"jeg er god nok" - tråd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2010

Dansker i England

Miamaja skriver:

haha.. Tina, ja ikke.  Jeg synes at det er en FANTASTISK ide du har fundet paa. Henrik skal da helt klart kore ud i sin bil og besoge alle os baby.dk brugere og tjekke om vi er 'rigtige'. Jeg er hjemme hele dagen idag, saa jeg er meget fleksibel med tidspunktet for besoget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2010

Pia.

Ranarupta skriver:

Hey Pia,

Hvis du siger god for mig, så siger jeg god for dig... 
(I bedste "hvis-du-viser-din-viser-jeg-min"-stil...)

Jeg har købt den lækreste barnevogn med Pia. som mellemmand. 
Pia. findes og er utroligt sød!  

Jaaaaaa søde Karina - dig har jeg da også set og enda din mand har jeg set - I har nemlig været på besøg her I Havdrup og købt barnevogn... så jeg siger rigtig meget god for dig Karina ....

Anmeld

4. marts 2010

Betina&Mathias

LauraLW skriver:

Jeg har ikke mødt nogen, og ingen har mødt mig, så I må stole på at jeg er mig :-)

Laura

Samme her!!

Anmeld

4. marts 2010

Tina2

Jeg har mødt alle fra min marts04 gruppe bortset fra en:-) Fantaaaaastiske mennesker! Det er desværre ikke så mange af dem der er her på debatten, men Zafir er her og hende har jeg været sammen med flere gange :-))))

Anmeld

4. marts 2010

Ox.

Eeeehm tænke tænke ..

Anne85 - Gik i folkeskole med hende.

Kristina V - Det samme.

Trine_H - Det samme.

MissGeoH - Hun kom i bekendtskab med min x hehe, og siden har kemien imellem hende og jeg bare været super ;-)

Reneé88 - Kender hendes kæreste irl, så ved hun er god nok! ;-)

Anmeld

5. marts 2010

qp

Sikke engang vås, sorry men altså... - Hvorfor faen skal et pr fakers ødelægge så meget for resten af brugerne herinde?

Folk der bruger meget tid på enkelte personer i privaten herinde er nu mere udsatte for fakes end os andre der overhovedet ikke gider, at engagere sig personligt med folk via brevskrivning og chat.

Det må da være de enkelte der bør tage deres dømmekraft op til efterretning istedet for alt dette fnidder og fis om hvorvidt man skal kende den ene eller den anden for, at "blive godkendt" iblandt brugerne på baby.dk.

Anmeld

5. marts 2010

Diana...

Miss BananaHammock skriver:

Jeg kan sige go' for Caroline86 

Og DK, Rosa, MetteT... dem har jeg ihvertfald mødt IRL og spist dejlig Jensens Bøfhus med 

Ej hvad med mig :) 

Knus Diana

Anmeld

5. marts 2010

Diana...

Åhh jeg har mødt så mange her inde fra. 

Men folk må stole på mig eller lade vær ;)

Som jeg har sagt før så er det meget sjældent jeg kikke på hvem jeg skrive til i hvis indlæg jeg skriver hvis jeg synes det er et spændende indlæg hvis ikke så skriver jeg der ikke. Og så kan brugeren være hvem som helst fake eller ej det rør mig ikke hvis det et godt indlæg!

Og vi har haft 3 fake profiler ud af 3000 ja det mega træls og jeg vil væde med der er mange flere endnu.

Knus Diana som er rigtig nok. 

Anmeld

5. marts 2010

Mira0911

Har ikke mødt nogen herinde fra...

Har en "søster" NejaJ - Hun er ud tvivl god nok...

Ja mig, der må I tro hvad I vil... Jeg synes selv jeg er god nok...

Anmeld

5. marts 2010

lotte32

"jeg er god nok"-tråd ...

hvis man kun er god nok når man er blevet godkendt af folk man har mødt irl, ja så er jeg en af dem der ikke er gode nok...

personligt er jeg ligeglade med om folk er godkendte, valideret osv... jeg stoler på at folk er dem de gir sig ud for... Ja der har da været nogle fake profiler, men det gør altså ikke at jeg stoler mindre på folk...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.