Årsopgørelsen er klar i skattemappen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2010

Diana...

Hvis i nu ALLE stopper med at gå ind og tjekke de næste 5 min så kan jeg komme ind og tjekke nemlig hi hi ;)

Ej. Jeg har ingen anelse om hvordan den ser ud hos os men jeg håber den er god så vi kan få betalt de sidste regninger på huset og sat hegn op ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2010

otlitrom

Eva skriver:

Ja, det kan man ikke på su..men som pæd. stud kan man i de sidste to praktikker der er lønnede... men de 18 km jeg skal køre hver vej, giver ikke meget, i forhold til jeg mister netteo 4500kr HVER måned. øv..

Knus..

Jeg har kørt 30 km hver vej, til praktik, i 3 mdr... Det er alligevel nogle kilometer.... Men nej.. Øv! Godt at man snart er færdig!! (1 år og nogle måneder, men det lugter da derhen af )

Anmeld

5. marts 2010

Bavianis

kitty skriver:

Ahaha.. Jeg sider og skrald-griner. Men det er fint nok, det vækkede katten, fik lige dræber-blikket hun vækkede mig, nu vækker jeg hende!

72 kg?? Jamen det er jo mig... Hele mig!! Hold da kæft! Er det et af dem fra Bella fra Krøniken? Eller det hedder måske Iken, hjemme hos Jer?

Mit TV er ti år gammelt, og jeg sparede helt selv sammen til det... Men kæresten har ævlet om en fladskærm i en evighed, og nu har han og kammeraterne bestemt, at det er OS der skal have fladskærm inden VM i fodbold... Det ved jeg jo godt hvad betyder!! Lad os håbe det bliver godt vejr, så er der kun 4 km til stranden

Jarmen, det TV altså  - jeg tror det er noget rum-affald han har fundet nede på molen...

Årh - har du kun 4 km til stranden? Hvor bor du?? Er selv vokset op med det samme, men nu har vi ret langt, med mindre vi vil bade i Limfjorden, som jeg faktisk tror man sagtens kan. De har vist lavet en kunstig strand ved Nibe...

Anmeld

5. marts 2010

otlitrom

Bavianis skriver:

Jarmen, det TV altså  - jeg tror det er noget rum-affald han har fundet nede på molen...

Årh - har du kun 4 km til stranden? Hvor bor du?? Er selv vokset op med det samme, men nu har vi ret langt, med mindre vi vil bade i Limfjorden, som jeg faktisk tror man sagtens kan. De har vist lavet en kunstig strand ved Nibe...

I centrum af Vejle. De har lavet en kunstig strand under Vejle Fjord broen. Albuen kalder de det. Tosset navn! Og så er der Tirsbæk strand. Den ligger lidt længere væk.. Der er flere pletter derud af langs fjorden..

Anmeld

5. marts 2010

Bavianis

JEG SKAL BETALE 1.600.-!!!!

HVAD F.... ER DET FOR NOGET LOOOOOOORT????

Anmeld

5. marts 2010

otlitrom

ff0000; font-size: large;"> JEG SKAL BETALE 1.600.-!!!!

ff0000; font-size: large;"> HVAD F.... ER DET FOR NOGET LOOOOOOORT????

Ej, ØV!!

Og prøv lige at se alt det ff0000 halløj... sker det kun på min computer? ligesåsnart der er noget med farver...??

Anmeld

5. marts 2010

Bavianis

Negus maximus...

Anmeld

5. marts 2010

Orkide86

Jeg kan heller ikke komme in.. og har bere ingen ide om jeg får penge tilbage eller om jeg skal betale nogen tilbage..

Anmeld

5. marts 2010

ooo

Bavianis skriver:

JEG SKAL BETALE 1.600.-!!!!

HVAD F.... ER DET FOR NOGET LOOOOOOORT????

Møg også. Men så skal I da ikke brække ryggen på at få fjernsynet fra helvede ud af lejligheden.

Jeg skal have 9500 tilbage, ved ikke helt om de skal ryge over i bryllupsbudgettet, eller om jeg allerede nu skal lave en lille opsparing til når jeg bliver gravid.

Kram Metha - med utrooolig store bekymringer.

Anmeld

5. marts 2010

Bavianis

Metchen skriver:

Møg også. Men så skal I da ikke brække ryggen på at få fjernsynet fra helvede ud af lejligheden.

Jeg skal have 9500 tilbage, ved ikke helt om de skal ryge over i bryllupsbudgettet, eller om jeg allerede nu skal lave en lille opsparing til når jeg bliver gravid.

Kram Metha - med utrooolig store bekymringer.

Altså jeg kan simpelthen heller ikke forstå det... Det viste sig at jeg havde betalt ejendomsskat helt til december for min lejlighed, som jeg solgte i marts. Endvidere fik jeg ikke fradrag for vores nye hus fra oktober til december og heller ikke kørsel, hvilket jo også er en slat. Kan SLET ikke forstå det - de har ÆDT mine penge!

Min kæreste er selvstændig, så hans overskydende skat (hvis der er noget) ryger i firmaet...

Jeg er meget misundelig på dig - kunne også selv bruge lidt slanter til baby-budgettet;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.