Årsopgørelsen er klar i skattemappen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2010

ooo

Bavianis skriver:

Altså jeg kan simpelthen heller ikke forstå det... Det viste sig at jeg havde betalt ejendomsskat helt til december for min lejlighed, som jeg solgte i marts. Endvidere fik jeg ikke fradrag for vores nye hus fra oktober til december og heller ikke kørsel, hvilket jo også er en slat. Kan SLET ikke forstå det - de har ÆDT mine penge!

Min kæreste er selvstændig, så hans overskydende skat (hvis der er noget) ryger i firmaet...

Jeg er meget misundelig på dig - kunne også selv bruge lidt slanter til baby-budgettet;-)

Jeg må jo ærligt indrømme at jeg intet fatter af alt det der skat. JEg har købt en andelslejlighed for to-tre år siden, og ved endnu ikke om det er noget man kan trække fra eller nowet... så jeg betaler bare, og håber på det bedste.

Min kæreste sagde lige at jeg jo bare kunne bruge pengene på LIGE hvad jeg ville, måske på et par nye sko eller en fed taske. Vil egentlig hellere bruge pengene på en lille baby, der forhåbentlig ville kigge forbi engang i 2011.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2010

Lillefe

Ja jeg skal nok også betale min kæreste skal helst sikekrt betale de prøver altid at trække penge fra ham også selvom han har betalt!! ser så træt af skat... det er helt vildt.. sidste år betalte han 16000 tilbage og nu har de så fået en eller anden fikseret ide om at han ikke har betalt!! og de vil ikke svare ham når han skriver er SÅ træt af skat.. de kommer sjælent med noget posetivt til vores hjemm.. men kan da fingre for de har fundet ud af i år de vil give os penge.. i stedet for altid at tage...

Anmeld

5. marts 2010

MM1987

Ihh jeg kan ikke komme igennem...

Er der nogen der kommer igennem i øjeblikket??

Har prøvet siden kl 8:30...

Anmeld

5. marts 2010

MTS

Mia Maia skriver:

Ihh jeg kan ikke komme igennem...

Er der nogen der kommer igennem i øjeblikket??

Har prøvet siden kl 8:30...

Nej deres hjemme side er gået ned.

http://www.bt.dk/danmark/skats-hjemmeside-brudt-sammen 

Så vi må bare vente og håbe på at der snart bliver lidt stille så vi kan komme ind og se

Anmeld

5. marts 2010

MM1987

Malin skriver:

Nej deres hjemme side er gået ned.

http://www.bt.dk/danmark/skats-hjemmeside-brudt-sammen 

Så vi må bare vente og håbe på at der snart bliver lidt stille så vi kan komme ind og se

Typisk...

ØV...jeg er ikke en tålmodig sjæl..

Anmeld

5. marts 2010

Stumpen

Jeg har lige været inde, så den er ikke brudt sammen..

Anmeld

5. marts 2010

9510

Jubii jeg skal have 6000 tilbage

Har lige hørt i radioen at dem der får et skattesmæk på under 18000 ikke behøver at betale, de kan ryge over på 2010 fradrag

Anmeld

5. marts 2010

Lillefe

Ja jeg skal nok også betale min kæreste skal helst sikekrt betale de prøver altid at trække penge fra ham også selvom han har betalt!! ser så træt af skat... det er helt vildt.. sidste år betalte han 16000 tilbage og nu har de så fået en eller anden fikseret ide om at han ikke har betalt!! og de vil ikke svare ham når han skriver er SÅ træt af skat.. de kommer sjælent med noget posetivt til vores hjemm.. men kan da fingre for de har fundet ud af i år de vil give os penge.. i stedet for altid at tage...

som sædvanlig jaaaa.. jeg skal betale hjele 1870 tilbage.. hvor er jeg heldig!.. fatter ikke en skid.. nogen gange tror jeg bare de finder på et tal og sætter i til folk som de ikke kan lide som os herhjemme... hader skatte væsnet..

Anmeld

5. marts 2010

Maria.

Jeg har også lige været inde.. Men jeg har også prøvet siden kl. 8.30 i morges..

Jeg skal have 8026,- kr tilbage.. Wehuu.. Ved slet ikke hva de skal bruges til, da jeg ikke regnede med at få nogen tilbage.. Men mon ikke jeg finder på noget..

Anmeld

5. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

15.660kr skal jeg betale tilbage - er totalt i chock!! Hvor filan skal jeg få de penge fra???? Nogen som kender afdragsordningerne?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.