Årsopgørelsen er klar i skattemappen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2010

Bavianis

LotteN skriver:

Jeg er lykkelig - jeg skal have 11480 kr tilbage og kæresten skal indtil videre have 2500 kr tilbage - mangler så lige at få befordring skrevet på - så det ender nok med en 20.000 kr i alt - fantastisk!

SÅ nu skal der planlægges hvad de penge skal brgues til

Hvor MEGA NICE!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2010

H+S Skjolgborg.

Jubiiii

Jeg skal have 25602 kr tilbage de komme ind på kontonen den 26/3-2010..

SKØNTTTTT...

Sidste år fik jeg 28824 kr... Dejlig...

Min datter få en flot helt ny børne cykel hun er 3½ år..Hun har kun en brugt gamme en fra farmor af.

Drengen få en stålreol.

Også skal manden og jeg ud og spise alene + købe ham en god 40 års fødselsdags gave + min lille søn dåbsgave..

*SS*.

Mvh henriette eom bare er super glad

Anmeld

5. marts 2010

H+S Skjolgborg.

kitty skriver:

Hihi... Ja, man er vel optimist Jeg tror hele danmarks befolkning er på vej ind og tjekke. Katten vækkede mig kl 5.30, da var det ikke noget problem

Jeg kan heller ikke kom ind nu og se mandens..Igen problemmer hved 5-6 tiden.Der var jeg inde og lur da min baby skulle have mad..

Anmeld

5. marts 2010

otlitrom

Henriettemortil4 skriver:

Jeg kan heller ikke kom ind nu og se mandens..Igen problemmer hved 5-6 tiden.Der var jeg inde og lur da min baby skulle have mad..

Nej, vi morgenmennesker har mange goder

Jeg har ingen baby, men en kat i løbetid, der synes kl 4 er et fantastisk tidspunkt at "Mjauve" foråret velkommen..

Dejligt for dig, med alle de penge du skal have tilbage

Anmeld

5. marts 2010

otlitrom

Jeg er bare træt af, at man som studerende ikke kan sætte kørsel på.. Jeg har sgu kørt langt for at komme i praktik, i 3 mdr... men ikke en krone...

Nå, surt opstød.. Beklager

Anmeld

5. marts 2010

otlitrom

Bavianis skriver:

Jeg har prøvet siden 7.30... Er bare sikker på der ligger en Lotto-gevinst til mig! Jeg har SLET ikke haft nogle penge det sidste år - og et eller andet sted MÅ de da være, haha! Måske nede i Aalborg midtby?? Hmmm...

Hmm.. Vi giver midtbyen skylden

Jeg tror helt sikkert der sidder en glad boghandler et sted.. Der er mange af mine penge havnet.. Og så liiiige de måneder, hvor jeg forsørgede os på min su..

Nu har jeg ENDELIG penge til mig selv. Og jeg vil ned og forkæle mig allerede idag!!

Anmeld

5. marts 2010

Bavianis

kitty skriver:

Hmm.. Vi giver midtbyen skylden

Jeg tror helt sikkert der sidder en glad boghandler et sted.. Der er mange af mine penge havnet.. Og så liiiige de måneder, hvor jeg forsørgede os på min su..

Nu har jeg ENDELIG penge til mig selv. Og jeg vil ned og forkæle mig allerede idag!!

Eiii - og du skal have en fladskærm dit skarn! Jeg er SÅ misundelig!!! Vores TV er MEGA stort - vejer 72 kg (det passer!) og er grimt som arvesynden! Det ligner et alter fra Star Wars.

Gregers og en kammerat skulle have det ned fra 2. sal, da vi i sin tid flyttede sammen. De smadrede hele bagtrappen - fjernsynet havde kun en bule, men klarede sig i bedste beton-TV-stil... Skærmen er endvidere forvræden, så vi ser f.eks. ikke "Nyhederne" - vi ser "ederne" osv...

Jeg HADER det TV... 

Anmeld

5. marts 2010

H+S Skjolgborg.

kitty skriver:

Nej, vi morgenmennesker har mange goder

Jeg har ingen baby, men en kat i løbetid, der synes kl 4 er et fantastisk tidspunkt at "Mjauve" foråret velkommen..

Dejligt for dig, med alle de penge du skal have tilbage

Hihi typisk katten*GH*...Men nok ok hertil morgen.

JA det er skønt.Glæder mig også.Vi skal også holde barnedåb og 40 års fødselsdag den 16 maj så de ligger godt + manden få feriepenge nu her + børnepenge i april..

Anmeld

5. marts 2010

Honningblomst

kitty skriver:

Jeg er bare træt af, at man som studerende ikke kan sætte kørsel på.. Jeg har sgu kørt langt for at komme i praktik, i 3 mdr... men ikke en krone...

Nå, surt opstød.. Beklager

Ja, det kan man ikke på su..men som pæd. stud kan man i de sidste to praktikker der er lønnede... men de 18 km jeg skal køre hver vej, giver ikke meget, i forhold til jeg mister netteo 4500kr HVER måned. øv..

Knus..

Anmeld

5. marts 2010

otlitrom

Bavianis skriver:

Eiii - og du skal have en fladskærm dit skarn! Jeg er SÅ misundelig!!! Vores TV er MEGA stort - vejer 72 kg (det passer!) og er grimt som arvesynden! Det ligner et alter fra Star Wars.

Gregers og en kammerat skulle have det ned fra 2. sal, da vi i sin tid flyttede sammen. De smadrede hele bagtrappen - fjernsynet havde kun en bule, men klarede sig i bedste beton-TV-stil... Skærmen er endvidere forvræden, så vi ser f.eks. ikke "Nyhederne" - vi ser "ederne" osv...

Jeg HADER det TV... 

Ahaha.. Jeg sider og skrald-griner. Men det er fint nok, det vækkede katten, fik lige dræber-blikket hun vækkede mig, nu vækker jeg hende!

72 kg?? Jamen det er jo mig... Hele mig!! Hold da kæft! Er det et af dem fra Bella fra Krøniken? Eller det hedder måske Iken, hjemme hos Jer?

Mit TV er ti år gammelt, og jeg sparede helt selv sammen til det... Men kæresten har ævlet om en fladskærm i en evighed, og nu har han og kammeraterne bestemt, at det er OS der skal have fladskærm inden VM i fodbold... Det ved jeg jo godt hvad betyder!! Lad os håbe det bliver godt vejr, så er der kun 4 km til stranden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.