At ønske et bestemt køn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.946 visninger
68 svar
0 synes godt om
13. marts 2010

LinLin

... er det ildeset? Er jeg den eneste???

Jeg har en søn og ønsker at det er en lilllebror vi venter! Jeg håber det virkeligt! Jeg var selv en rigtig drengepige og har det meget svært ved lyserødt og alt der har med prinsesser at gøre!

Tænker også over at de skal dele værelse på et tidspunkt ( i hvert fald hvis vi bliver boende her) og så er det da nemmere med to af samme køn!

Det er jo ikke sådan at jeg ikke vil ELSKE en datter, for selvfølgelig vil jeg det - det vil bare blive "sværere" for mig...

Min kærete håber i øvrigt det er en pige da han har to drenge i forvejen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2010

Mira0911

Da jeg ventede min datter, ønskede jeg virkelig at det blev en dreng, da vi kun er piger i min familie...

Da vi fik afvide det blev en pige, brød jeg helt sammen.. Er super glad for hende... Hun er det skønneste...

Så nej, du er ikke den eneste....

Anmeld

13. marts 2010

Honningblomst

Nej da...det er da helt ok og nok meget naturligt...jeg ønskede mig også drenge og fik heldigvis tre stks...jeg er bare ikke til det der tøse-noget, der er vidst rigeligt af det med mig i huset... nej, mit temperament er bare mere til drenge, og tøserne, de skal nok komme.. ikke...

Håber du får dit ønske opfyldt om endnu en bette knægt...og ja, det er skønt at være i en flok med samme køn, det synes jeg og det fornemmer jeg også på mine knægte, det giver et super fællesskab..

Knus..

Anmeld

13. marts 2010

Kvindemin

Mor til David skriver:

... er det ildeset? Er jeg den eneste???

Jeg har en søn og ønsker at det er en lilllebror vi venter! Jeg håber det virkeligt! Jeg var selv en rigtig drengepige og har det meget svært ved lyserødt og alt der har med prinsesser at gøre!

Tænker også over at de skal dele værelse på et tidspunkt ( i hvert fald hvis vi bliver boende her) og så er det da nemmere med to af samme køn!

Det er jo ikke sådan at jeg ikke vil ELSKE en datter, for selvfølgelig vil jeg det - det vil bare blive "sværere" for mig...

Min kærete håber i øvrigt det er en pige da han har to drenge i forvejen

Kan godt nok ikke følge dig i at det blivere sværere at elske en pige!

Men kan godt følge dig i at 'ønske' et bestemt køn, vi har en pige og 'ønsker' meget en pige mere. Men bliver det en dreng, er det da helt okay. Og vil da kunne elske ham lige så højt, så længe han er sund og rask.

Knus

Anmeld

13. marts 2010

LinLin

Chritinap skriver:

Kan godt nok ikke følge dig i at det blivere sværere at elske en pige!

Men kan godt følge dig i at 'ønske' et bestemt køn, vi har en pige og 'ønsker' meget en pige mere. Men bliver det en dreng, er det da helt okay. Og vil da kunne elske ham lige så højt, så længe han er sund og rask.

Knus

Jeg siger bestemt ikke det vil være sværere at ELSKE en pige!!!! Det vil bare være sværere for mig at sætte mig ind i hendes univers, hvis det bliver sådan en lille stille, der helst vil lege med dukker og ordne hår!!! Det er bare slet ikke mig...

Anmeld

13. marts 2010

LinLin

MoarJ skriver:

Da jeg ventede min datter, ønskede jeg virkelig at det blev en dreng, da vi kun er piger i min familie...

Da vi fik afvide det blev en pige, brød jeg helt sammen.. Er super glad for hende... Hun er det skønneste...

Så nej, du er ikke den eneste....

Jeg er bare nødt til at vide det - hvis ikke det kan ses til MD må jeg købe mig til en scanning! Ved ikke hvordan jeg reagerer hvis det er en pige. Skal nok lige vænne mig til tanken så 

Men hun skal i hvert fald ikke have lyserødt, så længe jeg kan bestemme

Anmeld

13. marts 2010

Kvindemin

Mor til David skriver:

Jeg siger bestemt ikke det vil være sværere at ELSKE en pige!!!! Det vil bare være sværere for mig at sætte mig ind i hendes univers, hvis det bliver sådan en lille stille, der helst vil lege med dukker og ordne hår!!! Det er bare slet ikke mig...

Kan så fortælle dig, at piger er ikke rolige. Og der siges jo egentlig at det er dem der har det største temperament.

De drenge jeg kender, er meget mere 'nede på jorden' end de små tøser jeg kender. Sådan trorr jeg tit det er.

Men mon ikke det er et univers man kommer ind i, med det samme. Det tror jeg.

Anmeld

13. marts 2010

LinLin

Eva skriver:

Nej da...det er da helt ok og nok meget naturligt...jeg ønskede mig også drenge og fik heldigvis tre stks...jeg er bare ikke til det der tøse-noget, der er vidst rigeligt af det med mig i huset... nej, mit temperament er bare mere til drenge, og tøserne, de skal nok komme.. ikke...

Håber du får dit ønske opfyldt om endnu en bette knægt...og ja, det er skønt at være i en flok med samme køn, det synes jeg og det fornemmer jeg også på mine knægte, det giver et super fællesskab..

Knus..

Hvor er du heldig

Tænker også de der piger er meget mere besværlige som teeneagere - så bliver man da helt sikkert den dummeste mor i verdenen...

Nu må vi se...

Anmeld

13. marts 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Mor til David skriver:

Hmmm... jeg synes det er lidt underligt, at ønske sig et bestemt køn... Kan faktisk slet ikke følge det, ud over, at det må være dejligt at få lov at prøve at få begge dele...

Selv om i skulle få en dreng mere, kan det jo sagtens blive en dreng som er mere "piget" eller hvis i får en pige, kan det jo sagtens være det bliver en mere "drenget" pige, ligesom du selv skriver du er...

Man behøver jo ikke klæde piger i tøsefarver og behandle dem som små prinsesser, og man kan jo heller ik vide, om den dreng man evt. skulle få elsker at lege med dukker, og går op i såkaldte pigeting....

At din søn måske for større glæde af en bror end en søster tror jeg også er meget meget forskelligt, alt efter hvordan børnene er. Tror ikke det er så kønsbestemt...

Men det jo bare min overbevisning, og heldigvis er vi da forskellige... Ellers var verden da kedelig

Anmeld

13. marts 2010

Honningblomst

Mor til David skriver:

Hvor er du heldig

Tænker også de der piger er meget mere besværlige som teeneagere - så bliver man da helt sikkert den dummeste mor i verdenen...

Nu må vi se...

Ja, det tænker jeg også... men det handler jo selvfølgelig også om temperament, min mellemste er sgu en stædig en, der minder for meget om sin mor.. men ellers er de meget medgørlige...når jeg hører om piger der meget tidligt går op i hvad de skal have på af tøj osv, så kan jeg slet ike forstå det med tre drenge der er helt ligeglade hvad de skal have på om morgenen og altid har været det.. typisk drenge og dejlig nemt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.