Årsopgørelsen er klar i skattemappen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2010

Diana...

Mia Maia skriver:

Ihh jeg kan ikke komme igennem...

Er der nogen der kommer igennem i øjeblikket??

Har prøvet siden kl 8:30...

Nej desværre ikke vi har prøvet siden 7.30 :( Manden har dog lige ringet hjem og sagt at de siger i radioen at deres server er overbelastet så siden er brudt sammen :( 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2010

MM1987

Yeah...er kommet igennem...

Og jeg skal have 3600 tilbage, ligesom beregningen sagde...

Dejligt...

Anmeld

5. marts 2010

otlitrom

Mia Maia skriver:

Yeah...er kommet igennem...

Og jeg skal have 3600 tilbage, ligesom beregningen sagde...

Dejligt...

FEDT!!

Anmeld

5. marts 2010

MM1987

kitty skriver:

FEDT!!

Ja det er ikke så dårligt...

Og dejligt i også fik en god portion...

Anmeld

5. marts 2010

otlitrom

Mia Maia skriver:

Ja det er ikke så dårligt...

Og dejligt i også fik en god portion...

Ja, skønt.. nu er der pludselig penge til at gå i biografen igen... Og at få neutraliseret katten, så jeg ikke skal vækkes 5.30, når jeg har fri

Anmeld

5. marts 2010

SHERO

Rosa skriver:

15.660kr skal jeg betale tilbage - er totalt i chock!! Hvor filan skal jeg få de penge fra???? Nogen som kender afdragsordningerne?

Så længe det er under 18.000 kr, bliver det bare fordelt over 2010's fradrag, så du skal ikke af med alle pengene på en gang... :-)

Anmeld

5. marts 2010

DK

Jeg får 2880 kr tilbage! Uhhh de lander på et tørt sted. Jeg har ikke fået penge tilbage i årevis så er vildt overrasket over det!

Dejligt at gå på weekend og ferie fra mandag med den i baggagen!!

Anmeld

5. marts 2010

DK

Rosa skriver:

15.660kr skal jeg betale tilbage - er totalt i chock!! Hvor filan skal jeg få de penge fra???? Nogen som kender afdragsordningerne?

Lille putte dog!! Hvor hæsligt! Heldigvis kan de blive trukket i dit fradrag! Det er fradraget i år 2012 det bliver trukket i, så der har du jo et job og tjener maaaaasser af penge i forhold til SU'en, så der bliver det ikke helt så slemt at have et mindre fradrag, da du til den tid jo har en ordenlig indkomst!!

Så det skal nok gå!!

Anmeld

5. marts 2010

H+S Skjolgborg.

Alt under  ca 17000 kr køre med til næste år hvis man skal betale tilbage.Sådan har det alle dage været...

Anmeld

5. marts 2010

saxa

Skal af med 5000,- men skal nu altid af med penge, så sådan er det bare.. Skide træls.. Men forventer ingen penge, så det rører mig sq ikk.. Så længe det ikke er nogen der skal betales her og nu..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.