Bavianis skriver:
Eiii - og du skal have en fladskærm dit skarn! Jeg er SÅ misundelig!!! Vores TV er MEGA stort - vejer 72 kg (det passer!) og er grimt som arvesynden! Det ligner et alter fra Star Wars.
Gregers og en kammerat skulle have det ned fra 2. sal, da vi i sin tid flyttede sammen. De smadrede hele bagtrappen - fjernsynet havde kun en bule, men klarede sig i bedste beton-TV-stil... Skærmen er endvidere forvræden, så vi ser f.eks. ikke "Nyhederne" - vi ser "ederne" osv...
Jeg HADER det TV...
Ahaha.. Jeg sider og skrald-griner. Men det er fint nok, det vækkede katten, fik lige dræber-blikket
hun vækkede mig, nu vækker jeg hende! 
72 kg?? Jamen det er jo mig... Hele mig!! Hold da kæft! Er det et af dem fra Bella fra Krøniken? Eller det hedder måske Iken, hjemme hos Jer? 
Mit TV er ti år gammelt, og jeg sparede helt selv sammen til det... Men kæresten har ævlet om en fladskærm i en evighed, og nu har han og kammeraterne bestemt, at det er OS der skal have fladskærm inden VM i fodbold...
Det ved jeg jo godt hvad betyder!! Lad os håbe det bliver godt vejr, så er der kun 4 km til stranden 
Anmeld