Mor til David skriver:
Jeg siger bestemt ikke det vil være sværere at ELSKE en pige!!!! Det vil bare være sværere for mig at sætte mig ind i hendes univers, hvis det bliver sådan en lille stille, der helst vil lege med dukker og ordne hår!!! Det er bare slet ikke mig...
Hmmm... jeg synes det er lidt underligt, at ønske sig et bestemt køn... Kan faktisk slet ikke følge det, ud over, at det må være dejligt at få lov at prøve at få begge dele...
Selv om i skulle få en dreng mere, kan det jo sagtens blive en dreng som er mere "piget" eller hvis i får en pige, kan det jo sagtens være det bliver en mere "drenget" pige, ligesom du selv skriver du er...
Man behøver jo ikke klæde piger i tøsefarver og behandle dem som små prinsesser, og man kan jo heller ik vide, om den dreng man evt. skulle få elsker at lege med dukker, og går op i såkaldte pigeting....
At din søn måske for større glæde af en bror end en søster tror jeg også er meget meget forskelligt, alt efter hvordan børnene er. Tror ikke det er så kønsbestemt...
Men det jo bare min overbevisning, og heldigvis er vi da forskellige... Ellers var verden da kedelig 

Anmeld