemt køn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2010

LinLin

Mary skriver:

Jeg indrømmer gerne at jeg er lykkelig for at have fået tre piger  Det skal slet ikke forstås sådan at jeg ikke ville ha en dreng, men når det kommer til stykket, så er det piger jeg 'helst' vil have, og det er bare sådan det er.

Mange har sagt, "Så må I jo bare prøve igen", forstået på den måde, så vi kan få en dreng. Og da det viste sig, at denne lille ny vi har nu, også er en pige, var der mange der syntes det var synd for min mand, og som troede vi var skuffede. Jeg kan personligt ikke sætte mig ind det med at ville ha 'en af hver', men fred med at der er mange der har det sådan  Vi har nu ikke tænkt os at forsøge igen for at sætte en dreng i verden, for puhhhh, sådan et 3kløver-divaer må blive en stor udfordring om nogle år, så ikke flere til flokken 

Kærligst Maria, med Juliane 4 år, Annika 2½ år og Dicte 2 mdr. 

Ja - "Helst" er et meget godt ord, for selvfølgelig vil jeg jeg elske en pige lige så højt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2010

LinLin

rikkekrogh skriver:

He he ja man skal ikke tage håbet fra folk... der er nok ikke adet at gøre ed at vente... og er det e lille pige så må sønnikke jo lære hende at klatre i træer og blive beskidt... hovedsagen er jo et sundt barn - typisk ting at sige og ulideligt at høre på, men sadt.

Held og lykke og   for en lille dreng

Selvfølgelig er det det

Venter spændt!

Anmeld

13. marts 2010

ekzunz

Da jeg ventede Klara havde jeg 4 drenge herhjemme. Jeg håbede sådan på at jeg skulle have en lille pige, men samtidig var jeg i 7 sind, for jeg var slet ikke sikker på at jeg kunne finde ud af det med piger - jeg kan huske at bare tanken om strømpebukser var helt uoverskuelig, men til scanningen da jeg så fik at vide at jeg ventede en lille pige, kunne jeg bare ikke lade være med at tude - jeg synes det var så fantastisk. Og da hun kom til verden var det jo slet ikke noget problem med hverken strømpebukser eller hårelastikker.....det kommer jo helt naturligt...

Det er helt naturligt at have et ønske eller et håb om et bestemt køn, men det må jo aldrig tage overhånd, uanset hvilket køn det bliver så vil man jo altid elske sine børn, og man vil jo også altid finde ud af det.

Anmeld

13. marts 2010

Ox.

Jeg tør da godt indrømme, at jeg inderligt ønskede mig en pige da vi fandt ud af jeg ventede mig, og det fik vi så, næste gang håber jeg rigtig meget at vi kan lave en lillebror til vores store prinsesse

Anmeld

13. marts 2010

CS

Mor til David skriver:

... er det ildeset? Er jeg den eneste???

Jeg har en søn og ønsker at det er en lilllebror vi venter! Jeg håber det virkeligt! Jeg var selv en rigtig drengepige og har det meget svært ved lyserødt og alt der har med prinsesser at gøre!

Tænker også over at de skal dele værelse på et tidspunkt ( i hvert fald hvis vi bliver boende her) og så er det da nemmere med to af samme køn!

Det er jo ikke sådan at jeg ikke vil ELSKE en datter, for selvfølgelig vil jeg det - det vil bare blive "sværere" for mig...

Min kærete håber i øvrigt det er en pige da han har to drenge i forvejen

Jeg kan så godt følge dig - ønskede mig så inderligt en lille gut... var overbevist om at det ville være meget lettere for mig med en dreng... har også selv været en pige der syntes det at klatre i træer, lege cowboy og indianer ja og havde altid hulle på knæerne.

Men men men ved min sidste scanning viste det sig at en lille pige gemte sig i maven. Jeg var helt i chok faktisk rystet, det kunne slet ikke være anderledes og nu kan jeg slet ikke vente til hun kommer til sommer  

Anmeld

13. marts 2010

LinLin

ChristinaS skriver:

Jeg kan så godt følge dig - ønskede mig så inderligt en lille gut... var overbevist om at det ville være meget lettere for mig med en dreng... har også selv været en pige der syntes det at klatre i træer, lege cowboy og indianer ja og havde altid hulle på knæerne.

Men men men ved min sidste scanning viste det sig at en lille pige gemte sig i maven. Jeg var helt i chok faktisk rystet, det kunne slet ikke være anderledes og nu kan jeg slet ikke vente til hun kommer til sommer  

Hehe - lyder som mig som barn

Jeg tror også jeg lige vil have brug for at sunde mig - men derefter vil jeg selvfølgelig bare være glad for at få et raskt barn

Anmeld

13. marts 2010

Lone Jakobsen

ork ja, selvfølgelig er det forbudt.....men du kan tro at jeg kan følge dig.

da jeg ventede nr. 3 ønskede jeg mig en datter (havde en af begge køn) jeg fik en søn. da jeg ventede nr. 4 ønskede jeg igen en datter....fik endnu en søn. nu står jeg så her og tænker at sku jeg blive gravid endnu engang....så ville jeg faktisk ønske mig en dreng.....for med 4 drenge i huset (har en bonus søn) ja så ville den lille prinsesse blive så fuldstændig spoleret at hun ville få en helt ulogisk opfattelse af verden

og jeg er blevet så vant til at være sammen med drenge....at det ville være helt nyt for mig med en lille pige igen

Anmeld

13. marts 2010

CS

Mor til David skriver:

Hehe - lyder som mig som barn

Jeg tror også jeg lige vil have brug for at sunde mig - men derefter vil jeg selvfølgelig bare være glad for at få et raskt barn

hehe Ja lige præcis, det er alfa omega

Anmeld

13. marts 2010

LotteGabriella

Mor til David skriver:

... er det ildeset? Er jeg den eneste???

Jeg har en søn og ønsker at det er en lilllebror vi venter! Jeg håber det virkeligt! Jeg var selv en rigtig drengepige og har det meget svært ved lyserødt og alt der har med prinsesser at gøre!

Tænker også over at de skal dele værelse på et tidspunkt ( i hvert fald hvis vi bliver boende her) og så er det da nemmere med to af samme køn!

Det er jo ikke sådan at jeg ikke vil ELSKE en datter, for selvfølgelig vil jeg det - det vil bare blive "sværere" for mig...

Min kærete håber i øvrigt det er en pige da han har to drenge i forvejen

Min veninde var i nøjagtig samme situation...hun havde så 2 drenge i forvejen og ville bare IKKE ha' en pige, da hun var sikker på at det ville blive et mareridt i teenageårene og hun var sikker på at endreng bare var lettere, da hun kendte til det i forvejen

men men men så fik hun at vide til kønsscanningen at det blev en pige (hvilket faderen og jeg havde forudset fra starten) og da hun endelig fik hende ved planlagt kejsersnit havde hun vænnet sig til tanken og i dag er hun SUPER GLAD for at være så priviligeret at ha' sunde og raske børn af begge køn

Anmeld

13. marts 2010

Cris

Jeg har en dreng og jeg ønskede mig en pige. Jeg ville prøve både en dreng og en pige. Jeg fik en dreng og jeg var en lille smule forvirret. Men efter kort tid kan jeg se, at det var det helt rigtige! Jeg kan se, at jeg også passer bedre til at være en mor til drenge end til piger. Jeg kan slet ikke forstille mig at det kunne have blive til en pige! Hvis vi en dag skal have nr 3 så tror jeg, at jeg nu vil ønske mig en dreng til :-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.