Årsopgørelsen er klar i skattemappen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2010

MTS

Så er jeg endelig også kommet ind. Jeg får 4600 tilbage. Så de er rigtigt dejligt. Men plejer nu også altid at få lidt tilbage.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2010

tb

jeg kan stadig ikke komme ind og tjekke

Anmeld

5. marts 2010

MORJESPERSEN

Jeg kan godt komme ind uden problemer.. men men men der står de ikker færdig med min opgørlse endnu, så venter spændt...

Anmeld

5. marts 2010

LouiseNielsen

Jeg har hverken tast selv kode eller digital signatur, også kan jeg vel ikke få noget afvide?? Der var engang man kunne ringe til et eller andet nr, kan man ik det mere??

Anmeld

5. marts 2010

MyBaby

Jubii - jeg får 6894 kr tilbage!!!! Det er da bare skønt - jeg havde slet ikke lige forventet det, så er bare helt vildt glad!

Anmeld

5. marts 2010

MyBaby

Bavianis skriver:

JEG SKAL BETALE 1.600.-!!!!

HVAD F.... ER DET FOR NOGET LOOOOOOORT????

Øv - det er da bare ikke særlig fedt!

Men så skal I jo trods alt ikke bryde hjernen med at finde ud af hvilket fjernsyn, I skal vælge! Ej, det er også lidt fejt at drille! SORRY 

Anmeld

5. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tullen85 skriver:

Så længe det er under 18.000 kr, bliver det bare fordelt over 2010's fradrag, så du skal ikke af med alle pengene på en gang... :-)

Er det rigtugt? Ejj hvor dejligt!!! Takker for oplysningen!!!

Anmeld

5. marts 2010

Bavianis

MyBaby skriver:

Øv - det er da bare ikke særlig fedt!

Men så skal I jo trods alt ikke bryde hjernen med at finde ud af hvilket fjernsyn, I skal vælge! Ej, det er også lidt fejt at drille! SORRY 

Ja den er god med dig er den! Tal med dine penge, for JEG lytter ikke!!!!

Anmeld

5. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
DK skriver:

Lille putte dog!! Hvor hæsligt! Heldigvis kan de blive trukket i dit fradrag! Det er fradraget i år 2012 det bliver trukket i, så der har du jo et job og tjener maaaaasser af penge i forhold til SU'en, så der bliver det ikke helt så slemt at have et mindre fradrag, da du til den tid jo har en ordenlig indkomst!!

Så det skal nok gå!!

Det er saftsusme bare gode nyheder, har både tudet og snerret af mine mænd i dag fordi jeg synes det var så pinligt, og de (især Anders, der har totalt styr på den slags) bare tog far-hatten på begge to og formanede helt vildt! "Alle ansvarlige mennesker chekker da deres forskudsopgørelse jævnligt, bla bla..."

Niklas var mest interesseret i hvorvidt jeg ikke kunne trække min nye computer fra, og at jeg ikke må stresse, så han skal have en stor kage i eftermiddag tror jeg

Knus

Anmeld

5. marts 2010

MyBaby

Bavianis skriver:

Ja den er god med dig er den! Tal med dine penge, for JEG lytter ikke!!!!

Det vil jeg helt sikkert gøre - der er jo nok af dem!!!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.