Årsopgørelsen er klar i skattemappen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2010

Bavianis

MyBaby skriver:

Det vil jeg helt sikkert gøre - der er jo nok af dem!!!  

Mor er ikke sur - mor er skuffet! OG deprimeret!

Det eneste der vil hjælpe er, hvis jeg fik dine penge!?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2010

FrkT

Jeg får 2604 tilbage. Det er jo også en slags penge...  Manden får intet tilbage, gør han aldrig... men skal så heller aldrig betale noget.

Anmeld

5. marts 2010

Diana...

Hmm endelig kom jeg ind og den skriver bare at de ikke har modtaget alle oplysningerne endnu? HMM Den forstå jeg ikke helt. ØV ØV

Anmeld

5. marts 2010

Halbschön

LouiseLarsen skriver:

Jeg har hverken tast selv kode eller digital signatur, også kan jeg vel ikke få noget afvide?? Der var engang man kunne ringe til et eller andet nr, kan man ik det mere??

Hvis du har en af dine tidligere årsopgørelser på papir, eller andre papirer fra skat, så skulle din tastselvkode gerne stå der

Anmeld

5. marts 2010

L-Mortil3

Har prøvet siden 8.30 on and off, og her stadig ikke kunne komme ind og se det... SUK... Manden tjekkede i morgen halv 5... Han skal AF med intet mindre en 24000 kr.... Baaaaah sådan et fjols...

Anmeld

5. marts 2010

Muffinmus

skal af med 3000 kr, så ingen fest her hjemme i hvert fald.

Men lad os se hvad manden får det til. Dog har vi seperat øko, så får ikke glæde af hans penge desværre hvis det er:-)

Anmeld

5. marts 2010

Halbschön

Ja, jeg får lidt tilbage, men dem tager skat selv pga. gæld til det offentlige(for meget udbetalt SU).

Anmeld

5. marts 2010

wamse

Jeg kan slet ikke komme ind på siden

Anmeld

5. marts 2010

Lillefe

Rosa skriver:

Er det rigtugt? Ejj hvor dejligt!!! Takker for oplysningen!!!

Det har desværre lavet en ny regel med at der løber renter på hvis man ikke betaler tilbage i år... (fik jeg lige at vide af min kære mand)

Anmeld

5. marts 2010

Ansemusen

Jeg skal betale 9000 noget og min kæreste får 11.000 oog noget tilbage, som forventet! Desværre får vi dem ikke her d. 26. marts, fordi en glemt parkeringsbøde stod som gæld til det offentlige  Vi kunne ellers rigtig godt have brugt de penge inden baby kommer!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.