At ønske et bestemt køn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2010

LinLin

Eva skriver:

Uha, der er mine unger nok arveligt belastede...deres tøj hænger altid hvor det skal...havde egentlig ikke tænkt over det før min mor sagde det..Bertram er den eneste der hænger alt op og stiller ind til siden.. og det samme med den store og lille, tror bare de er som deres mor, det er rart at tingene er på plads så man kan finde dem.. men min søster er et maks rodehoved..griner

Det er også lidt sjovt for herhjemme ved han hvor alle hans ting er - alt har sin plads. Hvs der ligger noget legetøj på gulvet eller hans bord når han skal i seng, siger "hov jeg har glemt at rydde op" - og det skal så ordnes inden han vil kravle i seng .

Måske holder han bare "fri" i bhv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2010

LinLin

Haha, det jeg ikke i tvivl om!!!Ellers ved du hvor du kan aflevere hende henne. Hihi

Og tak, vi har snart brug for lidt vind i sejlene

det skal jeg huske

Hvor længe har I prøvet, hvis jeg må spørge...?

Anmeld

13. marts 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Mor til David skriver:

det skal jeg huske

Hvor længe har I prøvet, hvis jeg må spørge...?

Det må du godt. Halvandet år rundt regnet Aaaaalt for længe...

Anmeld

13. marts 2010

LinLin

Alexis skriver:

Det må du godt. Halvandet år rundt regnet Aaaaalt for længe...

Øv

Jeg har faktisk fået helt dårlig samvittighed ifht til alle jer der har prøvet så længe - over at det har været så nemt for mig/os... Det lyder måske lidt underligt... Men det MÅ da være jeres tur - en eller anden gang i 2011 (det kan vel ikke rigtigt nåes i 2010)

Anmeld

13. marts 2010

Honningblomst

Mor til David skriver:

Det er også lidt sjovt for herhjemme ved han hvor alle hans ting er - alt har sin plads. Hvs der ligger noget legetøj på gulvet eller hans bord når han skal i seng, siger "hov jeg har glemt at rydde op" - og det skal så ordnes inden han vil kravle i seng .

Måske holder han bare "fri" i bhv

Tror det kan være svært at overskue i bh for de små..

Anmeld

13. marts 2010

LinLin

Eva skriver:

Tror det kan være svært at overskue i bh for de små..

Ja - han vil bare hurtigt ind at lege! Det er også helt fint!

Anmeld

13. marts 2010

JonTri

Jeg ka sagtens forstå din tankegang - jeg har en dreng og vil gerne have en lille pige næste gang, da jeg ser det som et privilegium, at opleve begge køn... Men giver jer ret i at drenge er mere ligetil og der er ikke noget fnidder... har også på fornemmelsen at jeg bliver en drengemor trods mine øsker - men hvad fornemmer du selv - foremmelsen holder jo ofte stik

Anmeld

13. marts 2010

LinLin

rikkekrogh skriver:

Jeg ka sagtens forstå din tankegang - jeg har en dreng og vil gerne have en lille pige næste gang, da jeg ser det som et privilegium, at opleve begge køn... Men giver jer ret i at drenge er mere ligetil og der er ikke noget fnidder... har også på fornemmelsen at jeg bliver en drengemor trods mine øsker - men hvad fornemmer du selv - foremmelsen holder jo ofte stik

Åh jeg synes det er svært at vide hvad man fornemmer og hvad man håber! Altså hvis man skulle se på formen (på mig) så er jeg allerede blevet "breddere"... og det siges jo at være en pigemave... Min kæreste siger han er sikker på det er en pige (men tror også det er fordi det er det han håber )

Må nok bare vente til scanning

Anmeld

13. marts 2010

Mary

Jeg indrømmer gerne at jeg er lykkelig for at have fået tre piger  Det skal slet ikke forstås sådan at jeg ikke ville ha en dreng, men når det kommer til stykket, så er det piger jeg 'helst' vil have, og det er bare sådan det er.

Mange har sagt, "Så må I jo bare prøve igen", forstået på den måde, så vi kan få en dreng. Og da det viste sig, at denne lille ny vi har nu, også er en pige, var der mange der syntes det var synd for min mand, og som troede vi var skuffede. Jeg kan personligt ikke sætte mig ind det med at ville ha 'en af hver', men fred med at der er mange der har det sådan  Vi har nu ikke tænkt os at forsøge igen for at sætte en dreng i verden, for puhhhh, sådan et 3kløver-divaer må blive en stor udfordring om nogle år, så ikke flere til flokken 

Kærligst Maria, med Juliane 4 år, Annika 2½ år og Dicte 2 mdr. 

Anmeld

13. marts 2010

JonTri

He he ja man skal ikke tage håbet fra folk... der er nok ikke adet at gøre ed at vente... og er det e lille pige så må sønnikke jo lære hende at klatre i træer og blive beskidt... hovedsagen er jo et sundt barn - typisk ting at sige og ulideligt at høre på, men sadt.

Held og lykke og   for en lille dreng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.