Årsopgørelsen er klar i skattemappen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2010

Mira0911

Ja der står jeg får 450 tilbage - Som jeg faktisk ikke får alligevel... Så får ikke glæde af noget i år...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2010

TbCp

Ja det er altid lidt spændende

Vi får begge en god slat tilbage, så vi kan nu få købt lidt af det vi går og ønsker os

Anmeld

5. marts 2010

wamse

Jeg tror ikke jeg tjekker før jeg i forvejen har en dårlig dag, for er ret sikker på, at der vanker smæk til mig

Anmeld

5. marts 2010

betski

Øv jeg kan ikke logge ind på skat - den er nok overbelastet.

Forventer at få 5000 kr tilbage - så er lidt spændt.

Anmeld

5. marts 2010

Bavianis

Jeg kan heller ikke logge ind. Den krøller helt sammen i IT-kramper når jeg prøver... Den kan nok ikke vise så stort et tal som jeg skal have tilbage...

Anmeld

5. marts 2010

otlitrom

Bavianis skriver:

Jeg kan heller ikke logge ind. Den krøller helt sammen i IT-kramper når jeg prøver... Den kan nok ikke vise så stort et tal som jeg skal have tilbage...

Hihi... Ja, man er vel optimist Jeg tror hele danmarks befolkning er på vej ind og tjekke. Katten vækkede mig kl 5.30, da var det ikke noget problem

Anmeld

5. marts 2010

Bavianis

kitty skriver:

Hihi... Ja, man er vel optimist Jeg tror hele danmarks befolkning er på vej ind og tjekke. Katten vækkede mig kl 5.30, da var det ikke noget problem

Jeg har prøvet siden 7.30... Er bare sikker på der ligger en Lotto-gevinst til mig! Jeg har SLET ikke haft nogle penge det sidste år - og et eller andet sted MÅ de da være, haha! Måske nede i Aalborg midtby?? Hmmm...

Anmeld

5. marts 2010

LotteN

Jeg er lykkelig - jeg skal have 11480 kr tilbage og kæresten skal indtil videre have 2500 kr tilbage - mangler så lige at få befordring skrevet på - så det ender nok med en 20.000 kr i alt - fantastisk!

SÅ nu skal der planlægges hvad de penge skal brgues til

Anmeld

5. marts 2010

MTS

jeg kan heller ikke komme ind. Hvorfor skal alle dog ind samtidligt med mig, kan de ikke bare lige vente 5 minutter

Anmeld

5. marts 2010

Simplyred

JEG KAN IKKE LOGGE PÅ!!!!!!!!!!!!!

-er ved at blive rablende sindssyg!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.